Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford Fiesta chce být víc nóbl a stále jezdí skvěle, ale místem šetří

Fiesta je nejprodávanější malé auto Evropy, loni oslavila čtyřicítku a teď přijíždí v sedmé generaci. Stále patří k nejlépe jezdícím autům své kategorie. K tomu přidejte fantastické odhlučnění kabiny. Minusem je trochu stísněná kabina, malá auta dnes dokážou nabídnout i víc prostoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91a69v90e90l 66K85r74ů26t13a 9530377158667

Jestli ona fiesta není tak trochu hodně předražená.

+2/0
19.7.2017 21:34

M79i87r27e58k 17Š65t80e37f91a90n 9209719139788

co se týče vzhledu, tak velmi konzervativní design Rv

0/0
19.7.2017 17:37

J76a66n 50M35a55c73h95á26č 3307856823622

No,s tím místem že šetří,jak říká můj syn-je to pjostě fojd fiješta...

0/0
19.7.2017 15:40

J54a68n 50K89o21n61v22a98l71i19n78k87a 5820741971755

Čtyřválec 1,25 DuraTec byl dobrý motor. Vycházel ze Zetecu o stejném objemu. Tichý a spolehlivý. V předchozích generacích Fiesty/Fusiona byl asi nejlepší 1,4 benzin DuraTec. Obávám se, že ten litrový agregát nebude tak spolehlivý - už tím, z jakého množství pohyblivých částí je složen a s jakým plnícím tlakem pracuje.

+2/0
19.7.2017 14:39

T98o78m79á28š 63C16h97r58a61s27t81n40ý 2701634671413

EcoBoost je prekvapive drzak. Na to ze je to hrnek a turboeco zrudnost.

Je citlivy na kvalitu paliva a zere pokud chcete ject (7-10l/100km dle objemu zadna mira), jinak s nim nejsou zadne vyrazne problemy

+1/0
19.7.2017 15:12

M75i53r21e22k 85G12a78j58e58r 5141176679870

Mnohem vetsi auta s motory 2.0 nebo i 2.5 l zerou stejne. Nekde asi udelal Ford chybu.

0/0
19.7.2017 21:40

J62i51ř79í 74S30c26h51w15a63c97h 8478704918376

jenže když se na ty větší motory "dupne stejně silně" tak žerou třeba 15 litrů

když od motoru chceme 50 koní tak je jedno jestli má litr nebo dva, oba budou žrát přibližně stejně

když od nich budeme chtít jen 10 koní tak ten 1.0 bude žrát méně než 2.0

takže Ford nikde žádnou chybu neudělal....

+1/−1
19.7.2017 23:32

V92á79c81l37a18v 50K47o21v38á63ř 1852881967984

Pan Gajer psal "větší auta s většími motory".

0/0
20.7.2017 20:55

S31t69a59n98i40s69l98a75v 11S64r50b46a 4265354218544

jako 3dveřák to nemá chybu. na 5dveřáku je vidět, že to nění klasická fiesta ale pouze zmenšený focus.

0/0
19.7.2017 14:07

M72a51r92e73k 84J78a76n75e97č26k50a 1507226263881

Tenhle trend je vážně na hlavu, přirozený výhled z vozu zamaskovat pidi sklem vzadu a ještě jej olemovat černými pruhy, stejně tak zmenšit na minimum velikost skel v zadních dveřích a přední skla ve dveřích už taky začínají pomalu "proužkovatět". Zato A a C sloupky začínají být čím dál větší. Tak se to vyřeší nacpáním do výbavy asistenty, jako je hlídání mrtvého úhlu, pro jízdu v pruzích a další. Cena vozu tím povyskočí, takže výrobce je spokojen. Už se přestávám divit tomu, že spousta lidí v tom pak jezdí jako slepejši a prostě ty auta kolem sebe nevidí, protože je z těch aut čím dál horší výhled. V této kategorii vozů a v tomto ohledu už vyčuhuje snad pouze Fabia a to píšu jako někdo, kdo Škodovky zavrhl pro jejich nespolehlivost a poruchovost.

+1/0
19.7.2017 13:55

S40t28a51n83i93s48l48a39v 32S38r27b77a 4275854708344

ty čené pruhy, to není polepení, to je přesah skla přes karoseriii a její vnitřní polstrování. Já osobně si myslím, že to není o prodejní ceně, ale o ceně za vývoj-menší díry v plechu znamenjí pro vývojáře pohodlnou cestu k vyšší bezpečnosti...jinak nevím, co ještě pamatujete, ale velikostí je tato fiesta větší než fáro 80tých let Lada 1600. Tím chci říct, že většina aut jako škodovky z té doby byly tak malé, že jste měl okna u nosu a tedy i výhled samozřejmě lepčí.

+2/0
19.7.2017 14:06

M21a10r83e89k 44J95a32n24e51č91k82a 1107236283581

Velikost vozu neřeším, ale právě výhled z vozu je mnohdy podstatně horší než u starších modelů a dohání se to přes asistenty. Nejvíce je to patrné při pohledu šikmo dozadu a nebo pokud se vezete na zadních sedadlech. Stejně tak, pokud potřebujete výhled na hůře přehledných křižovatkách a brání vám v tom pro změnu extra silný A sloupek.

0/0
19.7.2017 14:22

M63i84r75e20k 28G74a50j27e16r 5341216709450

Bezpecnost se tim naopak snizuje. Pribyvaji ridici, co prehlidnou motocykl nebo cele auto, protoze ho nevidi na hlavni silnici prijizdet.

0/0
19.7.2017 21:42
Foto

D67a11n 59R89u37b90í38n 4503383359

Americký FIAT. Nuda.

0/−2
19.7.2017 13:22
Foto

P53a44v94e36l 42K11a65l47u26s 6134786626912

Není to náhodou článek o FORDu ?

0/0
19.7.2017 16:31

T50o75m52á59š 70C81h76r65a33s34t86n55ý 2501424921723

Tech par korun navic za Focus je lepsi investice nez ST verze Fiesty...

+1/0
19.7.2017 13:02

J31i89ř17í 35S59c31h75w32a47c18h 8258494858936

tak je to jen o prioritách. Pokud někdo preferuje dynamiku auta, tak stejně dynamický Focus jako Fiesta ST půjde přes půl milionu, což není "pár korun navíc"

0/0
19.7.2017 13:43

T66o65m14á18š 18C23h83r41a67s67t60n69ý 2301194181803

423 tis Focus Titanium ed. 125k, 415 tis Fiesta ST line 100k (nova)

Cenikove ceny z webu Ford.

0/0
19.7.2017 15:08

J90i67ř71í 74S93c22h71w37a42c29h 8108304228616

omylem jsem srovnával s Fiestou ST+

ale akční cena Fiesty ST (125k) je 375 tisíc (jen z toho ceníku není jasné zda je to ceník na novou Fiestu) ;-)

0/0
19.7.2017 15:23

T65o36m78á38š 66C30h51r41a34s78t87n89ý 2321484731883

To je stara Fiesta

Nova viz.

http://www.ford.cz/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Novy-Ford-Fiesta-Cenik.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214628747171&blobkey=id

0/0
19.7.2017 15:33

L10i65b23o66r 26M57o77u20č10k53a 1938757755872

nova Fiesta je poradna palka i za zakladni 3dver

0/0
19.7.2017 15:45

J23i63ř29í 15N12e33u89m90e51i87s38t59e43r 2922855133891

ST Line je jen o vzhledu. Normální ST je někde jinde. Dynamikou, cenou, i spotřebou.

0/0
19.7.2017 16:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.