- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vw 1.9 sdi 2001 jezdí venku za 4 v praze za 5 a filtr ještě neměl :))) budu ho hodně dlouho opatrovat
jo a tyhle motory najedou 750000 ale bohužel karoserie tak dlouho nevydrží
Chtěl jsem odprodat staršího turbodiesla bazaru. Po porohlídce mi řekli...pane Váš vůz nemá filtr tuhých částic...odpovídám...ale on ho nikdy ani neměl....
To nás nezajímá, my vykupujem pouze diesly s filtrem....
Ekologický výmysl Evropské Komise.Když tu ekologii ženou tak na ostří nože různými příkazy a zákazy,tak mohli už dávno,když mají starost o naší přírodu,vydat směrnici,o povinnosti automobilek měnit DPF po dobu třeba deseti let zdarma.Nebo v tom tak ekologie není,a jsou v tom zase prachy?
Oktávka poskládá z náhradních dílů vyjde na cca 2 000 000 Kč.
Oktávka poskládaná z náhradních dílu po výrazné slevě vyjde na cca 1 970 000 Kč.
Kupujte benzíňáky a bude klid šetřílkové !!!
Pro strejdu s důchodem 11.000 kč ,který si většinou starého diesela pořídí je to stále ještě ranec peněz. Ale pochopili že by neprodali za pár let ani jednoho diesela . Tato auta se stejně brzy přestanou vyrábět.
Proč si strejda s důchodem 11tis. Kč vůbec musí pořizovat auto, a když tak proč diesla? Pochybuju, že důchodce najezdí ročně cca 25-30 tis km, tak aby se mu vůbec nafťák vyplatil. At si takoví lidi kupujou benziňáka nebo jezdí autobusem....
Nechápu jak můžou napsat, že neoriginální filtr může zničit motor...vždyt je přece až za ním motoru už může být jedno co se děje se spalinami, které laicky řečeno poslal výfukem pryč...Jediné co mě napadá , je že špatná vestavba ve filtru by mohla způsobit ve výfuku přetlak a hnát spaliny zpět k motoru, ale to by zase měly hlídat čidla tlaku před a za filtrem...
povinnost čistit odpadní vody a nutit obyvatele, aby to ještě platili = okrádání obyvatel!
Vždyť by se zase mohlo zpívat:
Po vodě plavaly, plavaly hovn@ triiii,
ludé si mysleli, že sú to ondatryyyy.....
(cenzore to nejsou vulgarismy, to je lidová píseň )
Tak s problematickým dílem. Aha.
Tak nejlepší by bylo se vrátit k normálním naftovým motorům s klasickým vstřikovacím čerpadlem, kde motor sice produkuje velké saze, ale s těmi si umí filtrační systém člověka poradit. Problém přeci přišel až s common raily , kde vznikají mikroskopické saze, se kterými si plíce neumí poradit.
ty staré diesely by neplnily dnešní normy v řadě dalších emisních limitů....