Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V83í69ť79a 10K90r61u71t32i12š 1300114945187

Tak nevím, to má být PR? Motor nemá 110kW, ale pouze 103. A akční cena za 1.4T není 415tKč, ale 455tKč, což je taky trochu rozdíl. Za ty peníze je (sic již doběhový) např. Focus v kombíku a Titaniu nebo v ST-line, nebo třeba podobně nová Astra 1.4T.

https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-kombi-2017/08-akcni-i30-spolecny.pdf

Normální ceníková cena za i30 kombi v 1.4T je 545tKč, DCT + dalších 50, což rozhodně není žádná láce a ceny odpovídají třeba Leonu ST 1.8TSi FR / Excellence.

+27/0
doporučit
3.8.2017 8:57

M53a53r54t53i45n 70M27á91c24a 4281744196950

Mě se to auto celkem líbí. Proč bych si Hyundai ale nikdy nekoupil, jsou ty debilní reklamy neustále se vymezující vůči Š-A. Nemám škodovku, ale stejně mě to irituje. ;-) Tohle slušná značka dle mého nemá zapotřebí. :-P [>-]

+51/−8
doporučit
3.8.2017 7:27

J11a55n 76K90o61n80v95a82l22i67n98k24a 5710111551625

Dosavadní generaci i30 mám jako služební auto. Jezdím s ním denně. Základní výbava a základní atmosferická šestnáctka. To auto mě od počátku překvapuje tím, jak je robustní a odolné. Motor není žádný silák a na vysokých patnáctkách auto docela plave, nicméně na městký/příměstský druh přepravy je to zcela vyhovující vůz.

Trochu bych se ohradil proti jeho "rodinném" zaměření. Na to fakt nemá dost prostoru. Možná pro někoho, kdo měl doposud jako rodinné auto třeba krátkou fábii. Pak asi ano.

Málem jsem si koupil tuhle novou i30 jako soukromé vozidlo. V maximální výbavě style, s 1.4 T a automatem a nějakými blbostmi byla cena těsně pod 600k. Dostal jsem u jednoho dealera fascinující nabídku za 499k. Zkuste za ty peníze dostat Oktávku 1.4 Tsi s DSG a vestavěnou navigací... Nakonec jsem to vzdal a koupil něco úplně jiného, přesto jsem přesvědčen, že by to nebyla špatná volba.

Svezl jsem se i s litrovým tříválcem. Moje hodnocení - "nebrat". Pocitově jede lépe než původní šestnáctistovka, ale třepe se, má odporný zvuk a navíc žere kolem osmi litrů. Radši

Ač jsem na korejce dlouho nadával, přehodnotil jsem. Denně v něm sedím a spolehlivě mě vozí z bodu A do bodu B. Dovedl bych si ho představit jako druhé auto do rodiny. Jediné, co je na něm fakt odrazující, je reklamní kampaň. Je hulvátská a zcela pitomě nastavená.

+19/0
doporučit
3.8.2017 12:56

V79l35a50d90i38m22í73r 75V67á75v63r32a 9597694507158

Tak design se mi moc nelíbí, ale to je individuální. Co se týká článku, tak jsem se až tak nedozvěděl. Čekal bych informace o tom jak je to s místem vpředu, ale hlavně na zadních sedadlech. A jestli když se sklopí sedačka vznikne pěkně rovná plocha s dobrým přístupem. Nějaké znatelné cukání při automatu není také nijak povzbuzující. A s fotogalerií si moc práce také nedali. Ale důležité je, že jde po krku Octavii. :-)

+22/−2
doporučit
3.8.2017 6:24

J90a94n60a 26N55o21v68á30k98o34v41á 6847559393734

To auto se mi líbí. Ale reklama je tak odpuzující, že by se musel stát zázrak, abych uvažovala o koupi. No nic, uvidíme jaká bude nová Kia Ceed.

