Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V53í14ť34a 53K60r68u79t48i90š 1670354835777

Tak nevím, to má být PR? Motor nemá 110kW, ale pouze 103. A akční cena za 1.4T není 415tKč, ale 455tKč, což je taky trochu rozdíl. Za ty peníze je (sic již doběhový) např. Focus v kombíku a Titaniu nebo v ST-line, nebo třeba podobně nová Astra 1.4T.

https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-kombi-2017/08-akcni-i30-spolecny.pdf

Normální ceníková cena za i30 kombi v 1.4T je 545tKč, DCT + dalších 50, což rozhodně není žádná láce a ceny odpovídají třeba Leonu ST 1.8TSi FR / Excellence.

+27/0
doporučit
3.8.2017 8:57

M53a47r94t86i58n 84M51á50c76a 4811744516720

Mě se to auto celkem líbí. Proč bych si Hyundai ale nikdy nekoupil, jsou ty debilní reklamy neustále se vymezující vůči Š-A. Nemám škodovku, ale stejně mě to irituje. ;-) Tohle slušná značka dle mého nemá zapotřebí. :-P [>-]

+51/−8
doporučit
3.8.2017 7:27

J63a58n 39K85o33n82v77a10l46i58n73k31a 5610241251545

Dosavadní generaci i30 mám jako služební auto. Jezdím s ním denně. Základní výbava a základní atmosferická šestnáctka. To auto mě od počátku překvapuje tím, jak je robustní a odolné. Motor není žádný silák a na vysokých patnáctkách auto docela plave, nicméně na městký/příměstský druh přepravy je to zcela vyhovující vůz.

Trochu bych se ohradil proti jeho "rodinném" zaměření. Na to fakt nemá dost prostoru. Možná pro někoho, kdo měl doposud jako rodinné auto třeba krátkou fábii. Pak asi ano.

Málem jsem si koupil tuhle novou i30 jako soukromé vozidlo. V maximální výbavě style, s 1.4 T a automatem a nějakými blbostmi byla cena těsně pod 600k. Dostal jsem u jednoho dealera fascinující nabídku za 499k. Zkuste za ty peníze dostat Oktávku 1.4 Tsi s DSG a vestavěnou navigací... Nakonec jsem to vzdal a koupil něco úplně jiného, přesto jsem přesvědčen, že by to nebyla špatná volba.

Svezl jsem se i s litrovým tříválcem. Moje hodnocení - "nebrat". Pocitově jede lépe než původní šestnáctistovka, ale třepe se, má odporný zvuk a navíc žere kolem osmi litrů. Radši

Ač jsem na korejce dlouho nadával, přehodnotil jsem. Denně v něm sedím a spolehlivě mě vozí z bodu A do bodu B. Dovedl bych si ho představit jako druhé auto do rodiny. Jediné, co je na něm fakt odrazující, je reklamní kampaň. Je hulvátská a zcela pitomě nastavená.

+19/0
doporučit
3.8.2017 12:56

V65l54a61d24i78m52í46r 90V20á14v12r41a 9707394827808

Tak design se mi moc nelíbí, ale to je individuální. Co se týká článku, tak jsem se až tak nedozvěděl. Čekal bych informace o tom jak je to s místem vpředu, ale hlavně na zadních sedadlech. A jestli když se sklopí sedačka vznikne pěkně rovná plocha s dobrým přístupem. Nějaké znatelné cukání při automatu není také nijak povzbuzující. A s fotogalerií si moc práce také nedali. Ale důležité je, že jde po krku Octavii. :-)

+22/−2
doporučit
3.8.2017 6:24

J82a15n30a 18N14o43v52á16k77o17v87á 6317649953704

To auto se mi líbí. Ale reklama je tak odpuzující, že by se musel stát zázrak, abych uvažovala o koupi. No nic, uvidíme jaká bude nová Kia Ceed.

