Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila je Citroën C5: za málo peněz, hodně muziky

Citroën C5 druhé generace zaujme atraktivním designem i vyhlášeným hydropneumatickým pérováním. Navíc můžete mít pod kapotou oblíbený naftový dvoulitr HDi. A to vše za příznivou cenu. Podtrženo, sečteno: úspěch na trhu ojetin je jistý. „Cé-pětka“ má ale i své stinné stránky. Na co si dát pozor?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R79i71c37h25a52r21d 48M11i69c46h30a34l87o66w41s50k29i 1531359295506

Článek se měl jmenovat Tip bazarového šmejda.

+1/0
1.8.2017 9:38

M42i24c91h82a64l 84T12o95m19á44n92e44k 9417599696

a nove jsou tkay tak dobre nebo uz se ani nedelaji?ja bazarovkam neverim, hlavne ne tem od acek ci esa co jsou sama reklama viz tento clanek

0/0
31.7.2017 20:56

O59l31d49ř75i16c55h 74O38l14e52š 6703520437

Frantík mně do baráku nesmí!!

+4/−2
31.7.2017 16:48

M86a89r71e77k 84J55a47n56e45č42k87a 1367456153591

No vidíte a u jiných je to zase koncern :-P

+3/0
1.8.2017 17:37

F12r37a88n55t16i70š90e97k 13K58o23c94o67u85r87e39k 6920423687189

Kdysi sem měl také předsudky vůči Citroenům...ale není Citroen, jako Citroen. Třeba srovnání C5 se stejně starým Passatem, je to nebe a dudy. Jak v pohodlí, komfortu, tak ve spolehlivosti. Bavím o srovnatelném motoru 2.0 nafta. Ve firmě jich máme několik a jeden mám i já. Jak jednou okusíte hydropneumatické pérování, nechcete jinak.

+6/−2
31.7.2017 11:34

M29a71r24e59k 85K21l22u24f87a 3618484704506

V tom článku je vyjmenována taková hromada potenciálních problémů, že vydávání auta za tip na koupi snad nemůže být myšleno ani jako vtip. ;-D

+6/−3
31.7.2017 11:19

F24r35a76n63t24i45š71e95k 91K68o29c71o60u79r69e56k 6130933937759

Naučte se číst. Problémový je 1,6 Hdi. 2.0 HDI je spolehlivější, než srovnatelné koncernové vozy. A to je fakt.

+6/−3
31.7.2017 11:35

J95a39n 40N22o39v69á94k 9575768194515

Pokud se tomu 1.6HDI dá co chce (poctivá pravidelná výměna oleje i filtru) a nejezdí se s ním pořád jako se závoďákem, tak funguje také vcelku bezproblémově.

0/−1
31.7.2017 12:13

R19o52b54e52r60t 20M75a78t95u95l21a 8377139946865

ovšem proč brát 1.6 HDI když 2.0 má stejnou nebo menší spotřebu, protože ten malinkej motůrek na to prostě nestačí a pokud nejede člověk úplné klobouka tak to žere v lepším případě stejně a navíc to v případě potřeby nejede...

+3/0
31.7.2017 13:24

J84o66s54e93f 53N84o93v63a33k 5548502236298

Je to pravda jen částečně. Spousta 1.6HDI měla problémy s rozvodama a poddimenzovaným turbem. 2.0HDI je naopak prima motor s větším výkonem a nižší spotřebou. A jako bonus je spolehlivější.

+2/0
31.7.2017 15:48

M81a27r19e29k 15J37a19n46e37č25k96a 1797836123361

C5 na tom se spolehlivostí je celkově velmi špatně. Pokud to není motor, tak pro změnu elektrika. To byl také důvod, proč se jí soused nakonec zbavil.

0/0
1.8.2017 17:41

P26e51t44r 62P15e19t34r 8831648588102

jj německá elektrika Bosch, made in czech republic, dokáže opravdu potrápit nejedno auto.

+2/0
2.8.2017 9:27

O67n65d56ř51e33j 55B81u91r54e85š 5850674293149

Auto pěkný, nicméně s Accordem, Avensisem nesrovnatelný.

+2/0
31.7.2017 11:12

F42r30a57n51t56i24š68e81k 66K47o80c20o86u18r19e56k 6420543707159

Jak v čem. Jel jste někdy C5?

+6/−1
31.7.2017 11:36

O69n52d88ř84e90j 51B96u91r56e50š 5400834243589

Přiznám že ne. Jen mě zaráží že C5 má proti výše uvedeným 200kg navíc. Přito stejná třída...

+1/0
31.7.2017 14:27

P71e88t76r 42P17e43t40r 8841978188692

výše uvedené nemají pneuhydraulický podvozek.

+4/−1
31.7.2017 15:12

J23o68s73e81f 96N52o40v96a23k 5438882406718

Jo to je pravda. Narozdíl od vyjmenovaných to není kostitřas. Nevím jak u Accordu, ale u 130kw avensisů je servis naprosto šílenej.

+3/0
31.7.2017 15:50

M59a15r27e76k 34M26a16l96ý 1942378451290

U Japonce je základ koupit benzín, pak s motorem není žádný problém.

