Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Š39t49e49f21a94n 86F20r80i49č21a 7152598753366

Každý krok, který vede ke snížení emisí toxického mikroprachu do ovzduší je samozřejmě chvályhodný. Nicméně automobilky nepřicházejí se zlevněním filtrů z filantropických důvodů. Je to vynucený krok. Není totiž v jejich zájmu, aby se snížil zájem o ojetiny právě jejich značky, a v návaznosti i prodeje nových vozů. V neposlední řadě je zlevnění důkazem toho, že filtry byly předražené, pokud zde je tak velký prostor pro zlevnění.

+18/0
doporučit
12.7.2017 7:18

F27r17a76n84t25i85š87e96k 91D81o33h90n42a22l 9725483160134

Wow, fakt wow!

A teď vážně:

Kolik stojí taková zpráva na homepage?

Musím inzerovat celoročně jako škoda nebo stačí jednorázová platba?

+35/−5
doporučit
12.7.2017 0:03

M54i94l74a58n 58R31a57k63u23š25a14n 7744332133364

Nový filtr pro "nejlepší české auto" Hyundai za více jak sto tisíc. Konečně jsem to pochopil, oni si z nás, i v reklamě, dělají prču... (napsal bych to i sprostěji, ale to by mi přes iDNES robota nepřešlo...)

+32/−5
doporučit
12.7.2017 2:29

T25o38m19á35š 85J29a24n32í65r11e42k 8180497916459

No, nevim co s tim traktoristi nadelaji ..... no tak stal origo 20, univerzal 6-8 s katalyzatorem treba 10-12. To je hruza, kdyz vydrzi ctvrt milionu. Nebo si ho nechat za par tisic vycistit a repasovat, ikdyz za takove ceny novych, se to asi ani nevyplati. Nechapu, ze to nekdo dokaze vymontovat. Policajti by meli mit normalne mobilni meraky a namatkove je posilat znova na technickou (coz kupodivu muzou) nebo rovnou zakazat pokracovani v jizde. Vymontovat DPF je snad jeste vetsi zhovadilost nez si nechat od nejakeho franty z horni lhoty "proficipovat" motor ....

+38/−7
doporučit
12.7.2017 0:15

O31n89d89r56a 94P62r21o23c41h53a81z87k69a 4598866669951

Dobrá, velmi dobrá zpráva!! Škodě se očividně vyplatilo investovat do marketingu..

+15/0
doporučit
12.7.2017 0:11

P13a75v20e56l 71M16a97ř62í61k 3592520670684

At mi nikdo netvrdi, ze vyrobni hodnata onoho filtru je tak velika. Automobilky by filtry meli dodavat po dobu technicke zpusobilosti vozidla zdarma!

+27/−6
doporučit
12.7.2017 1:23

B73l62a11h11o11m71í30r 51S24k66o65u50p52ý 8387810538141

Skvělá zpráva!!! A když moderní diesely nejsou vhodné do měst, moderní benzíny s filtrem taky nebudou....

Už se přestaňte vozit po osobních autech!!! Mnohem větší trabl jsou přece auta nákladní, kamiony, stavební stroje, lodní doprava, diesel-elektrické lokomotivy.

Mají přece rapidně větší kilometrový náběh, diametrálně vyšší spotřebu a emise u některých strojů vůbec nikdo nehlídá!!!

Konec povyku pro nic = řešte opravdové problémy!!!

+10/0
doporučit
12.7.2017 10:21

J74a92n 93W43a54l87t42e91r 7629317267936

Pro někoho kdo platí nájem vydělá 17000 čistého a žije z ruky do huby je to stejně moc

+10/0
doporučit
12.7.2017 7:48

P92e60t19r 50P20a12v66l30a13t18a 7446370237581

No jo, jaké překvapení. Počítám, že ve výrobě to nového auta to nebude nákladově součástka za víc, jak 200 EUR...

+10/0
doporučit
12.7.2017 0:18

J71a44n 62V76a72c53h74o29u66s88e46k 5517788680

100 tisic za novy filtr pro Hyundai? jo to je fer cena...

+12/−1
doporučit
12.7.2017 8:39

R50o91m60a60n 28P83o92l62á56č16e24k 5246339815

Problém je v tom, že filtr se bude cpát i do benzinu, takže už si ani nevyberete...

+8/0
doporučit
12.7.2017 9:05
Foto

V68i22t 25C31h89a79l67u74p12a 5262787462356

Před cca 15 lety začla hysterie ohledně rostoucího CO2 v atmosféře, tak se začalo pracovat na tom za každou cenu co nejvíc snížit monožství vzniklých spalin z jednotky paliva. Výsledkem je, že řešíme nárust NOx, karcinogenních uhlovodíků a tuhých částic u přímovstřikových benzínů a nafťáků. Přitom CO2 je neškodný plyn, narozdíl od rakovinotvorných tuhých částic, uhlovodíků a NOx jsou také zdraví škodlivé....

Já tvrdím, že nejekologičtější motory dělají dnes Japonci a Korejci vysokoobjemové atmosféry s nepřímým vstřikem paliva - minimální škodlivé emise...