+15/0
doporučit
3.8.2017 10:08

P35a95v21e37l 23V37a92l34e27n67t29a 7811311507163

Auto vypadá pěkně, poměr cena výkon bude asi hodně solidní. Škoda jen těch pitomých reklam, nechápu kterej úl je vymýšlel. Asi nějaký korejec kterému nakukali že všichni češi jsou závistivý pitomci. (ono asi i část jo, ale nikdo to nechce slyšet natvrdo v reklamě)

+19/−2
doporučit
3.8.2017 8:55

M70a63r77t90i26n 40K16ř21í20ž 9223472830177

Hyundaie nejsou o nic horší než ostatní auta. Mně se moc nelíbí jejich design, ale to ani u skodovek. Navíc se mi nelíbí plasty, které používají v interiérech. Otec má 2 roky Tucsona a vnitřek vypadá jak 10 let starej Japonec.

+11/0
doporučit
3.8.2017 7:01

V90l31a81d93i49m77í15r 30K43r26u54p87k57a 4868624884326

Designově se mi auto nelíbí, ani ostatní vlastnosti nijak neoslňují. Ale jednou věcí u mne Hyundai prohrává na plné čáře, a to svojí reklamní kampaní, kterou staví jako "skrytě srovnávací". Nejsem žádný fanoušek škodovky a v podstatě se mi ani Škodou nabízená auta nelíbí o nic víc, než u Hyundaie.

Ale pokud Hyundai nemá na svých autech nic, čím by se mohla pochlubit, aby se nemusela vymezovat vůči škodovce takhle trapně, tak je na tom asi dost uboze. A kdo by chtěl auto ubožáka.

+30/−9
doporučit
3.8.2017 7:15
Foto

I22v11a10n 17K52o20p39t47a 5647642241857

A budu si moct sestavit to auto podle sebe, nebo zas k něčemu co chci dostanu třeba kožené čalounění které 100% nechci. Budu si moci třeba do nižší výbavy nechat dát LED světla a silnější motor? U Octavie Ambition(druhý výbvavový stupeň), NO PROBLEM.

To je rozdíl mezi Octavii a i30. Vidíte i30 a víte jak je vybavená, u Octavie víte jen to že je to octavia.

+10/0
doporučit
3.8.2017 13:24

J97o88s38e30f 11K13o45p73e78c13k25y 9304712535

Souhlas s casti diskutujicich. Reklamy te znacky jsou pro me ukazky demence a naprosteho nepochopeni reklamniho trhu v CR... Jinak auto na zivo vypada trochu hure nez. kdyz jsem ho videl poprve na fotkach. Prijde mi malinko nudne. Ale vkus ma kazdy jiny. Jinak blaboleni o nepojizdnych a nekvalitnich skopcich je v roce 2017 v pripade korejskych znacek jen vyrazem hlouposti tech, kteri neco takoveho rikaji... Pomer cena vykon je v pripade i30 x Octavia jednoznacny ;-)

+12/−1
doporučit
3.8.2017 8:06

V18l88a43d38i77m27í88r 97H20a47v76r63á80n90e43k 7386846630297

Mám i 30 rok, najeto 30 000 km a naprostá spokojenost. Reklamy mají děsné, od toho je přepínač. Škoda už neví co by za domácí drahoušky chtěla.

+9/0
doporučit
3.8.2017 8:20

M31a53r86t34i85n 53H51o88n19s28a 8958806373622

Interiér je z Peugeotu ne? Volant i celá palubka jakoby byla okopírovaná. Zvenčí vidím jasnou Astru a trochu bublinaté Audi z přední strany...

Určitě bude i30 dobré auto, já bych si ho ale nekoupil kvůli následnému horšímu prodeji jako ojetiny a hlavně kvůli tomu, že se za pár měsíců strašně okouká. Ony ty obliny prostě hrozně brzo zfádní a přestanou se líbit. Koncernové výtvory jsou sice jednoduché a možná na první pohled nudnější, na druhou stranu designově vůbec nestárnou, ať už je to Octavia I, která je po víc než dvaceti letech pořád na pohled rozumná, nebo OII, která je po letech také moc půvabu neztratila.

