- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To co je na tom autě tak atraktivní až "moderní" i z hlediska dnešního designu je absence nárazníku (který je dnes integrován do karosérie) a ten obrovský gril.
Tento vůz byl v hlavní roli jedné detektivky.
No myslim, ze z techto aut se cerpa dodnes, hlavne u tech nejdrazsich a nejrychlejsich. Treba napriklad bugatti veyron
Úžasné vozidlo, kde mohl tenhle stát být bez války a bolševika.
Krásný auto, ale proč na něj dali ten současnej lesklej lak, rekonstrukci to docela znevěrohodnilo. Škodovka má doazjista peněz dotst, aby dokázala autu opatřit ten původní, tvrdý lak s tehdejším leskem. Tohle je tuctová šedá současná metalíza, co vidíme na Fábkách, Oktávkách, Kodiakách, ne?
Máte pravdu, s tím leskem to přehnali. Ve 30. letech byly metalízy mnohem matovější - respektive mírně zmatněly oxidací během pár měsíců po nalakování (krásně je to vidět třeba na Tatře 87 Hanzelky a Zikmunda), zatímco dnešní metalízy se ani po dvaceti letech skoro nezmění.
skoda ze se to auto neprosadilo ... dovolim si tvrdit ze dnes by byla škoda uplne nekde jindy kdyby vyrabeli takove auta s boxerem a takovou technikou....
Kdyby, kdyby ... Podle mého nebyla. Protože nesměla. Viz i některé modely, které tehdejší AZNP dotáhla do nulté série a pak přišel z Moskvy zákaz. Stejně jako v některých jiných případech (vlaky do metra). Tak to prostě v RVHP chodilo: všude, kde by mohla povstat kokurence CCCP produkci bylo soudružsky rozhodnuto, že věc do výroby nepůjde. Šmytec. Vot socijalističeskoje sotrudničestvo.
To je nějaký nový model ? Moc pěkné, nadčasové.
Jsem zvědavý, zda v budoucnu Škoda zneužije jméno tohoto vozu. Včera článek o Felicii, dnes Dynamic. Nebo spíš Dynamiq
Stejně to Q v názvech škodovek působí vtipně. Kodiaq, Karoq. Mohli by udělat Oqtavii, Qabii, Citiqo, Superq. Hezky by působil i Qapid nebo Raqip.
Koukám, jedno písmenko, a i to stačí některým lidem na dlouhodobou zábavu...