- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Registrace nových osobních vozidel - 259.693 ks.
Registrace ojetých vozidel kategorie M1 (vozidla, která mají nejvýše osm míst k přepravě osob (nepočítaje místo řidiče) a víceúčelová vozidla (podmínky pro rozdělení víceúčelových vozidel do kategorií M1 a N1 stanoví vyhláška) - 164.422 ks.
Osobních vozidel z CRV za rok 2016 bylo vyřazeno 290.602 kusů, vyvezeno 57.541 ks, celkem tedy 348.143 ks.
Z toho mi vyplývá nárůst - 75.972 ks.
Ale dle přehledu vozového parku v OA nárůst 210.1455 ks. (Všechna čísla z jednoho zdroje - SDA).
Udelal jsem si vypocet a vychazi mne, ze zadnych 210 tisic aut nechybi, proste byla vyrazena z provozu. Ten argument, ze by nemel vozovy park starnout, kdyz pribylo 260 tisic novych aut je chybny. Vsechna auta za rok o krok zestarla, a nova auta tvori mene nez dvacetinu celkoveho poctu. Vyslo mne, ze prumerny vek aut musel nutne stoupnout. Vychazel jsem z klesajiciho poctu aut s vekem az do 41 let starych.
Zajimalo by me, kdo prisel s tou chybnou myslenkou, ze statistika ukazuje nejaky rozpor.
Je to nejlepší reklama, zaměstnanci používají své výrobky. Třeba u Ferrari jako zaměstnanec máte smůlu a auto s koněm si nekoupíte.
Zrovna u nákupů v ČR se nemusí jednat o reexporty. Auta jsou v ČR pro některé zahraniční zákazníky levná, tak je holt nakupují tady a odvezou si je domů.
Je potreba vypocet standardizovat a udelat na nej zakonnou euronormu.
Spíš se zamyslet nad smyslem tohoto a všech ostatních pseudovýpočtů. V tomto článku se píše, že kdyby se odečetlo těch 60.000 aut zaměstnanců Opelu, tak by se v jakési bezvýznamné tabulce před Opel dostala Škoda. Nechápu, co by se tím změnilo? Není to sakra buřt, jestli bude víc vpředu nějakého pochybného "žebříčku" ten nebo ten? Nějaké žabomyší války ......