+3/0
1.8.2017 8:23

T79o10m47á36š 73V83a54l79d25e77r 7823320199

Toyota 1,8l taky jeden čas nebyla žádná výhra.

0/0
4.8.2017 23:48

O59n97d98ř85e11j 25B81u58r15e81š 5110264623609

Jako u motoru 2.0 D-4D ?

Zvažuji koupi tohoto vozu. Co se na nich kazí?

0/0
3.8.2017 15:56

K81a12r72e27l 40R38e62j27h51o92n 8703489597445

Hodně muziky, ale také hodně výdajů. Sere se vše, kolega ho má. Ale auto supr, jen ty náklady budou vyšší, než se zdá. Asi ten článek proto, že jich je v bazarech plno....Rv

+2/−1
31.7.2017 10:32

J59a56n 80N32o93v67á74k 9275178204935

Mám kombíka z roku 2006 (1.6HDI), jezdím denně do práce a žádný děs to není - auto mám 7 let najeto 150 tisíc km a pouze jednou jsem dojížděl na laně (utržený dvouhmotový setrvačník), jinak na cestách nikdy žádný vážný problém.

0/−1
31.7.2017 12:10

M22a62r70e74k 27H45r19u20b32y 6717772511598

ve 150 tisicich a 7 letech utrzeny setrvacnik a tomu rikate zadny problem?8-o

Tolerance majitelu francouzskych aut je vetsi nez jsem myslel;-)

+2/−2
31.7.2017 13:03

R41o55b15e25r61t 64M47a98t57u10l78a 8327949856635

lepší než v 50 tisících měnit motor;-D asi vadnej kus, protože setrvačník mají všichni v okolí s 300k km původní

+1/0
31.7.2017 13:28

J94o61s33e28f 74N90o51v33a57k 5608372366728

U VW mi při najetých 60 tisících měnili motor. Bohudík na záruku. ;-D

+3/0
31.7.2017 15:51

J80a14r30o79s98l21a42v 71Č11e94p41i56c25a 8710268273654

Znám jednoho šťastného majitele BMW 7 , teď najeto cca 100 tisíc, dva roky mladé auto v ceně rodinného domku a teď mu mění diferenciál ;-D

Tolerance majitelu BMW je vetsi nez jsem myslel R^

+3/0
1.8.2017 7:40

J86a25n 46M18a82l89ý 3362322292645

Já jsem u R5 2,4 JTD měnil spojku se setrvakem na 370tkm ....to už beru jako odpovídající nájezd

0/0
1.8.2017 6:55

K89a31r57e63l 33M37a74z27a53č 3787983326839

Teda nevím kdo tyhle texty píše, ale měl by alespoň o autech něco vědět. Třeba tohle je fakt zajímavé a příjemné auto, ale bývá spíš pravidlem než výjimkou, že svého majitele sežere. Je to opravdu velmi poruchové. Horší byly snad jen Laguny.

+8/−6
31.7.2017 10:17

F53r91a92n66t90i70š59e29k 35K16o91c73o22u89r64e97k 6240933567799

Nesmysl. Ve firmě jsme měli několik C5 s 2.0 HDI a i jiné Citroeny s tímto motorem a žádné problémy. Jen pravidelný servis. Pokud autu dáváte, co potřebuje a umíte s turbodieslem jezdit, nekazí se a vydrží velký nájezd km.

+4/0
31.7.2017 11:30

M55a52r49e52k 40H18r28u50b53y 6717472651638

Naopak, mezi francouzskymi auty C5 patri vedle Xantie k tomu nejlepsimu.

+2/0
31.7.2017 13:04

J40o92s25e88f 32N45o60v69a44k 5638242656898

Zajímavé, že se tu scházejí samé vyjímky. :-) Prodával jsem to při najetých 250kkm, krom spotřebky žádná zrada, nikdy mě to auto nikde nenechalo. Narozdíl od VW...

0/0
31.7.2017 15:52

L21a47d20i29s39l84a51v 52K37v11a51s50n36i81č52k18a 1743627683355

Zase ta kufroobjemová úchylka. I podle autora článku je kufr objemově dostatečný, ale, ..... konkurence má větší ! No a co jako má být ? Pro uživatele je snad podstatné , jestli mu tehlten objem postačuje podle vlastního názoru, ne že soused, pravděpodobně z Boleslavi,nebo sousedův taťka v Německu, ho mají většího.

+14/−1
31.7.2017 9:57

P19e80t95r 48P18e90t58r 8941208208872

soused z Boleslavi má v kufru úplně nesmyslně vysoký hrb, takže nakládat objemnější náklad je fakt utrpení než u auta s rovnou ložnou plochou.

+2/0
31.7.2017 15:26

O35n86d49ř96e80j 40S34t42a62r24o21c13h 5910733482954

Takže tip na bazarové auto v nadpisu, a v článku je popis asi největšího průšvihu, který lze v bazaru pořídit. Od malého prostoru s nepohodlnými sedadly, přes podvozek až k únikům oleje všechno naprosto špatně, jen s jedním motorem je to jenom dost špatný. Tak jo, běžím pro něj.

