Diskuze
Božský Peugeot 205 GTI pro 21. století je jen hříčka designérů
Děkujeme za pochopení.
F71r60a18n89t14i62š91e69k 44K29o49c80o52u94r74e75k
Starý pažout dobrý, ale ty nové pežoty jsou už pár let jalové, nudné a bezpohlavní...
M34a87r83t47i82n 53B26a47r26t73á36k
Dodnes na 205 1,9 GTi vzpomínám. Měl jsem jí sedm let. Když šla z domu, i slza ukápla.
P22e86t55r 32K24ů56l51a
Udělejte už konečně něco převratného, nového a neopírejte se stále o to, co bylo a neříkejte tomu retro. Alpina, Fiat 500, Novaque 200RS (erko na základech R8) a teď 205
L83u66d25v50í29k 14G90a57j38d75o38š97í18k
"...žádné už nikdy věhlasu „jeho svátosti“ nedosáhlo..."
Možná je to tím, že od té doby celá značka Peugeot šla do kopru a dnes jsou to spíše podprůměrné vozy, které válcuje kdejaký korejec.
J88a18n 59M71a66c48h28á43č
Tu 208 jsem ani nezaregistroval....a hlavně je neuvěřitelně hnusná.
J70i73ř39í 36T35o12m31e42š
Každé auto nemusí mít motor a přední kapotu přes půlku délky auta.
M38i47r33o91s67l72a43v 27S78t61e68i19n49e44r
Já zase vzpomínám na svoji dóševó 2CV. Měli jsme celkem dvě, jednu žlutou a druhou červenou, jezdila v nich manželka a dcera. 5l na stovku byla tenkrát senzačně nízká spotřeba, lehké auto jezdilo i po strništi jako nic.
Bral jsem si tu 2CV na cestu do práce, každý víkend 620 km tam, 620 km zpátky, Mnichov- Kolín/Rýnem a zpět. Moje rodinné auto, Mercedes 220/8 pod 12l na stovku nešel, zůstal v garáži.
M37i57c76h14a37l 82N65a75j37m17a22n
To musel být zážitek 620 km s takovým strojem....... Není nad to, mít doma drahé velké a pohodlné auto a pak řešit vysokou spotřebu.....
T92o85m23á93š 11V68a25l43d28e10r
Když bude někdy nějaká 205, tak už to nebude ta ona jedinečná 205. Dnes máme 208 apod. je to podobné. Něco jiného je Fiat 500. Tam mělo smysl udělat retro auto. U 205 GTi to smysl nedává. Ani Mini se nedá chápat jako pravé retro auto.
O59d84s95t50r86a38n48ě69n66ý 74U60ž33i93v97a76t35e27l
M15i20r91o62s20l25a79v 73C85a29n33k77a91ř
Delala se i 405ka Turbo 16, myslim..
M52i74c31h44a77l 72F79i63n49s54t26e16r70l41e
Problém dnešní doby je ten, že z hlediska profese designu se technologie posunuly do té míry, že ho dnes může fakticky dělat kde kdo. A tak to taky vypadá, člověk bez předchozí "řehole" výtvarného řemesla se pouští do sféry o které mnohdy nemá ani páru. A je jedno, jestli se jedná o design v rámci průmyslu, jehož součástí je i transport design, ale i tak design grafický a tedy potažmo i reklama. Vše je na "jedno brdo", kreativita dostává na p*del a běžný MBA manažer nedokáže rozpoznat ( a ani neví podle jakého mustru) talent, který firmě může přinést kýžený zisk... Zlatá 205ka přišla v době, kdy vše ještě fungovalo tak, jak mělo, howgh...
O61d68s90t25r26a75n51ě20n32ý 35U47ž48i68v26a75t10e18l
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!