+8/0
doporučit
12.7.2017 8:38
Foto

V52i68t 58C88h91a27l72u67p56a 5122297222896

Všichni co se obáváte problémů s DPF a plánujete koupi ojetého auta, nejelegantnější řešení: Kupte si benzíňáka, v případě, že jezdíte víc, nejlépe předělaného na LPG. Budete řšit desetinu problémů a za menší peníz než u nějakého ojetého pochybného turbodiesla. A poku kupujete nové, tak zavčas benzíńáka taky, za rok budou mít DPF také.

+6/0
doporučit
12.7.2017 11:23

M76a12r32e47k 55J81a72n17e54č64k72a 1667156533251

Tohle pobavilo, protože ten, co je schopen si DPF filtr odstranit, nebo si jej nechat odstranit a je si vědom toho, že ten jeho krunkl mu bez toho filtru pojede a dokonce zvládne nějak ošulit i emise, tak už vidím, že i kdyby ten filtr stál do 1000kč, ho to přinutí jej vyměnit. Jediná metla na ně je, velmi tvrdé finanční tresty a odebírání TP při zjištění. A upřímně ta avizovaná cena po slevě od 13tkč, není na Škodovku, co chrlí přibližovadla, jako vystřelovací konfety zrovna žádná láce.

+8/−2
doporučit
12.7.2017 1:13

Z81d42e70n68ě10k 21M35á16č54a85l11a 1343555789460

Njn, benzín je prostě benzín. U mojí Mazdy6 se nemění ani rozvody. Prostě bezúdržbové auto. Potřebuju, aby auto sloužilo mně a ne já autu. Tak si ty diesely s DPF užijte.

+5/0
doporučit
12.7.2017 10:03

K74a69r48e26l 72V22a19c39h59u73t 9923202709353

Haló, lidi - Filtry pevných částic NÁM mají chránit zdraví před rizikem vzniku RAKOVINY. - To je alfa a omega jejich smyslu. - Haló, lidi, vzbuďte se a už to nepleťte. 8-o

CO2 je plyn a ten žádné mechanické filtry nezachytí a ani se o to nesnaží.

Objem CO2 lze snižovat v autech úplně jinými způsoby (elektromotory atp.)

+6/−1
doporučit
12.7.2017 9:10

M87a30r91e16k 46Š61t12e25f27a87n43s96k65ý 4578765166659

hlavně by měli slevnit ty jejich předražené křápy;-D

+17/−13
doporučit
12.7.2017 0:42

J10a93n 44N34o22v91á22k 6434534

Chcete si koupit dražší auto s menší výbavou?

NENÍ TO ŠKODA?

+10/−6
doporučit
12.7.2017 1:01

J55i54ř49í 75V93a73c73e13k 9388678236895

"Moderní diesely se zkrátka pro poskakování po městě nehodí."

Zato staré diseley byly do města jak dělané ;-D;-D;-D Já se z té lupy jedno posměju ;-D;-D;-D

+4/0
doporučit
12.7.2017 8:36

J57o23s88e96f 62K82a25r77f77í84k 7272665616590

Typický Čecháček:

Koupím si Diesel, protože to jezdí skoro zadarmo a tahá to pěkně wodspoda...

A pak když má dojít na servis, to je nářků to je breku, jak je to drahé a jak je to na kosočtverec. A honem vymýšlet, to očůrat a načerno si vymontovat nějaký vlastně nepotřebný díl a ještě být za hrdinu jak se všemy "korektní výraz":-P

+6/−3
doporučit
12.7.2017 8:27
Foto

S65t24a79n47i54s97l41a72v 57D72o56n14á96t 6843833757590

Nafta patří do kamen a na pole.

+5/−3
doporučit
12.7.2017 11:24

J23a32n 49S31m25e59j17k54a40l 6624768382

Ten strejda se špinavýma rukavicema ve videu je opravdu odborník na slovo vzatý, hlavně že se tváří jako mechanik od Fordu. Proboha, jak tomuto měření může někdo věřit :D

+3/0
doporučit
12.7.2017 10:26

T75o17m94a77s 61V11o25n39d80a63l 2259140730462

Auta u kterych to neni v poradku vyradit z provozu, majiteli tucnou pokutu, zabiji nas ostatni!

+3/−1
doporučit
12.7.2017 8:17

J38o82s40e43f 93K62a27r76f71í36k 7972815366480

Já to říkám pořád, že nafta patří do traktorů či velkých strojů...

Ale každý vidí jen cenu na pumpě a kolik ujede na nádrž.

Že se do dieselů musí cpát turba aby to vůbec jelo, v zimě to začně topit až skoro před cílem, nafta může zamrznout a že jsou s tím spojené další nemalé náklady už nikdo neřeší.

+5/−5
doporučit
12.7.2017 8:47

J72a51n 75M45a40l56ý 3272912922875

A nejmodernější přímovstrikove turbobenziny s GAP se na poskakování po městě hodit budou?  S vypálením filtru budou mít stejný problém. A ty současné bez GAP, což je většina, jsou na eko úrovni Rail dieselů EURO 3.

+4/−4
doporučit
12.7.2017 5:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.