Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila je Citroën C5: za málo peněz, hodně muziky

Citroën C5 druhé generace zaujme atraktivním designem i vyhlášeným hydropneumatickým pérováním. Navíc můžete mít pod kapotou oblíbený naftový dvoulitr HDi. A to vše za příznivou cenu. Podtrženo, sečteno: úspěch na trhu ojetin je jistý. „Cé-pětka“ má ale i své stinné stránky. Na co si dát pozor?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R15i87c86h62a85r70d 40M76i16c56h65a79l68o19w84s92k60i 1541579815956

Článek se měl jmenovat Tip bazarového šmejda.

+1/0
1.8.2017 9:38

M43i84c94h91a72l 79T93o44m43á46n68e94k 9267739286

a nove jsou tkay tak dobre nebo uz se ani nedelaji?ja bazarovkam neverim, hlavne ne tem od acek ci esa co jsou sama reklama viz tento clanek

0/0
31.7.2017 20:56

O88l10d14ř39i88c97h 92O43l16e81š 6533110617

Frantík mně do baráku nesmí!!

+4/−2
31.7.2017 16:48

M47a60r23e69k 37J17a71n13e90č69k22a 1897466423721

No vidíte a u jiných je to zase koncern :-P

+3/0
1.8.2017 17:37

F20r96a83n51t45i66š13e59k 49K27o91c96o50u51r88e20k 6290783417959

Kdysi sem měl také předsudky vůči Citroenům...ale není Citroen, jako Citroen. Třeba srovnání C5 se stejně starým Passatem, je to nebe a dudy. Jak v pohodlí, komfortu, tak ve spolehlivosti. Bavím o srovnatelném motoru 2.0 nafta. Ve firmě jich máme několik a jeden mám i já. Jak jednou okusíte hydropneumatické pérování, nechcete jinak.

+6/−2
31.7.2017 11:34

M81a33r97e67k 19K12l24u97f39a 3918494524656

V tom článku je vyjmenována taková hromada potenciálních problémů, že vydávání auta za tip na koupi snad nemůže být myšleno ani jako vtip. ;-D

+6/−3
31.7.2017 11:19

F30r32a19n96t11i65š94e44k 10K72o52c44o20u30r60e11k 6580923217159

Naučte se číst. Problémový je 1,6 Hdi. 2.0 HDI je spolehlivější, než srovnatelné koncernové vozy. A to je fakt.

+6/−3
31.7.2017 11:35

J46a89n 86N97o26v41á43k 9515158304575

Pokud se tomu 1.6HDI dá co chce (poctivá pravidelná výměna oleje i filtru) a nejezdí se s ním pořád jako se závoďákem, tak funguje také vcelku bezproblémově.

0/−1
31.7.2017 12:13

R76o49b40e29r28t 79M23a27t22u45l61a 8807599556325

ovšem proč brát 1.6 HDI když 2.0 má stejnou nebo menší spotřebu, protože ten malinkej motůrek na to prostě nestačí a pokud nejede člověk úplné klobouka tak to žere v lepším případě stejně a navíc to v případě potřeby nejede...

+3/0
31.7.2017 13:24

J98o80s62e95f 79N97o38v47a28k 5398452206798

Je to pravda jen částečně. Spousta 1.6HDI měla problémy s rozvodama a poddimenzovaným turbem. 2.0HDI je naopak prima motor s větším výkonem a nižší spotřebou. A jako bonus je spolehlivější.

+2/0
31.7.2017 15:48

M69a32r53e38k 79J25a74n94e78č11k42a 1317456753971

C5 na tom se spolehlivostí je celkově velmi špatně. Pokud to není motor, tak pro změnu elektrika. To byl také důvod, proč se jí soused nakonec zbavil.

0/0
1.8.2017 17:41

P68e84t19r 36P52e92t42r 8611878188492

jj německá elektrika Bosch, made in czech republic, dokáže opravdu potrápit nejedno auto.

+2/0
2.8.2017 9:27

O58n48d11ř21e89j 81B68u42r57e89š 5900324113439

Auto pěkný, nicméně s Accordem, Avensisem nesrovnatelný.

+2/0
31.7.2017 11:12

F79r37a30n79t30i74š44e32k 40K77o43c30o18u66r86e37k 6690653307399

Jak v čem. Jel jste někdy C5?

+6/−1
31.7.2017 11:36

O65n36d92ř66e20j 60B62u13r27e17š 5770614183929

Přiznám že ne. Jen mě zaráží že C5 má proti výše uvedeným 200kg navíc. Přito stejná třída...

+1/0
31.7.2017 14:27

P71e64t22r 81P66e43t15r 8361188338772

výše uvedené nemají pneuhydraulický podvozek.

+4/−1
31.7.2017 15:12

J69o72s11e55f 30N30o35v11a70k 5768532446628

Jo to je pravda. Narozdíl od vyjmenovaných to není kostitřas. Nevím jak u Accordu, ale u 130kw avensisů je servis naprosto šílenej.

+3/0
31.7.2017 15:50

M68a69r22e40k 14M32a10l81ý 1222258941310

U Japonce je základ koupit benzín, pak s motorem není žádný problém.

