Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavná Honda CBR Fireblade slaví, dnes je to počítač na kolech

Model Fireblade slaví v letošní sezoně neuvěřitelné pětadvacáté výročí své existence. A protože čtvrt století je skutečně slušný kus života, rozhodla se Honda na oslavu tohoto jubilea tuto ohnivou čepel pořádně nabrousit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L72u98k74á11š 40N37o68v19o24t27n94ý 6916917918628

Na dovolené jsem si půjčil nějakou pětistovku od Hondy. A jak jsem na tom už dlouho neseděl, tak jsem se zděsil jak moc to jede. A to měla snad 35 kW nebo tak něco. Nedovud si představit jet na něčem co má 141 kW. Dá se na tom vůbec nezabít či jet méně než stovkou? 8-o

0/0
17.7.2017 14:25

D93a36v26i62d 82K34o82r15b17a24č26k56a 3549189354785

Principiálně to není dělané na to, abyste "jezdil méně, než stovkou." Je to superbike, takže z toho shodíte sériové kapoty, nahodíte lamináty, sundáte silniční gumy, nahodíte slicky, šoupnete do dodávky, vyložíte v paddocku a brousíte slidery na trati. A nadáváte, proč zaboha nedokážete jet Brno rychleji, než "00:02:xx.xxx"

+1/0
17.7.2017 17:11

J95a70k93o62b 77F54o55r79m73a41n 7389889610

Veľa ľudí si to však bohužiaľ kupuje na bežné jazdenie a potom sa čuduje, prečo je to v mestskej premávke také citlivé na plyn a nezaradia v zápche vyššiu rýchlosť ako 2 (aj to som už prehnal).

0/0
18.7.2017 19:39

J70a11k81o14b 46F38o60r22m93a49n 7639739940

No zabiť sa dá na tom ľahko :-) Všetko záleží na vodičovi. Ako ste správne poznamenali aj 35kW "jede až moc". CBR Fireblade a vôbec najnovšie motorky majú všetky kopec elektronických systémov, ktoré krotia trochu tie kone (ABS, trakčná kontrola, rôzne režimy jazdy atď). Ale všetko je to najmä v hlavách jazdcov.

0/0
18.7.2017 19:38

B11o44h65u74m55i45l 71S48t22e28j60s34k15a74l 5553604111303

"Asistent pro podřazování umí střílet mezi kvalty pekelné meziplyny."

To fakt nevím co si pod tím představit...;-D

+1/0
17.7.2017 13:14

D45a75v56i11d 31K17o89r44b39a76č64k39a 3959489264155

Autor se asi snaží říct, že pokud podřadíte bez spojky, elektronika příslušně "vrkne" plynem, aby nedošlo k nadměrnému brzdnému účinku motoru a hrozícímu zablokování zadního kola.

+1/0
17.7.2017 17:16

D15a42v60i23d 17K33o24r16b19a10č60k67a 3699819584905

- O tom quickshifteru pro řazení směrem dolů jsem nevěděl, na 675R mám jen tradiční pro směr nahoru. A s překvapením jsem zjistil, že už je to u superbiků normálka (S1000RR, Panigale...)

- Vozit na "Blejdu" spolujezdce? Tak snad už nejsme na konci devadesátek, ne? ;-) Navíc, ať si říká kdo chce, co chce, stejně je to okruhovka, zbytek je balast. ;-)

0/0
17.7.2017 10:58

M86i58r29e43k 28G45a15j69e36r 5381396669150

Motorkam sice nerozumim, ale kdyz si prelozim HSTC do cestiny, tak nedostanu " systém volitelné kontroly trakce ", protoze trakce se anglicky rekne traction a naopak torque znamena kroutici moment. A podle popisu, ktery je v clanku dost podrobny, jde opravdu o pocitacem rizeny kroutici moment a s prilnavosti pneumatik, tedy trakci, to nema nic spolecneho. Za vsechny ctenare ale za clanek dekuji, musel dat hodne prace.

0/0
17.7.2017 3:01

R60a14d53a10n 89K67u45b60a50n62t 1753930969200

Že by se trakce řešila snížením kroutícího momentu?

0/0
17.7.2017 9:28

R43a57d70a10n 21K40u59b69a69n19t 1863480989810

Honda Selectable Torque Control System

0/0
17.7.2017 9:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.