Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila je Citroën C5: za málo peněz, hodně muziky

Citroën C5 druhé generace zaujme atraktivním designem i vyhlášeným hydropneumatickým pérováním. Navíc můžete mít pod kapotou oblíbený naftový dvoulitr HDi. A to vše za příznivou cenu. Podtrženo, sečteno: úspěch na trhu ojetin je jistý. „Cé-pětka“ má ale i své stinné stránky. Na co si dát pozor?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R66i20c60h24a17r91d 67M38i43c40h82a68l60o66w89s27k46i 1841939475296

Článek se měl jmenovat Tip bazarového šmejda.

+1/0
1.8.2017 9:38

M23i42c66h44a17l 17T71o69m65á43n23e57k 9307949326

a nove jsou tkay tak dobre nebo uz se ani nedelaji?ja bazarovkam neverim, hlavne ne tem od acek ci esa co jsou sama reklama viz tento clanek

0/0
31.7.2017 20:56

O43l90d14ř95i28c29h 20O32l57e13š 6913550947

Frantík mně do baráku nesmí!!

+4/−2
31.7.2017 16:48

M85a88r18e58k 76J53a53n77e93č79k98a 1847946683761

No vidíte a u jiných je to zase koncern :-P

+3/0
1.8.2017 17:37

F95r69a20n40t70i66š83e54k 79K96o28c98o13u19r18e40k 6250613767839

Kdysi sem měl také předsudky vůči Citroenům...ale není Citroen, jako Citroen. Třeba srovnání C5 se stejně starým Passatem, je to nebe a dudy. Jak v pohodlí, komfortu, tak ve spolehlivosti. Bavím o srovnatelném motoru 2.0 nafta. Ve firmě jich máme několik a jeden mám i já. Jak jednou okusíte hydropneumatické pérování, nechcete jinak.

+6/−2
31.7.2017 11:34

M76a34r63e80k 75K51l54u48f21a 3148214324606

V tom článku je vyjmenována taková hromada potenciálních problémů, že vydávání auta za tip na koupi snad nemůže být myšleno ani jako vtip. ;-D

+6/−3
31.7.2017 11:19

F42r35a87n92t61i83š37e12k 43K38o60c57o54u49r67e85k 6480833327289

Naučte se číst. Problémový je 1,6 Hdi. 2.0 HDI je spolehlivější, než srovnatelné koncernové vozy. A to je fakt.

+6/−3
31.7.2017 11:35

J83a10n 71N16o39v63á29k 9225448424755

Pokud se tomu 1.6HDI dá co chce (poctivá pravidelná výměna oleje i filtru) a nejezdí se s ním pořád jako se závoďákem, tak funguje také vcelku bezproblémově.

0/−1
31.7.2017 12:13

R85o94b48e69r83t 29M47a62t77u48l81a 8437959126325

ovšem proč brát 1.6 HDI když 2.0 má stejnou nebo menší spotřebu, protože ten malinkej motůrek na to prostě nestačí a pokud nejede člověk úplné klobouka tak to žere v lepším případě stejně a navíc to v případě potřeby nejede...

+3/0
31.7.2017 13:24

J30o12s85e62f 72N29o87v14a75k 5428622816628

Je to pravda jen částečně. Spousta 1.6HDI měla problémy s rozvodama a poddimenzovaným turbem. 2.0HDI je naopak prima motor s větším výkonem a nižší spotřebou. A jako bonus je spolehlivější.

+2/0
31.7.2017 15:48

M96a63r25e66k 10J61a74n62e16č79k83a 1657116303541

C5 na tom se spolehlivostí je celkově velmi špatně. Pokud to není motor, tak pro změnu elektrika. To byl také důvod, proč se jí soused nakonec zbavil.

0/0
1.8.2017 17:41

P79e12t66r 75P13e16t43r 8271358818692

jj německá elektrika Bosch, made in czech republic, dokáže opravdu potrápit nejedno auto.

+2/0
2.8.2017 9:27

O55n96d90ř71e37j 30B47u83r64e23š 5320244423439

Auto pěkný, nicméně s Accordem, Avensisem nesrovnatelný.

+2/0
31.7.2017 11:12

F37r69a24n31t12i95š70e97k 43K33o73c74o86u77r56e63k 6460893847399

Jak v čem. Jel jste někdy C5?

+6/−1
31.7.2017 11:36

O15n76d71ř43e51j 62B28u27r65e41š 5560864333419

Přiznám že ne. Jen mě zaráží že C5 má proti výše uvedeným 200kg navíc. Přito stejná třída...

+1/0
31.7.2017 14:27

P75e46t28r 94P32e84t98r 8571638668972

výše uvedené nemají pneuhydraulický podvozek.

+4/−1
31.7.2017 15:12

J61o43s68e37f 11N75o42v39a12k 5388592976798

Jo to je pravda. Narozdíl od vyjmenovaných to není kostitřas. Nevím jak u Accordu, ale u 130kw avensisů je servis naprosto šílenej.

+3/0
31.7.2017 15:50

M79a49r77e53k 42M11a75l85ý 1512548121190

U Japonce je základ koupit benzín, pak s motorem není žádný problém.

