Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila je Citroën C5: za málo peněz, hodně muziky

Citroën C5 druhé generace zaujme atraktivním designem i vyhlášeným hydropneumatickým pérováním. Navíc můžete mít pod kapotou oblíbený naftový dvoulitr HDi. A to vše za příznivou cenu. Podtrženo, sečteno: úspěch na trhu ojetin je jistý. „Cé-pětka“ má ale i své stinné stránky. Na co si dát pozor?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R63i86c36h68a94r45d 25M44i18c89h69a10l22o32w42s94k91i 1111869545936

Článek se měl jmenovat Tip bazarového šmejda.

+1/0
1.8.2017 9:38

M73i86c65h16a78l 19T34o81m15á64n19e57k 9447619696

a nove jsou tkay tak dobre nebo uz se ani nedelaji?ja bazarovkam neverim, hlavne ne tem od acek ci esa co jsou sama reklama viz tento clanek

0/0
31.7.2017 20:56

O96l22d83ř68i30c21h 39O76l87e58š 6963890557

Frantík mně do baráku nesmí!!

+4/−2
31.7.2017 16:48

M28a67r20e50k 46J37a97n79e56č58k69a 1637206793981

No vidíte a u jiných je to zase koncern :-P

+3/0
1.8.2017 17:37

F41r35a48n52t35i29š20e33k 80K74o25c26o85u38r68e26k 6320903657719

Kdysi sem měl také předsudky vůči Citroenům...ale není Citroen, jako Citroen. Třeba srovnání C5 se stejně starým Passatem, je to nebe a dudy. Jak v pohodlí, komfortu, tak ve spolehlivosti. Bavím o srovnatelném motoru 2.0 nafta. Ve firmě jich máme několik a jeden mám i já. Jak jednou okusíte hydropneumatické pérování, nechcete jinak.

+6/−2
31.7.2017 11:34

M63a28r80e59k 63K14l21u36f58a 3728884314786

V tom článku je vyjmenována taková hromada potenciálních problémů, že vydávání auta za tip na koupi snad nemůže být myšleno ani jako vtip. ;-D

+6/−3
31.7.2017 11:19

F14r38a44n33t76i78š31e47k 91K93o34c60o98u38r63e34k 6660133907569

Naučte se číst. Problémový je 1,6 Hdi. 2.0 HDI je spolehlivější, než srovnatelné koncernové vozy. A to je fakt.

+6/−3
31.7.2017 11:35

J60a27n 81N70o43v41á97k 9695478444585

Pokud se tomu 1.6HDI dá co chce (poctivá pravidelná výměna oleje i filtru) a nejezdí se s ním pořád jako se závoďákem, tak funguje také vcelku bezproblémově.

0/−1
31.7.2017 12:13

R95o21b86e50r15t 90M46a10t53u73l76a 8397669816305

ovšem proč brát 1.6 HDI když 2.0 má stejnou nebo menší spotřebu, protože ten malinkej motůrek na to prostě nestačí a pokud nejede člověk úplné klobouka tak to žere v lepším případě stejně a navíc to v případě potřeby nejede...

+3/0
31.7.2017 13:24

J10o79s53e32f 67N25o37v14a95k 5428942136348

Je to pravda jen částečně. Spousta 1.6HDI měla problémy s rozvodama a poddimenzovaným turbem. 2.0HDI je naopak prima motor s větším výkonem a nižší spotřebou. A jako bonus je spolehlivější.

+2/0
31.7.2017 15:48

M17a41r85e87k 95J81a46n19e93č47k27a 1337236393231

C5 na tom se spolehlivostí je celkově velmi špatně. Pokud to není motor, tak pro změnu elektrika. To byl také důvod, proč se jí soused nakonec zbavil.

0/0
1.8.2017 17:41

P27e93t45r 61P70e62t86r 8741128318172

jj německá elektrika Bosch, made in czech republic, dokáže opravdu potrápit nejedno auto.

+2/0
2.8.2017 9:27

O54n10d78ř91e47j 79B82u15r23e64š 5770944913579

Auto pěkný, nicméně s Accordem, Avensisem nesrovnatelný.

+2/0
31.7.2017 11:12

F86r82a81n56t39i92š53e97k 42K68o43c71o41u25r58e15k 6190783437959

Jak v čem. Jel jste někdy C5?

+6/−1
31.7.2017 11:36

O13n53d71ř23e63j 22B19u58r61e28š 5340454573789

Přiznám že ne. Jen mě zaráží že C5 má proti výše uvedeným 200kg navíc. Přito stejná třída...

+1/0
31.7.2017 14:27

P87e16t57r 81P57e33t73r 8851658178602

výše uvedené nemají pneuhydraulický podvozek.

+4/−1
31.7.2017 15:12

J31o30s77e94f 44N30o80v90a48k 5848732296698

Jo to je pravda. Narozdíl od vyjmenovaných to není kostitřas. Nevím jak u Accordu, ale u 130kw avensisů je servis naprosto šílenej.

+3/0
31.7.2017 15:50

M46a79r41e34k 72M96a20l64ý 1822348671760

U Japonce je základ koupit benzín, pak s motorem není žádný problém.