+3/−2
31.7.2017 9:46

J62o18s60e69f 10N55o40v80a39k 5508702206488

Je prima předvést, jak nerozumíte psanému textu. :-)

+1/−1
31.7.2017 15:53

O36l55d41ř26i22c26h 63K85o84l70á77ř 8505308155205

Tak vážení, do oprav tohoto auta nacpal můj kamarád neskutečné peníze!:-)

+7/0
31.7.2017 9:08

J96o77s14e73f 69N93o94v85a59k 5508862786568

Možný to je. Ono se stáčely třeba o 300 tisíc a furt vypadaly OK, i když už byly KO.

+5/0
31.7.2017 15:53

J68a66n 39M68a23l92ý 3352672792855

Jasný...to je obecně známo u všech ojetin. Riziko

0/0
1.8.2017 6:56

R78i57c84h19a76r46d 81M28r79a49z29e82k 8618450969501

....ať se dívám jak se dívám, vidím na fotkách třetí a ne druhou generaci C5. Jsem jediný kdo má ten pocit?

+1/−1
31.7.2017 9:02

J53a40n 68N81o74v34á46k 9165278274415

Ne, oficiálně je to druhá generace. 2004-2008 byl jen facelift.

+2/0
31.7.2017 10:15

P19e36t36r 78T52. 27D90v34o25ř84á84k 4284488763

Plus omylem.

0/0
31.7.2017 13:36

T32o17m38á36š 85V15a92l70d72e49r 7943970969

Někdo facelift nepozná i když to má stejnou kostru karoserie ;-)

0/0
4.8.2017 23:52

M21i53c21h77a91e59l 15T72a90n52á69č 8758640691218

V celém článku chybí informace o spojce (její životnost) a řazení připomínající vaření guláše. A elektronikou je doslova prošpikovaný, tak se připravte, že potíže z toho plynoucí budou tak časté jak výměna stěračů.

+8/−5
31.7.2017 6:38
Foto

L80u64k68á22š 29K14o52b27e17r79a 3414213478

Mám najeto 160 tisíc. Co přesně se mi mělo s C5 stát? A řadit umím, takže nemám problem. :)

+4/−1
31.7.2017 7:17

J63a86n 83H53á30l79a 8795145170917

Tak až budete mít najeto 350 000, jako já s Passatem, tak teprve můžete poměřovat, co všechno vám odešlo;-)

+2/−2
31.7.2017 9:18

J67i43ř14í 40V64e68l60í30š44e81k 8899174790823

Vesměs skoro nic. Na údržbu já jsem kanec, olej jsem měnil až když se auto ozvalo, stejně se ale dožilo dneška. Neviděl bych v údržbě nijak propastný rozdíl, třeba brzdové kotouče jsou úplně za stejnou cenu co na Superb, destičky totéž, jinak se měnil opravdu jen silentblok a koule. Za 8 let co jsem měl starou C5 na to padlo asi tak 15 tisíc včetně výměn oleje. Ale přece jen je tu jeden podstatný rozdíl oproti Passatu - to svezení. Když jsem vystoupil u moře v Bulharsku, stačilo se jen trošku protáhnout.

Když stavěli C5, měli za vzor pohodu v obýváku. Když stavěli Passata, měli zase jiný vzor, ale křeslo z obýváku to určitě nebylo. Každé řešení má svoje. Někomu vadí málo sportovní jízda u C5, já naopak preferuji tu nádhernou pohodu, která se nedá s žádným cenově srovnatelným autem zažít. Možná ještě Mercedes třídy E, ale tam je cena přece jen jinde. Samozřejmě mluvím o C5 ve verzi Hydractive. Ta s běžným pérováním je v podstatě obyčejné dobře vybavené auto.

Kdo nezažil, neuvěří. Chce to pár set kilometrů. Ideálně po D1 někde na Vysočině. Nebo pár tisíc kilometrů k moři. Zrovna na dlouhých cestách je to paráda, protože pohoda v autě udrží řidiče dlouho bez únavy. Když to drncá, člověk je za 1000 km dost otrávenej.

Abych ale jen nebásnil - tohle auto (aspoň ročník 2013) má jednu děsnou věc. Tou je multimediální systém. Jeho pomalost mě občas umí dohnat k šílenství. Ale jinak opravdu špička.

+11/0
31.7.2017 9:47

P77a91v67e36l 13Š97e60d47l67b34a37u64e85r 7318441892405

To je u Japonců zajete auto.;-)

0/0
2.8.2017 11:20

M75a57r75e53k 85H10r22u62b48y 6287202761648

160 tisic je snad povinnost, i nejlevnejsi Fabie by mely bez problemu ujet 200;-)

0/0
31.7.2017 13:08

M11a75r37e21k 53Š11t18ě41t30k74a 4781128982813

Tak "gumové" řazení je typické pro většinu francouzských aut;-)

0/−1
31.7.2017 9:12

L38u85c54i51e 23L58i13c38h90n91o55v73s64k78á 6499699127768

Citroën a hodně muziky? Není to protimluv ? ;-)

+2/−9
31.7.2017 0:26

Najdete na iDNES.cz