- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta fotka číslo 18 je nějaká divná né? Proč mu začíná 0 zprava?
fotka divná není, to si prostě dizajnér vymyslel tak, aby pohyb rafiky otáčkoměru šel "pěkně souměrně" proti pohybu rafiky rychloměru
se mi líbí, že auto je skutečnou součástí naší osobnosti....osobnost obtloustlá a když ještě netáhne dízl od 1500set otáček tak ani erekce nepřijde...asi blbá doba
Od 150000 otáček "dízl" skutečně netáhne. :-)
Kampaň pokračuje. Další na řadě jsou benzíny, pak plyn.
Akorát mi nějak není jasné, co je v článku takového, že se z toho dá usuzovat nerůžová budoucnost dieselů, hlásaná v titulku.
Dvoulitrové diesly v osobních vozidlech - vadí
Velkoobsahové diesly
v dodávkách - nevadí
v nákladních autech - nevadí
ve stavebních strojích - nevadí
v zemědělských strojích - nevadí
stacinarní dieselagregáty - nevadí
lokomotivy - nevadí
lodě - nevadí
vojenská technika - nevadí
v osobních vozech do Asie, Afriky, Jižní Ameriky (asi jiná Zeměkoule) - nevadí Tak jak to ve skutečnosti je ?
Měřit budoucnost zrovna podle francouzkých aut mi připadá podivné.
Tak to dopadá když emisní normy vytvářejí byrokraté.
Nabizi se otazka kdo by mel podle vas normy tvorit? Protoze z principu kazdy kdo bude povereny tim, aby se zabyval tvorbou norem se stava byrokratem....
Až označí benzín za smraďocha, co budete dělat?
Asi pást koně...