Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Insignia v testu: velký opel nabídne náramné svezení

Evropská komise před pár dny schválila převzetí Opelu koncernem PSA. A Francouzi si mnou ruce, v insignii dostali skvělé auto, které je rovnocenným konkurentem passatu nebo mondea. Jestli je krásnější než superb nebo Kia Optima, si každý rozhodne sám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J22a22k17u12b 48F48e53i49f35a50r 7959599636219

Velice se mi líbila i stará Insignia, do té chvíle, než jsem si do ní sedl. Uvnitř bylo místo jak v Astře, výrazně méně než ve Vectře C, kterou jsem kdysi měl a kterou měla nahradit.

Tohle je úplně jiné kafe, škoda že asi poslední solidní auto od Opelu;-(

0/0
27.7.2017 9:40

V47o22k34o49u37n 77V75l63a19d88i18m94i76r 8172498859268

No, ono nazvat toto Auto velkym je ponekud prehnane. Velkymi Opely byly Admiral, nebo Commodore. tohle Auto se da srovnavat s poslednim spolehlivym autem teto znacky, totiz Rekordem.

0/0
27.7.2017 15:25

J67i23ř32í 39S72c26h12w79a12c48h 8538604928426

Admiral byl vnějšími rozměry v podstatě stejné auto, Commodore byl o dost menší.

Vnitřní prostor je dnes samozřejmě zmenšený výbavou a bezpečnosti....

0/0
27.7.2017 21:26

P83e47t10r 77H54o35r18á87k 1939213579124

Uvažoval jsem o tom jako nepodnikatel, ale po seznámení s jejich slevovou politikou jsem od toho upustil. Rv Nebudu nikoho dotovat.

0/0
26.7.2017 20:23

J27a93n 53V70o46n10d49r34á38č45e41k 4802748949328

Já se zase zajímal o Passata a taky jsem nepochodil. Dražší auta jsou prý jen pro podnikatele, měl jsem smůlu :-P

0/0
26.7.2017 23:40

V69o35k39o31u13n 25V55l33a56d76i38m93i59r 8182798299218

Nevypada spatne, ale konecne po dlouhe dobe by to mel byt zase spolehlivy a kvalitne zpracovany Opel.

0/0
26.7.2017 15:49

P81e69t98r 18M36i40c11h53a20l 2680144471162

Pěkný Opel. Bohužel asi poslední.

+3/0
26.7.2017 11:23

R28o12m58a12n 48H61l64a88v54á86č71e69k 9969923170154

Na prvni pohled hodne podobne jako Mazda 6, ale nejsou jediny, kdo to okopcil - dominantni predni maska a pak ty linie .. chapu, ze se neda odolat a trochu opisovat.

+2/−1
26.7.2017 10:57

P88e26t57r 26H29o98r15á95k 1249433939374

Nic neokopčili, Proporce nové insignie vycházejí v podstatě ze staré insignie. S mazdou je to podobné jen v tom, že je to dlouhé.

+1/0
26.7.2017 18:23

J77i91ř55í 50S85c49h58w36a44c57h 8688274638326

taky vůbec nechápu, ty co v tom vidí M6, to bude asi tou červenou barvou ;-D

0/−1
26.7.2017 20:37

P36a81t36r47i38k 46S92v47o30b52o56d30a 3859281966615

četl jsem více recenzí, a náramné svezení nabídne až dvoulitr v benzinu. A ta spotřeba už je dost velká.

0/0
26.7.2017 10:26

J87i15ř66í 37N20e61u40m30e83i56s44t80e70r 2412565393621

Chcete velké a rychlé auto. Nemůžete koukat na spotřebu a chtít jezdit za 5.5

+7/0
26.7.2017 10:34

P96a72t32r69i75k 14S57v43o40b71o13d93a 3649631396385

Nechci pět pět ale kolem osmi, osmi a půl lze sehnat auta se srovnatelným výkonem.Ne za jedenáct.

+1/0
26.7.2017 11:44

J81i68r63i 60F35i21n73k 6507159637808

I se 4x4 a automatem?

0/0
26.7.2017 11:45

Z12d22e76n87ě94k 27F67l88i55n73t91a 9212103191924

Tak já mám zrovna zkušenost s tím Superbem 2.0 TSI, 206 kW, 4x4 v automatu, o kterém píšu dole a ten opravdu jezdí za 8,5 - 9 litrů, i když si člověk sem tam zablbne. Nesmí se teda vyjet na německou dálnici. To je pak řacha :-) Ale ani u tý Insignie se mi nechce věřit, že by to jezdilo za 11 l. Ale nejel jsem v tom, tak nevím.

0/0
26.7.2017 11:57

J79i89r37i 36F28i92n14k 6517879727928

Já taky ne, ale na druhou stranu - srovnáváte spotřebu v novinářském testu, nespíš taky s novým nezajetým autem se spotřebou svojí.