+15/0
doporučit
3.8.2017 10:08

P69a71v38e43l 91V34a27l66e87n81t10a 7321841277723

Auto vypadá pěkně, poměr cena výkon bude asi hodně solidní. Škoda jen těch pitomých reklam, nechápu kterej úl je vymýšlel. Asi nějaký korejec kterému nakukali že všichni češi jsou závistivý pitomci. (ono asi i část jo, ale nikdo to nechce slyšet natvrdo v reklamě)

+19/−2
doporučit
3.8.2017 8:55

M33a51r26t92i32n 76K49ř38í17ž 9683662300917

Hyundaie nejsou o nic horší než ostatní auta. Mně se moc nelíbí jejich design, ale to ani u skodovek. Navíc se mi nelíbí plasty, které používají v interiérech. Otec má 2 roky Tucsona a vnitřek vypadá jak 10 let starej Japonec.

+11/0
doporučit
3.8.2017 7:01

V14l80a87d30i38m11í92r 59K30r35u58p80k73a 4378714444546

Designově se mi auto nelíbí, ani ostatní vlastnosti nijak neoslňují. Ale jednou věcí u mne Hyundai prohrává na plné čáře, a to svojí reklamní kampaní, kterou staví jako "skrytě srovnávací". Nejsem žádný fanoušek škodovky a v podstatě se mi ani Škodou nabízená auta nelíbí o nic víc, než u Hyundaie.

Ale pokud Hyundai nemá na svých autech nic, čím by se mohla pochlubit, aby se nemusela vymezovat vůči škodovce takhle trapně, tak je na tom asi dost uboze. A kdo by chtěl auto ubožáka.

+30/−9
doporučit
3.8.2017 7:15
Foto

I87v82a12n 35K11o88p67t61a 5167952291427

A budu si moct sestavit to auto podle sebe, nebo zas k něčemu co chci dostanu třeba kožené čalounění které 100% nechci. Budu si moci třeba do nižší výbavy nechat dát LED světla a silnější motor? U Octavie Ambition(druhý výbvavový stupeň), NO PROBLEM.

To je rozdíl mezi Octavii a i30. Vidíte i30 a víte jak je vybavená, u Octavie víte jen to že je to octavia.

+10/0
doporučit
3.8.2017 13:24

J31o74s35e13f 34K62o17p92e79c92k82y 9334222135

Souhlas s casti diskutujicich. Reklamy te znacky jsou pro me ukazky demence a naprosteho nepochopeni reklamniho trhu v CR... Jinak auto na zivo vypada trochu hure nez. kdyz jsem ho videl poprve na fotkach. Prijde mi malinko nudne. Ale vkus ma kazdy jiny. Jinak blaboleni o nepojizdnych a nekvalitnich skopcich je v roce 2017 v pripade korejskych znacek jen vyrazem hlouposti tech, kteri neco takoveho rikaji... Pomer cena vykon je v pripade i30 x Octavia jednoznacny ;-)

+12/−1
doporučit
3.8.2017 8:06

V26l67a22d58i49m77í93r 61H79a82v27r65á13n91e29k 7676326150727

Mám i 30 rok, najeto 30 000 km a naprostá spokojenost. Reklamy mají děsné, od toho je přepínač. Škoda už neví co by za domácí drahoušky chtěla.

+9/0
doporučit
3.8.2017 8:20

M27a98r60t32i76n 48H74o64n50s73a 8948986773222

Interiér je z Peugeotu ne? Volant i celá palubka jakoby byla okopírovaná. Zvenčí vidím jasnou Astru a trochu bublinaté Audi z přední strany...

Určitě bude i30 dobré auto, já bych si ho ale nekoupil kvůli následnému horšímu prodeji jako ojetiny a hlavně kvůli tomu, že se za pár měsíců strašně okouká. Ony ty obliny prostě hrozně brzo zfádní a přestanou se líbit. Koncernové výtvory jsou sice jednoduché a možná na první pohled nudnější, na druhou stranu designově vůbec nestárnou, ať už je to Octavia I, která je po víc než dvaceti letech pořád na pohled rozumná, nebo OII, která je po letech také moc půvabu neztratila.