+3/0
1.8.2017 8:23

T24o86m97á86š 34V39a27l68d88e50r 7863600579

Toyota 1,8l taky jeden čas nebyla žádná výhra.

0/0
4.8.2017 23:48

O96n86d51ř59e46j 26B27u30r58e23š 5960304733319

Jako u motoru 2.0 D-4D ?

Zvažuji koupi tohoto vozu. Co se na nich kazí?

0/0
3.8.2017 15:56

K84a33r95e57l 57R16e33j15h42o37n 8243469467365

Hodně muziky, ale také hodně výdajů. Sere se vše, kolega ho má. Ale auto supr, jen ty náklady budou vyšší, než se zdá. Asi ten článek proto, že jich je v bazarech plno....Rv

+2/−1
31.7.2017 10:32

J74a73n 27N81o60v82á17k 9455578314745

Mám kombíka z roku 2006 (1.6HDI), jezdím denně do práce a žádný děs to není - auto mám 7 let najeto 150 tisíc km a pouze jednou jsem dojížděl na laně (utržený dvouhmotový setrvačník), jinak na cestách nikdy žádný vážný problém.

0/−1
31.7.2017 12:10

M98a76r10e65k 72H10r65u59b18y 6427452921928

ve 150 tisicich a 7 letech utrzeny setrvacnik a tomu rikate zadny problem?8-o

Tolerance majitelu francouzskych aut je vetsi nez jsem myslel;-)

+2/−2
31.7.2017 13:03

R39o54b33e91r53t 24M45a10t78u90l55a 8847949246695

lepší než v 50 tisících měnit motor;-D asi vadnej kus, protože setrvačník mají všichni v okolí s 300k km původní

+1/0
31.7.2017 13:28

J90o24s49e74f 73N81o58v38a32k 5488682366578

U VW mi při najetých 60 tisících měnili motor. Bohudík na záruku. ;-D

+3/0
31.7.2017 15:51

J86a38r92o38s80l34a52v 16Č58e24p90i43c84a 8740298853544

Znám jednoho šťastného majitele BMW 7 , teď najeto cca 100 tisíc, dva roky mladé auto v ceně rodinného domku a teď mu mění diferenciál ;-D

Tolerance majitelu BMW je vetsi nez jsem myslel R^

+3/0
1.8.2017 7:40

J80a77n 85M95a67l92ý 3912702282205

Já jsem u R5 2,4 JTD měnil spojku se setrvakem na 370tkm ....to už beru jako odpovídající nájezd

0/0
1.8.2017 6:55

K80a25r10e52l 83M87a86z23a49č 3967263146699

Teda nevím kdo tyhle texty píše, ale měl by alespoň o autech něco vědět. Třeba tohle je fakt zajímavé a příjemné auto, ale bývá spíš pravidlem než výjimkou, že svého majitele sežere. Je to opravdu velmi poruchové. Horší byly snad jen Laguny.

+8/−6
31.7.2017 10:17

F70r62a41n98t57i41š88e17k 38K51o77c67o90u49r61e28k 6450113677619

Nesmysl. Ve firmě jsme měli několik C5 s 2.0 HDI a i jiné Citroeny s tímto motorem a žádné problémy. Jen pravidelný servis. Pokud autu dáváte, co potřebuje a umíte s turbodieslem jezdit, nekazí se a vydrží velký nájezd km.

+4/0
31.7.2017 11:30

M24a71r89e58k 71H17r54u97b61y 6787872371768

Naopak, mezi francouzskymi auty C5 patri vedle Xantie k tomu nejlepsimu.

+2/0
31.7.2017 13:04

J17o24s42e36f 92N44o38v39a12k 5518732316848

Zajímavé, že se tu scházejí samé vyjímky. :-) Prodával jsem to při najetých 250kkm, krom spotřebky žádná zrada, nikdy mě to auto nikde nenechalo. Narozdíl od VW...

0/0
31.7.2017 15:52

L92a47d35i93s14l95a58v 51K55v98a71s82n37i50č85k90a 1553587623505

Zase ta kufroobjemová úchylka. I podle autora článku je kufr objemově dostatečný, ale, ..... konkurence má větší ! No a co jako má být ? Pro uživatele je snad podstatné , jestli mu tehlten objem postačuje podle vlastního názoru, ne že soused, pravděpodobně z Boleslavi,nebo sousedův taťka v Německu, ho mají většího.

+14/−1
31.7.2017 9:57

P89e82t35r 28P90e51t65r 8381328218292

soused z Boleslavi má v kufru úplně nesmyslně vysoký hrb, takže nakládat objemnější náklad je fakt utrpení než u auta s rovnou ložnou plochou.

+2/0
31.7.2017 15:26

O26n36d85ř24e16j 71S66t74a91r78o35c61h 5240693532644

Takže tip na bazarové auto v nadpisu, a v článku je popis asi největšího průšvihu, který lze v bazaru pořídit. Od malého prostoru s nepohodlnými sedadly, přes podvozek až k únikům oleje všechno naprosto špatně, jen s jedním motorem je to jenom dost špatný. Tak jo, běžím pro něj.