+3/0
1.8.2017 8:23

T56o85m14á57š 40V95a91l50d92e84r 7263730389

Toyota 1,8l taky jeden čas nebyla žádná výhra.

0/0
4.8.2017 23:48

O79n37d85ř60e83j 59B28u69r76e50š 5320594763749

Jako u motoru 2.0 D-4D ?

Zvažuji koupi tohoto vozu. Co se na nich kazí?

0/0
3.8.2017 15:56

K10a33r36e63l 53R30e19j40h72o50n 8943559447795

Hodně muziky, ale také hodně výdajů. Sere se vše, kolega ho má. Ale auto supr, jen ty náklady budou vyšší, než se zdá. Asi ten článek proto, že jich je v bazarech plno....Rv

+2/−1
31.7.2017 10:32

J52a71n 51N60o96v86á46k 9365158644645

Mám kombíka z roku 2006 (1.6HDI), jezdím denně do práce a žádný děs to není - auto mám 7 let najeto 150 tisíc km a pouze jednou jsem dojížděl na laně (utržený dvouhmotový setrvačník), jinak na cestách nikdy žádný vážný problém.

0/−1
31.7.2017 12:10

M89a36r33e36k 36H81r39u71b64y 6867482641178

ve 150 tisicich a 7 letech utrzeny setrvacnik a tomu rikate zadny problem?8-o

Tolerance majitelu francouzskych aut je vetsi nez jsem myslel;-)

+2/−2
31.7.2017 13:03

R68o71b72e27r95t 81M13a89t21u32l89a 8577419786455

lepší než v 50 tisících měnit motor;-D asi vadnej kus, protože setrvačník mají všichni v okolí s 300k km původní

+1/0
31.7.2017 13:28

J63o95s43e44f 13N92o24v31a67k 5348402746278

U VW mi při najetých 60 tisících měnili motor. Bohudík na záruku. ;-D

+3/0
31.7.2017 15:51

J48a28r63o47s84l77a97v 80Č53e43p89i70c70a 8890368183254

Znám jednoho šťastného majitele BMW 7 , teď najeto cca 100 tisíc, dva roky mladé auto v ceně rodinného domku a teď mu mění diferenciál ;-D

Tolerance majitelu BMW je vetsi nez jsem myslel R^

+3/0
1.8.2017 7:40

J25a31n 61M75a85l38ý 3482242212295

Já jsem u R5 2,4 JTD měnil spojku se setrvakem na 370tkm ....to už beru jako odpovídající nájezd

0/0
1.8.2017 6:55

K73a71r55e81l 41M86a76z96a50č 3527263936199

Teda nevím kdo tyhle texty píše, ale měl by alespoň o autech něco vědět. Třeba tohle je fakt zajímavé a příjemné auto, ale bývá spíš pravidlem než výjimkou, že svého majitele sežere. Je to opravdu velmi poruchové. Horší byly snad jen Laguny.

+8/−6
31.7.2017 10:17

F22r47a38n89t57i69š60e24k 39K77o53c50o98u35r64e31k 6250773837569

Nesmysl. Ve firmě jsme měli několik C5 s 2.0 HDI a i jiné Citroeny s tímto motorem a žádné problémy. Jen pravidelný servis. Pokud autu dáváte, co potřebuje a umíte s turbodieslem jezdit, nekazí se a vydrží velký nájezd km.

+4/0
31.7.2017 11:30

M52a62r20e81k 45H52r23u57b60y 6927182611688

Naopak, mezi francouzskymi auty C5 patri vedle Xantie k tomu nejlepsimu.

+2/0
31.7.2017 13:04

J94o58s78e24f 41N85o21v79a98k 5878252906348

Zajímavé, že se tu scházejí samé vyjímky. :-) Prodával jsem to při najetých 250kkm, krom spotřebky žádná zrada, nikdy mě to auto nikde nenechalo. Narozdíl od VW...

0/0
31.7.2017 15:52

L81a17d12i73s88l75a18v 76K98v83a77s95n39i33č67k33a 1153367363285

Zase ta kufroobjemová úchylka. I podle autora článku je kufr objemově dostatečný, ale, ..... konkurence má větší ! No a co jako má být ? Pro uživatele je snad podstatné , jestli mu tehlten objem postačuje podle vlastního názoru, ne že soused, pravděpodobně z Boleslavi,nebo sousedův taťka v Německu, ho mají většího.

+14/−1
31.7.2017 9:57

P97e80t77r 75P74e56t69r 8471258968672

soused z Boleslavi má v kufru úplně nesmyslně vysoký hrb, takže nakládat objemnější náklad je fakt utrpení než u auta s rovnou ložnou plochou.

+2/0
31.7.2017 15:26

O88n80d42ř91e85j 39S28t77a98r19o41c26h 5610493902724

Takže tip na bazarové auto v nadpisu, a v článku je popis asi největšího průšvihu, který lze v bazaru pořídit. Od malého prostoru s nepohodlnými sedadly, přes podvozek až k únikům oleje všechno naprosto špatně, jen s jedním motorem je to jenom dost špatný. Tak jo, běžím pro něj.

