Diskuse k článku

Ford Fiesta chce být víc nóbl a stále jezdí skvěle, ale místem šetří

Fiesta je nejprodávanější malé auto Evropy, loni oslavila čtyřicítku a teď přijíždí v sedmé generaci. Stále patří k nejlépe jezdícím autům své kategorie. K tomu přidejte fantastické odhlučnění kabiny. Minusem je trochu stísněná kabina, malá auta dnes dokážou nabídnout i víc prostoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50a81v71e94l 91K93r67ů24t15a 9270487358427

Jestli ona fiesta není tak trochu hodně předražená.

+2/0
19.7.2017 21:34

M20i25r42e95k 10Š33t36e70f45a67n 9289829359628

co se týče vzhledu, tak velmi konzervativní design Rv

0/0
19.7.2017 17:37

J47a16n 32M59a20c25h67á41č 3367906733192

No,s tím místem že šetří,jak říká můj syn-je to pjostě fojd fiješta...

0/0
19.7.2017 15:40

J95a32n 20K13o38n42v51a85l39i74n59k85a 5390491901685

Čtyřválec 1,25 DuraTec byl dobrý motor. Vycházel ze Zetecu o stejném objemu. Tichý a spolehlivý. V předchozích generacích Fiesty/Fusiona byl asi nejlepší 1,4 benzin DuraTec. Obávám se, že ten litrový agregát nebude tak spolehlivý - už tím, z jakého množství pohyblivých částí je složen a s jakým plnícím tlakem pracuje.

+2/0
19.7.2017 14:39

T19o68m15á76š 97C94h88r25a27s52t83n16ý 2151364241403

EcoBoost je prekvapive drzak. Na to ze je to hrnek a turboeco zrudnost.

Je citlivy na kvalitu paliva a zere pokud chcete ject (7-10l/100km dle objemu zadna mira), jinak s nim nejsou zadne vyrazne problemy

+1/0
19.7.2017 15:12

M47i34r64e88k 49G83a76j17e40r 5721736799750

Mnohem vetsi auta s motory 2.0 nebo i 2.5 l zerou stejne. Nekde asi udelal Ford chybu.

0/0
19.7.2017 21:40

J75i72ř55í 53S69c41h86w63a14c36h 8408474618696

jenže když se na ty větší motory "dupne stejně silně" tak žerou třeba 15 litrů

když od motoru chceme 50 koní tak je jedno jestli má litr nebo dva, oba budou žrát přibližně stejně

když od nich budeme chtít jen 10 koní tak ten 1.0 bude žrát méně než 2.0

takže Ford nikde žádnou chybu neudělal....

+1/−1
19.7.2017 23:32

V22á32c75l79a34v 22K76o38v42á21ř 1482871687834

Pan Gajer psal "větší auta s většími motory".

0/0
20.7.2017 20:55

S38t68a66n31i25s45l51a75v 20S59r61b66a 4815524828294

jako 3dveřák to nemá chybu. na 5dveřáku je vidět, že to nění klasická fiesta ale pouze zmenšený focus.

0/0
19.7.2017 14:07

M38a57r11e31k 16J94a18n96e92č54k62a 1987446233411

Tenhle trend je vážně na hlavu, přirozený výhled z vozu zamaskovat pidi sklem vzadu a ještě jej olemovat černými pruhy, stejně tak zmenšit na minimum velikost skel v zadních dveřích a přední skla ve dveřích už taky začínají pomalu "proužkovatět". Zato A a C sloupky začínají být čím dál větší. Tak se to vyřeší nacpáním do výbavy asistenty, jako je hlídání mrtvého úhlu, pro jízdu v pruzích a další. Cena vozu tím povyskočí, takže výrobce je spokojen. Už se přestávám divit tomu, že spousta lidí v tom pak jezdí jako slepejši a prostě ty auta kolem sebe nevidí, protože je z těch aut čím dál horší výhled. V této kategorii vozů a v tomto ohledu už vyčuhuje snad pouze Fabia a to píšu jako někdo, kdo Škodovky zavrhl pro jejich nespolehlivost a poruchovost.