Povíme si za pár let...

+8/−1
doporučit
3.8.2017 10:02

M97a71r10c48e57l 56S51t48a68r94ý 9518854683599

hyundai tady opěvujou soukromí uživatelé a chudší miniživnostníčci, pro které je těch pár desítek tisíc rozdílu mezi i30 a oktou existenční záležitostí...

jinak ke srovnání těchto dvou značek zajímavý poznatek - kolegové z partnerských firem a mateřinek z německa mluví čím dál častěji o tom, jak jim ve fleetech dávaj na výběr vedle A4, passatů, mondeí, atd i superby a jak si čím dál víc manažerů vybírá superby, protože jsou to za stejnou cenu neuvěřitelně komfortní, robustní a přitom skvěle ovladatelná a výbavou natřískaná auta...

+9/−2
doporučit
4.8.2017 10:26

D24a72n22i70e77l 60K94r14o65n44e45r 7194734236527

Ja ted reknu neco kacirskeho, co se nebude libit ani antiskodovkarum ani antihundaistum...I30 a Octavia jsou plne srovnatelna auta...

+7/−1
doporučit
3.8.2017 15:13

J87i84ř83í 48P52e15l29n29á28ř 6735573316779

Hm, výživná diskuse... Příznivci trojky v koncernu a značky aut o kterých se ještě nedávno vtipkovalo, že mají vyhřívané zadní sklo jen proto, aby člověka nezábly pracky když je tlačí, se povyšují nad příznivci bandy tvůrců pitomých reklam. Díky, pobavil jsem se... ;-D

+7/−1
doporučit
3.8.2017 14:04

K39o64r80n90e78l 24B50e77r61k33e30s 6279272933168

Hyundai je jednou z nejvetsich automobilek na svete, cca 100 tisic zamestnancu, rocne 5 milionu vyrobenych aut a zisk cca 7 miliard dolaru rocne. Oproti tomu je Skoda provincni automobilka, ktera tezi z knowhow VW (skoda ma 30 tisic zamestnancu, prodava tak max 1,5 mio automobilu rocne, a vydela tak do 1,5 miliardy USD). Korejci jsou celosvetove spise konkurenci pro celou VAG, nez nejakou Skodu.

Maji reklamy na ceskem trhu blbe? Mno, spis miri na uvazovani mistni cilove skupiny, pro kterou je vlhkym snem prumerna oktavka v nafte, ktera je vzhledem ke kvalitativne srovnatelne nebo i lepsi konkurenci alespon nekrestansky predrazena...

i30 muze mit pro nekoho korejsky design, na druhou stranu pisete o kopirovani Peugota a Astry, tak uplne nechapu ty argumenty. At uz se vam libi, nebo ne, kvalitativne jsou to napristo srovnatelna auta a pokud tak ma clovek vybrat, bere si to, ktere se mu vic libi, jiznde, pohodlim ci velikostikufruvyhpvuje, nebo tu, ktera je levnejsi... a pri pohledu na faceliftovanou oktavku bych o designu radeji mlcel.. :)

+16/−10
doporučit
3.8.2017 11:10

P65e13t47r 81D38o95k80t20o67r 6466251548939

Hmm a co jako? Já bych si Hnůjdej nikdy nekoupil, už kvůli té jejich pitomé reklamě. A druhak každá Octavia se bude v Česku ojetá prodávat líp než tento zázrak z Nošovic. Jejich Škoda..

+19/−13
doporučit
3.8.2017 7:45

L53a92d96i30s38l26a73v 10T63r53i40s59k72a 4735357600

Pane redaktore. Dle oficiálního konfigurátoru Hyundai na stránkách hyundai.cz je cena modelu Best of Czech s motorizací T-GDI 140 103 KW bez jakýchkoli dodatečných věcí celkem 454 990 Kč. Příplatek za tuto motorizaci je 70 000 Kč.

Nevím, kde jste přišel na Vámi uváděnou částku 415 tisíc Kč.