+3/−2
31.7.2017 9:46

J61o15s53e72f 69N26o19v55a15k 5418542136518

Je prima předvést, jak nerozumíte psanému textu. :-)

+1/−1
31.7.2017 15:53

O59l20d18ř20i13c44h 13K52o93l49á55ř 8155278935115

Tak vážení, do oprav tohoto auta nacpal můj kamarád neskutečné peníze!:-)

+7/0
31.7.2017 9:08

J45o41s86e13f 23N51o26v74a55k 5798582436748

Možný to je. Ono se stáčely třeba o 300 tisíc a furt vypadaly OK, i když už byly KO.

+5/0
31.7.2017 15:53

J10a47n 82M86a67l66ý 3902972382815

Jasný...to je obecně známo u všech ojetin. Riziko

0/0
1.8.2017 6:56

R58i96c95h32a16r10d 36M77r67a79z76e67k 8128280139851

....ať se dívám jak se dívám, vidím na fotkách třetí a ne druhou generaci C5. Jsem jediný kdo má ten pocit?

+1/−1
31.7.2017 9:02

J76a14n 39N59o76v37á43k 9655688164815

Ne, oficiálně je to druhá generace. 2004-2008 byl jen facelift.

+2/0
31.7.2017 10:15

P87e24t28r 64T29. 86D44v89o79ř16á50k 4894958863

Plus omylem.

0/0
31.7.2017 13:36

T98o80m74á72š 81V44a96l20d62e37r 7403310119

Někdo facelift nepozná i když to má stejnou kostru karoserie ;-)

0/0
4.8.2017 23:52

M47i91c37h89a50e27l 84T18a23n47á92č 8428770321218

V celém článku chybí informace o spojce (její životnost) a řazení připomínající vaření guláše. A elektronikou je doslova prošpikovaný, tak se připravte, že potíže z toho plynoucí budou tak časté jak výměna stěračů.

+8/−5
31.7.2017 6:38
Foto

L61u95k79á26š 39K77o12b64e61r30a 3714943298

Mám najeto 160 tisíc. Co přesně se mi mělo s C5 stát? A řadit umím, takže nemám problem. :)

+4/−1
31.7.2017 7:17

J60a82n 95H63á80l93a 8165105390887

Tak až budete mít najeto 350 000, jako já s Passatem, tak teprve můžete poměřovat, co všechno vám odešlo;-)

+2/−2
31.7.2017 9:18

J65i81ř81í 49V16e48l95í50š69e81k 8109394450963

Vesměs skoro nic. Na údržbu já jsem kanec, olej jsem měnil až když se auto ozvalo, stejně se ale dožilo dneška. Neviděl bych v údržbě nijak propastný rozdíl, třeba brzdové kotouče jsou úplně za stejnou cenu co na Superb, destičky totéž, jinak se měnil opravdu jen silentblok a koule. Za 8 let co jsem měl starou C5 na to padlo asi tak 15 tisíc včetně výměn oleje. Ale přece jen je tu jeden podstatný rozdíl oproti Passatu - to svezení. Když jsem vystoupil u moře v Bulharsku, stačilo se jen trošku protáhnout.

Když stavěli C5, měli za vzor pohodu v obýváku. Když stavěli Passata, měli zase jiný vzor, ale křeslo z obýváku to určitě nebylo. Každé řešení má svoje. Někomu vadí málo sportovní jízda u C5, já naopak preferuji tu nádhernou pohodu, která se nedá s žádným cenově srovnatelným autem zažít. Možná ještě Mercedes třídy E, ale tam je cena přece jen jinde. Samozřejmě mluvím o C5 ve verzi Hydractive. Ta s běžným pérováním je v podstatě obyčejné dobře vybavené auto.

Kdo nezažil, neuvěří. Chce to pár set kilometrů. Ideálně po D1 někde na Vysočině. Nebo pár tisíc kilometrů k moři. Zrovna na dlouhých cestách je to paráda, protože pohoda v autě udrží řidiče dlouho bez únavy. Když to drncá, člověk je za 1000 km dost otrávenej.

Abych ale jen nebásnil - tohle auto (aspoň ročník 2013) má jednu děsnou věc. Tou je multimediální systém. Jeho pomalost mě občas umí dohnat k šílenství. Ale jinak opravdu špička.

+11/0
31.7.2017 9:47

P62a29v45e85l 70Š64e93d31l65b11a21u59e65r 7978351772915

To je u Japonců zajete auto.;-)

0/0
2.8.2017 11:20

M32a95r24e97k 76H33r38u15b24y 6907482711658

160 tisic je snad povinnost, i nejlevnejsi Fabie by mely bez problemu ujet 200;-)

0/0
31.7.2017 13:08

M82a63r30e76k 27Š94t33ě51t15k18a 4321638692323

Tak "gumové" řazení je typické pro většinu francouzských aut;-)

0/−1
31.7.2017 9:12

L82u18c23i28e 57L46i85c84h41n68o72v33s24k31á 6939329927388

Citroën a hodně muziky? Není to protimluv ? ;-)

+2/−9
31.7.2017 0:26







Najdete na iDNES.cz