+1/0
19.7.2017 13:55

S31t53a27n79i75s67l72a26v 46S34r69b56a 4645294728554

ty čené pruhy, to není polepení, to je přesah skla přes karoseriii a její vnitřní polstrování. Já osobně si myslím, že to není o prodejní ceně, ale o ceně za vývoj-menší díry v plechu znamenjí pro vývojáře pohodlnou cestu k vyšší bezpečnosti...jinak nevím, co ještě pamatujete, ale velikostí je tato fiesta větší než fáro 80tých let Lada 1600. Tím chci říct, že většina aut jako škodovky z té doby byly tak malé, že jste měl okna u nosu a tedy i výhled samozřejmě lepčí.

+2/0
19.7.2017 14:06

M93a84r59e90k 19J39a66n61e32č72k58a 1337316893871

Velikost vozu neřeším, ale právě výhled z vozu je mnohdy podstatně horší než u starších modelů a dohání se to přes asistenty. Nejvíce je to patrné při pohledu šikmo dozadu a nebo pokud se vezete na zadních sedadlech. Stejně tak, pokud potřebujete výhled na hůře přehledných křižovatkách a brání vám v tom pro změnu extra silný A sloupek.

0/0
19.7.2017 14:22

M75i75r46e29k 44G38a35j12e53r 5701836849840

Bezpecnost se tim naopak snizuje. Pribyvaji ridici, co prehlidnou motocykl nebo cele auto, protoze ho nevidi na hlavni silnici prijizdet.

0/0
19.7.2017 21:42
Foto

D80a34n 60R42u72b81í16n 4153583629

Americký FIAT. Nuda.

0/−2
19.7.2017 13:22
Foto

P50a21v23e59l 27K53a93l24u91s 6254446816792

Není to náhodou článek o FORDu ?

0/0
19.7.2017 16:31

T87o82m52á20š 64C59h56r47a48s55t81n76ý 2501474961903

Tech par korun navic za Focus je lepsi investice nez ST verze Fiesty...

+1/0
19.7.2017 13:02

J57i17ř80í 70S27c82h78w33a25c74h 8838104758696

tak je to jen o prioritách. Pokud někdo preferuje dynamiku auta, tak stejně dynamický Focus jako Fiesta ST půjde přes půl milionu, což není "pár korun navíc"

0/0
19.7.2017 13:43

T92o68m46á52š 79C53h89r39a94s49t98n16ý 2121714671773

423 tis Focus Titanium ed. 125k, 415 tis Fiesta ST line 100k (nova)

Cenikove ceny z webu Ford.

0/0
19.7.2017 15:08

J50i12ř55í 26S10c66h36w10a18c70h 8108734868496

omylem jsem srovnával s Fiestou ST+

ale akční cena Fiesty ST (125k) je 375 tisíc (jen z toho ceníku není jasné zda je to ceník na novou Fiestu) ;-)

0/0
19.7.2017 15:23

T83o71m46á71š 84C87h17r14a94s26t47n67ý 2771844311273

To je stara Fiesta

Nova viz.

http://www.ford.cz/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheadervalue1=attachment%3Bfilename%3D%22Novy-Ford-Fiesta-Cenik.pdf%22&blobheadervalue2=abinary%3Bcharset%3DUTF-8&blobheadername1=Content-Disposition&blobheadername2=MDT-Type&blobheader=application%2Fpdf&blobwhere=1214628747171&blobkey=id

0/0
19.7.2017 15:33

L75i75b60o57r 96M43o96u30č52k91a 1128197525712

nova Fiesta je poradna palka i za zakladni 3dver

0/0
19.7.2017 15:45

J81i89ř64í 18N98e25u44m65e98i81s88t43e97r 2602985623981

ST Line je jen o vzhledu. Normální ST je někde jinde. Dynamikou, cenou, i spotřebou.

0/0
19.7.2017 16:37

Najdete na iDNES.cz