+5/0
doporučit
3.8.2017 16:20

L62a30d35i21s23l63a24v 36T74r92i81s58k54a 4225547620

No tak pane redaktore. Srovnávat momentální krátkodobou speciální výbavu auta s ostatními ve standardních cenách není úplně košer ne? Příští měsíc to může být úplně naopak.

Zajímavé je, že i30 má v základu všechny možné asistenční systémy, ale dle konfigurátoru na hyundai.cz je výškově nastavitelné sedadlo řidiče až ve výbavě Tricolor, tedy ve druhé ze tří standardních. Asi to nechápu, ale například toto považuji za absolutní základ výbavy.

Dál nebudu psát, protože pro skutečné srovnání dvou nebo více aut je nejlepší test nějakých 1000 km s každým z nich a s prováděním běžných úkonů, jako je nástup a výstup, nakládání a vykládání zavazadel atd.

+6/−2
doporučit
3.8.2017 15:57

V69l55a33d67i36m10í88r 10R29e16t11t59i17n32g65e31r 5545586155255

Hundayi nemám rád, jejich reklamy mně přímo odpuzují. Nicméně pokud se podívate na Octavii II a Hundayi z té doby, vidíte auto a plečku. Jenže pokud se podíváte na Octavii III a Hundayi z její doby, je na OIII vidět ústup z kvality a na Hundayi vzestup kvality. Zatímco Octavia II bylo robustní a pořádné auto daleko před ostaními za relativně málo peněz, Octavia III není špatné auto, ale není už v ničem lepší než konkurence, i ten vysmívaný Hundayi je jí velmi blízko. ( No hlavně manažerům vyšly grafy lépe zisk x náklady, koho by zajímal zákazník)

+5/−1
doporučit
4.8.2017 17:27

Z89d43e80n89ě77k 69M55á45č43a25l54a 1503985769890

1.4 turbo benzín jezdí za 7l/100, 2l benzín atmosféra v Mazdě6 jezdí za 7.4l/100. A obsah ničím nenaženeš.

+4/0
doporučit
8.8.2017 9:51

J26i50ř67í 34J62a41n34d90e16r61a 3643284513373

Mě strašně baví ty dvě skupiny rozhádaných - fanoušci Škodovky a "ti ostatní"...

Já měl několikrát škodu, začal jsem na Felicii, přes Fabii, Octavii.

Něco bylo služební, něco vlastní. Byl jsem se škodovkou spokojený a také jsem trochu "bojoval" za naši českou Škodu. Poté jsem zkusil i jiné značky, teď mě ukamenuje (vymínusuje) skupina škodováků, a musím říct, že se zpátky ke Škodě za každou cenu nehrnu. Momentálně mám Peugeot 508 SW (asi 8 měsíců) a jsem naprosto spokojený. Předtím jsem měl dva roky Peugeot 308 SW a ve srovnání se služební jednoletou Octavií combi, to bylo jako nebe a dudy. Mám pocit, že Škoda trochu zaspala. Nejsem fanoušek ani té či oné značky, ale mé příští auto určitě nebude Škoda. Tím však neříkám, že Škodovce nefandím a ani si nemyslím, že je to špatná značka, jen mě teď ničím neláká.

+4/0
doporučit
7.8.2017 11:31

V60a13š95e17k 38Ř72í35h74a 2433883658532

Stále je hyundai méně vybaven jak astra.

Jinak mám zkušenosti s astrou i hyundaiem a řekl bych že z hlediska 3-5 let vydrží astra více.

+4/0
doporučit
4.8.2017 20:38

P52e65t13r 60H60o59r39á42k 1489803869334

Všiml si někdo v té reklamě, podle čeho je to nejlepší český kombík všech dob?

+4/0
doporučit
3.8.2017 14:13

Z52d82e64n51ě73k 37W23o51l13f 9181820217585

Nic mě nedonutí to koupit. Důvod je reklama.

+4/0
doporučit
3.8.2017 13:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.