+3/0
1.8.2017 8:23

T45o51m66á98š 40V57a22l14d45e88r 7283580899

Toyota 1,8l taky jeden čas nebyla žádná výhra.

0/0
4.8.2017 23:48

O64n64d24ř57e31j 13B25u48r47e24š 5810174543249

Jako u motoru 2.0 D-4D ?

Zvažuji koupi tohoto vozu. Co se na nich kazí?

0/0
3.8.2017 15:56

K61a89r21e20l 88R66e27j65h34o74n 8393719797465

Hodně muziky, ale také hodně výdajů. Sere se vše, kolega ho má. Ale auto supr, jen ty náklady budou vyšší, než se zdá. Asi ten článek proto, že jich je v bazarech plno....Rv

+2/−1
31.7.2017 10:32

J92a44n 89N31o28v63á77k 9465618384295

Mám kombíka z roku 2006 (1.6HDI), jezdím denně do práce a žádný děs to není - auto mám 7 let najeto 150 tisíc km a pouze jednou jsem dojížděl na laně (utržený dvouhmotový setrvačník), jinak na cestách nikdy žádný vážný problém.

0/−1
31.7.2017 12:10

M50a85r69e96k 36H84r91u84b42y 6607232331788

ve 150 tisicich a 7 letech utrzeny setrvacnik a tomu rikate zadny problem?8-o

Tolerance majitelu francouzskych aut je vetsi nez jsem myslel;-)

+2/−2
31.7.2017 13:03

R38o90b71e97r40t 48M27a58t33u77l54a 8137349606885

lepší než v 50 tisících měnit motor;-D asi vadnej kus, protože setrvačník mají všichni v okolí s 300k km původní

+1/0
31.7.2017 13:28

J90o45s25e38f 81N89o48v79a56k 5688962896478

U VW mi při najetých 60 tisících měnili motor. Bohudík na záruku. ;-D

+3/0
31.7.2017 15:51

J85a46r85o79s20l21a91v 36Č90e78p16i22c21a 8700278173254

Znám jednoho šťastného majitele BMW 7 , teď najeto cca 100 tisíc, dva roky mladé auto v ceně rodinného domku a teď mu mění diferenciál ;-D

Tolerance majitelu BMW je vetsi nez jsem myslel R^

+3/0
1.8.2017 7:40

J92a12n 34M12a93l96ý 3442832512875

Já jsem u R5 2,4 JTD měnil spojku se setrvakem na 370tkm ....to už beru jako odpovídající nájezd

0/0
1.8.2017 6:55

K24a39r42e58l 78M71a85z90a74č 3927233676619

Teda nevím kdo tyhle texty píše, ale měl by alespoň o autech něco vědět. Třeba tohle je fakt zajímavé a příjemné auto, ale bývá spíš pravidlem než výjimkou, že svého majitele sežere. Je to opravdu velmi poruchové. Horší byly snad jen Laguny.

+8/−6
31.7.2017 10:17

F98r66a18n26t70i29š30e72k 41K74o94c65o44u91r49e51k 6940683327129

Nesmysl. Ve firmě jsme měli několik C5 s 2.0 HDI a i jiné Citroeny s tímto motorem a žádné problémy. Jen pravidelný servis. Pokud autu dáváte, co potřebuje a umíte s turbodieslem jezdit, nekazí se a vydrží velký nájezd km.

+4/0
31.7.2017 11:30

M25a76r48e73k 62H41r97u41b25y 6497982871658

Naopak, mezi francouzskymi auty C5 patri vedle Xantie k tomu nejlepsimu.

+2/0
31.7.2017 13:04

J50o93s39e36f 67N79o68v68a47k 5828632466928

Zajímavé, že se tu scházejí samé vyjímky. :-) Prodával jsem to při najetých 250kkm, krom spotřebky žádná zrada, nikdy mě to auto nikde nenechalo. Narozdíl od VW...

0/0
31.7.2017 15:52

L93a97d19i24s37l87a62v 42K76v92a83s36n68i97č28k94a 1743707743965

Zase ta kufroobjemová úchylka. I podle autora článku je kufr objemově dostatečný, ale, ..... konkurence má větší ! No a co jako má být ? Pro uživatele je snad podstatné , jestli mu tehlten objem postačuje podle vlastního názoru, ne že soused, pravděpodobně z Boleslavi,nebo sousedův taťka v Německu, ho mají většího.

+14/−1
31.7.2017 9:57

P11e14t71r 22P90e14t51r 8471798908902

soused z Boleslavi má v kufru úplně nesmyslně vysoký hrb, takže nakládat objemnější náklad je fakt utrpení než u auta s rovnou ložnou plochou.

+2/0
31.7.2017 15:26

O88n39d93ř49e80j 35S35t51a45r37o32c68h 5380423182924

Takže tip na bazarové auto v nadpisu, a v článku je popis asi největšího průšvihu, který lze v bazaru pořídit. Od malého prostoru s nepohodlnými sedadly, přes podvozek až k únikům oleje všechno naprosto špatně, jen s jedním motorem je to jenom dost špatný. Tak jo, běžím pro něj.

