Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opel se brání obvinění z manipulace s prodejními čísly

Němci se diví něčemu, co je v Česku běžnou praxí. Opel čelí v Německu tlaku kvůli tomu, že pro dosažení vyššího tržního podílu zahrnoval do svých prodejních čísel i registrace vozů, které mají za mimořádně výhodných podmínek v nájmu jejich stávající či bývalí zaměstnanci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34i73c71h16a26l 48H66i50r84k64a 4117916850733

Registrace nových osobních vozidel - 259.693 ks.

Registrace ojetých vozidel kategorie M1 (vozidla, která mají nejvýše osm míst k přepravě osob (nepočítaje místo řidiče) a víceúčelová vozidla (podmínky pro rozdělení víceúčelových vozidel do kategorií M1 a N1 stanoví vyhláška) - 164.422 ks.

Osobních vozidel z CRV za rok 2016 bylo vyřazeno 290.602 kusů, vyvezeno 57.541 ks, celkem tedy 348.143 ks.

Z toho mi vyplývá nárůst - 75.972 ks.

Ale dle přehledu vozového parku v OA nárůst 210.1455 ks. (Všechna čísla z jednoho zdroje - SDA).

0/0
31.7.2017 12:05

M45i92r77e92k 92G60a10j50e90r 5341696659380

Udelal jsem si vypocet a vychazi mne, ze zadnych 210 tisic aut nechybi, proste byla vyrazena z provozu. Ten argument, ze by nemel vozovy park starnout, kdyz pribylo 260 tisic novych aut je chybny. Vsechna auta za rok o krok zestarla, a nova auta tvori mene nez dvacetinu celkoveho poctu. Vyslo mne, ze prumerny vek aut musel nutne stoupnout. Vychazel jsem z klesajiciho poctu aut s vekem az do 41 let starych.

Zajimalo by me, kdo prisel s tou chybnou myslenkou, ze statistika ukazuje nejaky rozpor.

0/−1
25.7.2017 21:39

R73a25d42i86m 50H12o52r63č71i20č83k79a 7706217893962

Je to nejlepší reklama, zaměstnanci používají své výrobky. Třeba u Ferrari jako zaměstnanec máte smůlu a auto s koněm si nekoupíte.

0/0
25.7.2017 19:07

J66o12s87e58f 82Š81o33l50t25e30s 8404938830823

Zrovna u nákupů v ČR se nemusí jednat o reexporty. Auta jsou v ČR pro některé zahraniční zákazníky levná, tak je holt nakupují tady a odvezou si je domů.

0/0
25.7.2017 10:33

A46n46t60o20n92í34n 51S77e60b89e43r20a 7733828920229

Je potreba vypocet standardizovat a udelat na nej zakonnou euronormu.

0/0
25.7.2017 10:27

M32a49r19e52k 33K32l80u17f55a 3918914904716

Spíš se zamyslet nad smyslem tohoto a všech ostatních pseudovýpočtů. V tomto článku se píše, že kdyby se odečetlo těch 60.000 aut zaměstnanců Opelu, tak by se v jakési bezvýznamné tabulce před Opel dostala Škoda. Nechápu, co by se tím změnilo? Není to sakra buřt, jestli bude víc vpředu nějakého pochybného "žebříčku" ten nebo ten? Nějaké žabomyší války ......

+1/0
25.7.2017 16:05

M29a71r57t79i88n 73H47o28u60b27a 6653541889508

Důvod? Nekdo jiny kromě výrobců, prodejců to potřebuje?

0/0
27.7.2017 8:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.