Povíme si za pár let...

+8/−1
doporučit
3.8.2017 10:02

M30a95r18c86e46l 35S87t86a51r61ý 9668304223119

hyundai tady opěvujou soukromí uživatelé a chudší miniživnostníčci, pro které je těch pár desítek tisíc rozdílu mezi i30 a oktou existenční záležitostí...

jinak ke srovnání těchto dvou značek zajímavý poznatek - kolegové z partnerských firem a mateřinek z německa mluví čím dál častěji o tom, jak jim ve fleetech dávaj na výběr vedle A4, passatů, mondeí, atd i superby a jak si čím dál víc manažerů vybírá superby, protože jsou to za stejnou cenu neuvěřitelně komfortní, robustní a přitom skvěle ovladatelná a výbavou natřískaná auta...

+9/−2
doporučit
4.8.2017 10:26

D44a93n49i95e97l 28K66r83o13n88e86r 7884174696117

Ja ted reknu neco kacirskeho, co se nebude libit ani antiskodovkarum ani antihundaistum...I30 a Octavia jsou plne srovnatelna auta...

+7/−1
doporučit
3.8.2017 15:13

J39i20ř24í 28P59e93l35n50á47ř 6375413436129

Hm, výživná diskuse... Příznivci trojky v koncernu a značky aut o kterých se ještě nedávno vtipkovalo, že mají vyhřívané zadní sklo jen proto, aby člověka nezábly pracky když je tlačí, se povyšují nad příznivci bandy tvůrců pitomých reklam. Díky, pobavil jsem se... ;-D

+7/−1
doporučit
3.8.2017 14:04

K34o66r65n41e50l 53B25e77r10k81e19s 6949592273168

Hyundai je jednou z nejvetsich automobilek na svete, cca 100 tisic zamestnancu, rocne 5 milionu vyrobenych aut a zisk cca 7 miliard dolaru rocne. Oproti tomu je Skoda provincni automobilka, ktera tezi z knowhow VW (skoda ma 30 tisic zamestnancu, prodava tak max 1,5 mio automobilu rocne, a vydela tak do 1,5 miliardy USD). Korejci jsou celosvetove spise konkurenci pro celou VAG, nez nejakou Skodu.

Maji reklamy na ceskem trhu blbe? Mno, spis miri na uvazovani mistni cilove skupiny, pro kterou je vlhkym snem prumerna oktavka v nafte, ktera je vzhledem ke kvalitativne srovnatelne nebo i lepsi konkurenci alespon nekrestansky predrazena...

i30 muze mit pro nekoho korejsky design, na druhou stranu pisete o kopirovani Peugota a Astry, tak uplne nechapu ty argumenty. At uz se vam libi, nebo ne, kvalitativne jsou to napristo srovnatelna auta a pokud tak ma clovek vybrat, bere si to, ktere se mu vic libi, jiznde, pohodlim ci velikostikufruvyhpvuje, nebo tu, ktera je levnejsi... a pri pohledu na faceliftovanou oktavku bych o designu radeji mlcel.. :)

+16/−10
doporučit
3.8.2017 11:10

P31e97t39r 64D85o57k41t47o47r 6696271758929

Hmm a co jako? Já bych si Hnůjdej nikdy nekoupil, už kvůli té jejich pitomé reklamě. A druhak každá Octavia se bude v Česku ojetá prodávat líp než tento zázrak z Nošovic. Jejich Škoda..

+19/−13
doporučit
3.8.2017 7:45

L55a21d63i64s26l41a26v 46T57r45i44s91k90a 4105577100

Pane redaktore. Dle oficiálního konfigurátoru Hyundai na stránkách hyundai.cz je cena modelu Best of Czech s motorizací T-GDI 140 103 KW bez jakýchkoli dodatečných věcí celkem 454 990 Kč. Příplatek za tuto motorizaci je 70 000 Kč.

Nevím, kde jste přišel na Vámi uváděnou částku 415 tisíc Kč.

