Diskuze

Opel se brání obvinění z manipulace s prodejními čísly

Němci se diví něčemu, co je v Česku běžnou praxí. Opel čelí v Německu tlaku kvůli tomu, že pro dosažení vyššího tržního podílu zahrnoval do svých prodejních čísel i registrace vozů, které mají za mimořádně výhodných podmínek v nájmu jejich stávající či bývalí zaměstnanci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Registrace nových osobních vozidel - 259.693 ks.

Registrace ojetých vozidel kategorie M1 (vozidla, která mají nejvýše osm míst k přepravě osob (nepočítaje místo řidiče) a víceúčelová vozidla (podmínky pro rozdělení víceúčelových vozidel do kategorií M1 a N1 stanoví vyhláška) - 164.422 ks.

Osobních vozidel z CRV za rok 2016 bylo vyřazeno 290.602 kusů, vyvezeno 57.541 ks, celkem tedy 348.143 ks.

Z toho mi vyplývá nárůst - 75.972 ks.

Ale dle přehledu vozového parku v OA nárůst 210.1455 ks. (Všechna čísla z jednoho zdroje - SDA).

0 0
možnosti

M42i54r91e11k 85G27a11j66e58r

25. 7. 2017 21:39

Udelal jsem si vypocet a vychazi mne, ze zadnych 210 tisic aut nechybi, proste byla vyrazena z provozu. Ten argument, ze by nemel vozovy park starnout, kdyz pribylo 260 tisic novych aut je chybny. Vsechna auta za rok o krok zestarla, a nova auta tvori mene nez dvacetinu celkoveho poctu. Vyslo mne, ze prumerny vek aut musel nutne stoupnout. Vychazel jsem z klesajiciho poctu aut s vekem az do 41 let starych.

Zajimalo by me, kdo prisel s tou chybnou myslenkou, ze statistika ukazuje nejaky rozpor.

0 1
možnosti

Je to nejlepší reklama, zaměstnanci používají své výrobky. Třeba u Ferrari jako zaměstnanec máte smůlu a auto s koněm si nekoupíte.

0 0
možnosti

Zrovna u nákupů v ČR se nemusí jednat o reexporty. Auta jsou v ČR pro některé zahraniční zákazníky levná, tak je holt nakupují tady a odvezou si je domů.

0 0
možnosti

Je potreba vypocet standardizovat a udelat na nej zakonnou euronormu.

0 0
možnosti

M17a14r92e60k 96K29l13u32f64a

25. 7. 2017 16:05

Spíš se zamyslet nad smyslem tohoto a všech ostatních pseudovýpočtů. V tomto článku se píše, že kdyby se odečetlo těch 60.000 aut zaměstnanců Opelu, tak by se v jakési bezvýznamné tabulce před Opel dostala Škoda. Nechápu, co by se tím změnilo? Není to sakra buřt, jestli bude víc vpředu nějakého pochybného "žebříčku" ten nebo ten? Nějaké žabomyší války ......

1 0
možnosti