+3/−2
31.7.2017 9:46

J93o51s47e56f 92N20o80v93a19k 5228162126628

Je prima předvést, jak nerozumíte psanému textu. :-)

+1/−1
31.7.2017 15:53

O39l29d28ř43i79c55h 55K51o35l78á28ř 8875838705705

Tak vážení, do oprav tohoto auta nacpal můj kamarád neskutečné peníze!:-)

+7/0
31.7.2017 9:08

J64o31s20e57f 47N85o71v85a83k 5648352166548

Možný to je. Ono se stáčely třeba o 300 tisíc a furt vypadaly OK, i když už byly KO.

+5/0
31.7.2017 15:53

J90a15n 93M65a63l21ý 3612582162275

Jasný...to je obecně známo u všech ojetin. Riziko

0/0
1.8.2017 6:56

R44i24c96h23a67r71d 29M67r19a48z19e39k 8868110579641

....ať se dívám jak se dívám, vidím na fotkách třetí a ne druhou generaci C5. Jsem jediný kdo má ten pocit?

+1/−1
31.7.2017 9:02

J75a67n 42N43o78v53á49k 9115598304835

Ne, oficiálně je to druhá generace. 2004-2008 byl jen facelift.

+2/0
31.7.2017 10:15

P61e34t71r 18T22. 58D13v74o43ř50á72k 4144238643

Plus omylem.

0/0
31.7.2017 13:36

T95o26m66á44š 61V27a92l17d98e44r 7933260729

Někdo facelift nepozná i když to má stejnou kostru karoserie ;-)

0/0
4.8.2017 23:52

M48i90c73h95a63e46l 86T66a43n46á40č 8968800821358

V celém článku chybí informace o spojce (její životnost) a řazení připomínající vaření guláše. A elektronikou je doslova prošpikovaný, tak se připravte, že potíže z toho plynoucí budou tak časté jak výměna stěračů.

+8/−5
31.7.2017 6:38
Foto

L24u23k13á62š 28K78o81b36e82r65a 3964123908

Mám najeto 160 tisíc. Co přesně se mi mělo s C5 stát? A řadit umím, takže nemám problem. :)

+4/−1
31.7.2017 7:17

J54a34n 36H23á94l84a 8645835680537

Tak až budete mít najeto 350 000, jako já s Passatem, tak teprve můžete poměřovat, co všechno vám odešlo;-)

+2/−2
31.7.2017 9:18

J19i66ř35í 97V62e78l35í47š80e44k 8679924840413

Vesměs skoro nic. Na údržbu já jsem kanec, olej jsem měnil až když se auto ozvalo, stejně se ale dožilo dneška. Neviděl bych v údržbě nijak propastný rozdíl, třeba brzdové kotouče jsou úplně za stejnou cenu co na Superb, destičky totéž, jinak se měnil opravdu jen silentblok a koule. Za 8 let co jsem měl starou C5 na to padlo asi tak 15 tisíc včetně výměn oleje. Ale přece jen je tu jeden podstatný rozdíl oproti Passatu - to svezení. Když jsem vystoupil u moře v Bulharsku, stačilo se jen trošku protáhnout.

Když stavěli C5, měli za vzor pohodu v obýváku. Když stavěli Passata, měli zase jiný vzor, ale křeslo z obýváku to určitě nebylo. Každé řešení má svoje. Někomu vadí málo sportovní jízda u C5, já naopak preferuji tu nádhernou pohodu, která se nedá s žádným cenově srovnatelným autem zažít. Možná ještě Mercedes třídy E, ale tam je cena přece jen jinde. Samozřejmě mluvím o C5 ve verzi Hydractive. Ta s běžným pérováním je v podstatě obyčejné dobře vybavené auto.

Kdo nezažil, neuvěří. Chce to pár set kilometrů. Ideálně po D1 někde na Vysočině. Nebo pár tisíc kilometrů k moři. Zrovna na dlouhých cestách je to paráda, protože pohoda v autě udrží řidiče dlouho bez únavy. Když to drncá, člověk je za 1000 km dost otrávenej.

Abych ale jen nebásnil - tohle auto (aspoň ročník 2013) má jednu děsnou věc. Tou je multimediální systém. Jeho pomalost mě občas umí dohnat k šílenství. Ale jinak opravdu špička.

+11/0
31.7.2017 9:47

P41a96v92e66l 63Š90e40d65l44b95a22u19e20r 7268111942285

To je u Japonců zajete auto.;-)

0/0
2.8.2017 11:20

M51a55r68e93k 95H91r79u29b57y 6567272251678

160 tisic je snad povinnost, i nejlevnejsi Fabie by mely bez problemu ujet 200;-)

0/0
31.7.2017 13:08

M33a61r48e94k 81Š97t91ě97t29k76a 4231528322393

Tak "gumové" řazení je typické pro většinu francouzských aut;-)

0/−1
31.7.2017 9:12

L85u52c68i19e 45L85i26c26h46n25o47v44s14k23á 6479169437228

Citroën a hodně muziky? Není to protimluv ? ;-)

+2/−9
31.7.2017 0:26



Najdete na iDNES.cz