- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejmodernější auto světa 2017: TDI a automaticka signalizace dotažení kol. Jen tak dál.
Měl jsem stejný problém s Q7. Nic moc kvalita. Klepání střechy, špatně natahující pásy, špatná trvanlivost klapek turba, špatné čidlo tlaku oleje. Sice jsem nikdynezůstal stát, ale pořád něco řešil.
"V každém zadním světlometu je 135 elektroluminiscenčních diod. Vůz se díky nim s řidičem vítá a loučí prostřednictvím jedinečných světelných animací."
Zdroj: http://auto.idnes.cz/nove-audi-a8-c88-/ak_aktual.aspx?c=A170711_164023_ak_aktual_fdv
To je úžasný. Na klíči, či na jeho displeji na vás zabliká nápis ve volitelném jazyku (kromě češtiny, samozřejmě), "Chcete-li přeskočit tuto fázi loučení, stiskněte dlouze tlačítko se symbolem zámku." Jo a bude tam pravidelná týdenní aktualizace a synchronizace s ledničkou a sušičkou prádla. A vzápětí to někdo zaviruje a bude chtít pár bitcoinů za opětovnou funkčnost.
Nemůžu si pomoct, ale S-class mi přijde stále atraktivnější než toto s tou hroznou maskou vepředu :)
Je to opravdu krásný, ale všechno na ty dotykové displeje...to je asi jediné, co mi tam vadí...někdy prostě mechanické tlačítko a kolečko je lepší...
nový trend ovládání je zde v tom, že řada nejobvyklejších akcí se děje gestem, bezdotykově....jen se je člověk musí naučit.....
A co byste chtěl, Warťase? Tam jsou všehovšudy cca 3 dráty.
a jak se pokaká elektronka H 426 EET, tak odtahovka, oprava 56 klacků jen příjem do opravny, pak vymění celý motor včetně řidiče, suma sumárum 1,2 mega navíc