+3/−2
31.7.2017 9:46

J40o11s92e80f 30N10o19v97a88k 5358962336328

Je prima předvést, jak nerozumíte psanému textu. :-)

+1/−1
31.7.2017 15:53

O46l25d61ř85i12c94h 95K74o57l47á68ř 8495288385695

Tak vážení, do oprav tohoto auta nacpal můj kamarád neskutečné peníze!:-)

+7/0
31.7.2017 9:08

J77o45s43e79f 82N21o20v45a85k 5208692886298

Možný to je. Ono se stáčely třeba o 300 tisíc a furt vypadaly OK, i když už byly KO.

+5/0
31.7.2017 15:53

J95a59n 55M38a11l29ý 3982222692825

Jasný...to je obecně známo u všech ojetin. Riziko

0/0
1.8.2017 6:56

R35i46c21h28a81r63d 33M40r11a70z49e29k 8538910269491

....ať se dívám jak se dívám, vidím na fotkách třetí a ne druhou generaci C5. Jsem jediný kdo má ten pocit?

+1/−1
31.7.2017 9:02

J21a35n 78N75o74v41á16k 9755778964915

Ne, oficiálně je to druhá generace. 2004-2008 byl jen facelift.

+2/0
31.7.2017 10:15

P40e47t98r 39T56. 18D62v17o42ř71á91k 4374818623

Plus omylem.

0/0
31.7.2017 13:36

T78o68m28á79š 76V16a62l21d61e17r 7723420939

Někdo facelift nepozná i když to má stejnou kostru karoserie ;-)

0/0
4.8.2017 23:52

M17i92c39h44a49e83l 71T92a91n11á40č 8918200901838

V celém článku chybí informace o spojce (její životnost) a řazení připomínající vaření guláše. A elektronikou je doslova prošpikovaný, tak se připravte, že potíže z toho plynoucí budou tak časté jak výměna stěračů.

+8/−5
31.7.2017 6:38
Foto

L82u77k28á96š 96K22o95b72e87r95a 3114903388

Mám najeto 160 tisíc. Co přesně se mi mělo s C5 stát? A řadit umím, takže nemám problem. :)

+4/−1
31.7.2017 7:17

J28a85n 90H65á24l24a 8545235130367

Tak až budete mít najeto 350 000, jako já s Passatem, tak teprve můžete poměřovat, co všechno vám odešlo;-)

+2/−2
31.7.2017 9:18

J52i52ř19í 68V85e66l86í86š65e24k 8779374820883

Vesměs skoro nic. Na údržbu já jsem kanec, olej jsem měnil až když se auto ozvalo, stejně se ale dožilo dneška. Neviděl bych v údržbě nijak propastný rozdíl, třeba brzdové kotouče jsou úplně za stejnou cenu co na Superb, destičky totéž, jinak se měnil opravdu jen silentblok a koule. Za 8 let co jsem měl starou C5 na to padlo asi tak 15 tisíc včetně výměn oleje. Ale přece jen je tu jeden podstatný rozdíl oproti Passatu - to svezení. Když jsem vystoupil u moře v Bulharsku, stačilo se jen trošku protáhnout.

Když stavěli C5, měli za vzor pohodu v obýváku. Když stavěli Passata, měli zase jiný vzor, ale křeslo z obýváku to určitě nebylo. Každé řešení má svoje. Někomu vadí málo sportovní jízda u C5, já naopak preferuji tu nádhernou pohodu, která se nedá s žádným cenově srovnatelným autem zažít. Možná ještě Mercedes třídy E, ale tam je cena přece jen jinde. Samozřejmě mluvím o C5 ve verzi Hydractive. Ta s běžným pérováním je v podstatě obyčejné dobře vybavené auto.

Kdo nezažil, neuvěří. Chce to pár set kilometrů. Ideálně po D1 někde na Vysočině. Nebo pár tisíc kilometrů k moři. Zrovna na dlouhých cestách je to paráda, protože pohoda v autě udrží řidiče dlouho bez únavy. Když to drncá, člověk je za 1000 km dost otrávenej.

Abych ale jen nebásnil - tohle auto (aspoň ročník 2013) má jednu děsnou věc. Tou je multimediální systém. Jeho pomalost mě občas umí dohnat k šílenství. Ale jinak opravdu špička.

+11/0
31.7.2017 9:47

P74a45v80e21l 30Š51e48d47l92b42a74u16e19r 7748771942455

To je u Japonců zajete auto.;-)

0/0
2.8.2017 11:20

M69a79r51e75k 54H86r53u19b16y 6117182441768

160 tisic je snad povinnost, i nejlevnejsi Fabie by mely bez problemu ujet 200;-)

0/0
31.7.2017 13:08

M59a89r12e12k 89Š77t43ě43t92k61a 4871148592753

Tak "gumové" řazení je typické pro většinu francouzských aut;-)

0/−1
31.7.2017 9:12

L93u79c56i22e 19L70i78c17h57n41o23v30s58k36á 6119239497398

Citroën a hodně muziky? Není to protimluv ? ;-)

+2/−9
31.7.2017 0:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.