+5/0
doporučit
3.8.2017 16:20

L28a68d42i87s14l52a18v 72T54r85i70s86k29a 4955237740

No tak pane redaktore. Srovnávat momentální krátkodobou speciální výbavu auta s ostatními ve standardních cenách není úplně košer ne? Příští měsíc to může být úplně naopak.

Zajímavé je, že i30 má v základu všechny možné asistenční systémy, ale dle konfigurátoru na hyundai.cz je výškově nastavitelné sedadlo řidiče až ve výbavě Tricolor, tedy ve druhé ze tří standardních. Asi to nechápu, ale například toto považuji za absolutní základ výbavy.

Dál nebudu psát, protože pro skutečné srovnání dvou nebo více aut je nejlepší test nějakých 1000 km s každým z nich a s prováděním běžných úkonů, jako je nástup a výstup, nakládání a vykládání zavazadel atd.

+6/−2
doporučit
3.8.2017 15:57

V59l68a66d45i27m92í62r 43R79e57t84t62i47n72g84e98r 5405286775365

Hundayi nemám rád, jejich reklamy mně přímo odpuzují. Nicméně pokud se podívate na Octavii II a Hundayi z té doby, vidíte auto a plečku. Jenže pokud se podíváte na Octavii III a Hundayi z její doby, je na OIII vidět ústup z kvality a na Hundayi vzestup kvality. Zatímco Octavia II bylo robustní a pořádné auto daleko před ostaními za relativně málo peněz, Octavia III není špatné auto, ale není už v ničem lepší než konkurence, i ten vysmívaný Hundayi je jí velmi blízko. ( No hlavně manažerům vyšly grafy lépe zisk x náklady, koho by zajímal zákazník)

+5/−1
doporučit
4.8.2017 17:27

Z39d71e50n47ě48k 19M77á54č54a96l50a 1443705849320

1.4 turbo benzín jezdí za 7l/100, 2l benzín atmosféra v Mazdě6 jezdí za 7.4l/100. A obsah ničím nenaženeš.

+4/0
doporučit
8.8.2017 9:51

J34i64ř39í 17J64a35n62d39e28r89a 3693984683853

Mě strašně baví ty dvě skupiny rozhádaných - fanoušci Škodovky a "ti ostatní"...

Já měl několikrát škodu, začal jsem na Felicii, přes Fabii, Octavii.

Něco bylo služební, něco vlastní. Byl jsem se škodovkou spokojený a také jsem trochu "bojoval" za naši českou Škodu. Poté jsem zkusil i jiné značky, teď mě ukamenuje (vymínusuje) skupina škodováků, a musím říct, že se zpátky ke Škodě za každou cenu nehrnu. Momentálně mám Peugeot 508 SW (asi 8 měsíců) a jsem naprosto spokojený. Předtím jsem měl dva roky Peugeot 308 SW a ve srovnání se služební jednoletou Octavií combi, to bylo jako nebe a dudy. Mám pocit, že Škoda trochu zaspala. Nejsem fanoušek ani té či oné značky, ale mé příští auto určitě nebude Škoda. Tím však neříkám, že Škodovce nefandím a ani si nemyslím, že je to špatná značka, jen mě teď ničím neláká.

+4/0
doporučit
7.8.2017 11:31

V39a68š50e68k 82Ř13í19h30a 2273363488472

Stále je hyundai méně vybaven jak astra.

Jinak mám zkušenosti s astrou i hyundaiem a řekl bych že z hlediska 3-5 let vydrží astra více.

+4/0
doporučit
4.8.2017 20:38

P18e46t38r 22H23o76r24á47k 1309693329624

Všiml si někdo v té reklamě, podle čeho je to nejlepší český kombík všech dob?

+4/0
doporučit
3.8.2017 14:13

Z52d73e98n52ě59k 77W49o49l90f 9251840557815

Nic mě nedonutí to koupit. Důvod je reklama.

+4/0
doporučit
3.8.2017 13:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.