Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEOTEST: Terénního pavouka na baterky nezastaví žádný terén

Ta čtyřkolová šílenost se jmenuje Swincar. Elektrického šplhavce, který pokoří snad každý terén, jsme vyzkoušeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H35o78n43z85a 97T98a71r 3499222504892

Exkluzivní vozítko exkluzivní cena

https://www.youtube.com/results?search_query=Mecanroc+Swincar+E-Spider

0/0
21.7.2017 18:52

H21o57n89z21a 65K36r96o78u84ž34e55k 3454599488957

Koukl jsem na video, přečetl článek a nějak to nedávám. Pohon 4x 1kW motor, kapacita baterií 4kWh, maximální rychlost 35 km/h a dojezd až 150 km. Jak toho dojezdu dosáhnout? Z kopce nebo styl "flintstones".

0/0
19.7.2017 13:58

J53i12ř14í 40K76o62c50u60r46e92k 6775254975598

To bude tím, že to je maximální výkon motoru. Ale lze jet i s nižším výkonem, ostatně pokud byste jel s výkonem 110 kW při spotřebě 5 litzrů na sto tak také překročíte první termodynamický zákon.

+1/0
19.7.2017 14:30
Foto

P40e94t78r 75Č18e51r36n41i82c31k20ý 6105437960

Pořizovací cena 325.000 Kč ;-D;-D;-D

Ještě větší nesmysl, než nesmyslná vozítka, která mohou řídit patnáctiletí...;-D

0/0
19.7.2017 11:59

O24n79d42ř82e46j 11Č55a69p44k80a 6731361693964

Ta cena je vážně trošku moc... když budu chtít něco elektrického pro jednoho na blbnutí v terénu, tak za tyhle peníze je KTM Freeride klidně i v enduro verzi na značkách, chrániče, oblečení, helma, pár náhradních baterií a ještě něco zůstane... no a nebo, pokud je to vyloženě jen na hraní, ušetřit dalších 100 tisíc, vykašlat se na silnici a koupit Kuberg.

0/0
19.7.2017 15:11

J52a27n 87M20o97t28ů53r38e75k 7690502951699

a taky by si autor článku mohl dát tu práci a najít přibližnou cenu. Tak co jsem našel, tak cca 12 000 ... Eur. - Takže nic moc :)

0/0
19.7.2017 11:08

M21i28r81e30k 75G29a52j45e65r 5591936779950

A taky byste si mohl dát tu práci a najít přepocitat to na koruny, jako to udelal autor článku. A taky byste si mohl dát tu práci a precist clanek cely driv, nez budete neco kritizovat.

0/0
19.7.2017 21:11

J13a69n 59M97o11t80ů80r38e87k 7640432101119

"pokoří snad každý terén, jsme vyzkoušeli" - to myslíte to video? Že tam ale bylo různorodého terénu.... :-)

+1/0
19.7.2017 11:05

V24í52t 85V14č72e42l50i41š 9432501622596

Dá se věřit té informaci, že za 2 h. nabíjení se dá jezdit 4 h.??? Většinou to bývá přesně opačně!!

0/0
19.7.2017 11:01

A96n17t27o61n85í66n 92S41e11b25e83r77a 7763678680259

No na vytřepání duše z těla je to asi dobré :-D

+2/0
19.7.2017 10:03

P40e33t62r 47S30p73á14l98e59n61k86a 2613372645687

U Francie jsem vypnul video a šel o tom napsat do diskuze, aby lidi věděli, že ve Francii ještě nikdy nevyrobili žádný dobrý stroj...

0/0
19.7.2017 9:09
Foto

P28e96t47r 14Č73e63r76n11i96c50k67ý 6105987680

To nemáte pravdu...velká škoda, že se dnes nepoužívá, ale ve své době to byl vynikající stroj a pocházel z Francie:

GILOTINA

;-D;-D;-D

+1/−1
19.7.2017 12:01
Foto

M17a36r15t72i34n 11K20l86u24m39p32a13r 5276118347794

Až na to, že gilotina není a nikdy nebyla strojem... asi tak jako strojem nejsou vaše hrábě, kosa, sekera a lopata.

+1/0
19.7.2017 18:04
Foto

P40e13t46r 55Č64e79r39n62i94c60k62ý 6315647960

"Nežerte" to tak....;-D

0/0
19.7.2017 20:33
Foto

P61e73t14r 39Č52e35r80n88i12c63k58ý 6405827180

Z Wikipedie:

Gilotina (zast. guillotina, z francouzského guillotine) je popravčí stroj, využívaný nejvíce v době Francouzské revoluce. Odsouzencovu hlavu stíná železná sekera s šikmým ostřím.

Měl byste jim také napsat, že mají v článku chybu...;-D

+1/0
20.7.2017 6:36

J80i69ř45í 75K76o27c20u64r63e53k 6145364955518

Jistě! Třeba takové TGV, Airbus A380 kompletují v Toulouse a firma jménem Schneider je taky francouzská.

0/0
19.7.2017 14:45

T76o73m47á87š 31K27u76c58h97a86ř 3587971988511

S obdobnými parametry by elektrovozítka byla docela použitelná (lehký rám, hmotnost do 200 kg, minimalistické levné provedení bez zbytečností - neřeším terénní podvozek). Potíž je, že pro ně nejsou vhodné komunikace.

+1/0
19.7.2017 2:05

J10i81ř95í 33K96o30c81u34r24e86k 6545474865968

Tak s elektrokolem na cyklostezku můžete...

0/0
19.7.2017 14:48

T20o60m35á25š 38K38u21c38h25a69ř 3187651408321

Smysl by to mělo na kratší pojíždění, kdyby se šlo dostat tam kam autem. A mělo by to mít střechu. :-)

0/0
19.7.2017 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.