Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Slavná Honda CBR Fireblade slaví, dnes je to počítač na kolech

Model Fireblade slaví v letošní sezoně neuvěřitelné pětadvacáté výročí své existence. A protože čtvrt století je skutečně slušný kus života, rozhodla se Honda na oslavu tohoto jubilea tuto ohnivou čepel pořádně nabrousit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L20u95k58á56š 21N72o16v90o43t92n54ý 6316117228188

Na dovolené jsem si půjčil nějakou pětistovku od Hondy. A jak jsem na tom už dlouho neseděl, tak jsem se zděsil jak moc to jede. A to měla snad 35 kW nebo tak něco. Nedovud si představit jet na něčem co má 141 kW. Dá se na tom vůbec nezabít či jet méně než stovkou? 8-o

0/0
17.7.2017 14:25

D51a95v96i52d 82K11o16r59b54a66č72k79a 3179189474795

Principiálně to není dělané na to, abyste "jezdil méně, než stovkou." Je to superbike, takže z toho shodíte sériové kapoty, nahodíte lamináty, sundáte silniční gumy, nahodíte slicky, šoupnete do dodávky, vyložíte v paddocku a brousíte slidery na trati. A nadáváte, proč zaboha nedokážete jet Brno rychleji, než "00:02:xx.xxx"

+1/0
17.7.2017 17:11

J23a52k62o48b 94F74o44r30m59a43n 7159569710

Veľa ľudí si to však bohužiaľ kupuje na bežné jazdenie a potom sa čuduje, prečo je to v mestskej premávke také citlivé na plyn a nezaradia v zápche vyššiu rýchlosť ako 2 (aj to som už prehnal).

0/0
18.7.2017 19:39

J16a22k60o90b 72F48o52r20m97a43n 7479609500

No zabiť sa dá na tom ľahko :-) Všetko záleží na vodičovi. Ako ste správne poznamenali aj 35kW "jede až moc". CBR Fireblade a vôbec najnovšie motorky majú všetky kopec elektronických systémov, ktoré krotia trochu tie kone (ABS, trakčná kontrola, rôzne režimy jazdy atď). Ale všetko je to najmä v hlavách jazdcov.

0/0
18.7.2017 19:38

B90o82h40u64m97i53l 62S78t11e67j61s26k43a16l 5753464191763

"Asistent pro podřazování umí střílet mezi kvalty pekelné meziplyny."

To fakt nevím co si pod tím představit...;-D

+1/0
17.7.2017 13:14

D54a44v52i42d 16K80o17r67b64a36č80k78a 3159129974135

Autor se asi snaží říct, že pokud podřadíte bez spojky, elektronika příslušně "vrkne" plynem, aby nedošlo k nadměrnému brzdnému účinku motoru a hrozícímu zablokování zadního kola.

+1/0
17.7.2017 17:16

D90a14v64i60d 88K52o76r69b47a59č43k57a 3659729154115

- O tom quickshifteru pro řazení směrem dolů jsem nevěděl, na 675R mám jen tradiční pro směr nahoru. A s překvapením jsem zjistil, že už je to u superbiků normálka (S1000RR, Panigale...)

- Vozit na "Blejdu" spolujezdce? Tak snad už nejsme na konci devadesátek, ne? ;-) Navíc, ať si říká kdo chce, co chce, stejně je to okruhovka, zbytek je balast. ;-)

0/0
17.7.2017 10:58

M31i88r12e17k 17G84a11j32e96r 5421276819100

Motorkam sice nerozumim, ale kdyz si prelozim HSTC do cestiny, tak nedostanu " systém volitelné kontroly trakce ", protoze trakce se anglicky rekne traction a naopak torque znamena kroutici moment. A podle popisu, ktery je v clanku dost podrobny, jde opravdu o pocitacem rizeny kroutici moment a s prilnavosti pneumatik, tedy trakci, to nema nic spolecneho. Za vsechny ctenare ale za clanek dekuji, musel dat hodne prace.

0/0
17.7.2017 3:01

R94a64d63a23n 51K11u20b84a29n34t 1773730159820

Že by se trakce řešila snížením kroutícího momentu?

0/0
17.7.2017 9:28

R72a33d51a93n 59K35u59b89a12n94t 1903280899800

Honda Selectable Torque Control System

0/0
17.7.2017 9:30







Najdete na iDNES.cz