Běžně jsem v testech aut která jsem užíval nacházel daleko daleko vyšší dosažené spotřeby, než kterých jsem dosahoval já.. Takže asi tak..

+1/0
26.7.2017 12:43

Z78d36e84n97ě81k 63F22l32i55n31t63a 9822173751964

Jo, souhlas. Já tý spotřebě 11 litrů nevěřím.

0/0
26.7.2017 13:11

J73i82ř64í 89S57c62h50w41a41c83h 8228774458876

je to jen o těžké či lehké noze na plynu. Pasivní řidič může jezdit za 8 a ten co při každé akceleraci využívá velkou část poskytovaného výkonu třeba za 12

0/0
26.7.2017 20:44

O96n69d87ř25e12j 47S40i13n57g91e37r 7977771637718

Mam předchozí verzi v automatu 4x4 a 14 l/100 uplne bezne.

0/0
27.7.2017 17:52

J26i16ř30í 59S31c28h31w86a97c24h 8398374948526

svou roli hraje to, že předchozí verze prakticky všech Opelů měly silnou "nadváhu" oproti konkurenci, Ty dva metráky odtučňovací kůry budou mít na spotřebu velmi kladný vliv.

0/0
27.7.2017 22:39

Z23d68e84n76ě44k 58F61l74i66n14t37a 9652703341724

Mně se Insignia opravdu líbí. Ale ty ceny. Na první pohled se to tváří jako bomba, která do segmentu přináší snížení pomalu o 100 tis. oproti konkurenci. Ale pak začnete konfigurovat vlastní požadavky a je to v háji. Třeba za mě úplně jednoduše: nechci naftu a benzín s 1.5 objemem taky ne. I v testech je ta 1.5 hodnocená jako šíleně lenivá. A zbývá mi jediná volba - 2.0 turbo 191 kW. Abyste tenhle motor mohli mít, musíte si vzít minimálně druhou nejvyšší výbavu Dynamic a šup, jste na ceníkovce 963.300,- a to jsem tam ještě nepřidal ani prd. Jakmile člověk začne jenom trochu vymýšlet (přidával jsem hlavně položky zaměřené na řízení a audio - prostě aby s tím autem byla zábava, žádné jízdní asistenty, které mi to vysloveně nenutí), máte velký problém se dostat pod 1,1 mil. Nakonec ta samá cena jako Superb 2.0 TSI 162 kW, o něco levnější než 206 kW. Takže to nakonec zase bude jen rozhodnutí podle vkusu.

+1/0
26.7.2017 10:09

J61o58s84e86f 69K25o77p91e28c23k68y 9744812895

No, nesmite ale zapominat, ze ochota "prizpusobit" realnou cenu vasim pozadavkum bude u dealera Opelu vzdy vyssi nez u dealera Skodovky ;-)

0/0
26.7.2017 14:20

T10o72m20á45š 59V44a32l52d31e42r 7153190519

Opravdu? Jakou slevu asi dostanete, když dealer má výdělek na vozu cca 45-60K Kč. U škodovky na Octavii sleva na nový vůz cca 35000 Kč Tady čtu jen pohádky. Samozřejmě něco jiného je skladový vůz, který se nějaký půlrok válí na skladě. Jenže tam si už nic nemůžete dát dle přání. Ani barvu. ;-)

0/0
27.7.2017 12:43

Z48d25e31n64ě57k 95H24a45n65z53l 1501346362454

Pěkný Francouz

0/0
26.7.2017 9:24

P76e66t62r 74L82a78n83g65e41r 6275305200892

mi se Insignia líbí, už řadu let, včetně té nové,

0/0
26.7.2017 9:05

D49a19v36i51d 80M59a73r38k75o95v58i21č 1781672542440

Design je věs subjektivního vkusu. Také zde vidím podobnost, ale mně například tento design přijde o dost lepší, je takový dotažený, kdežto Mazda vsází na prvoplánové překombinovaně oblé tvary a výsledek mi přijde takový neosobitý - něco jako design u Hyundai. Ale věc názoru.

+1/0
26.7.2017 8:47

P28a68t20r32i98k 55S84v67o66b32o40d66a 3819831146435

A co design?

0/0
26.7.2017 10:31

D46a16v73i36d 38M11a68r74k62o16v10i70č 1131632132210

Design je věs subjektivního vkusu. Také zde vidím podobnost, ale mně například tento design přijde o dost lepší, je takový dotažený, kdežto Mazda vsází na prvoplánové překombinovaně oblé tvary a výsledek mi přijde takový neosobitý - něco jako design u Hyundai. Ale věc názoru.

0/0
26.7.2017 8:44

T39o31m22á58š 19V86a90v92e33r68k84a 7581290162554

Auto je to hezké, kazí to neodhlučněné podběhy a totálně zmrvené ovládání klimatizace kdy člověk neví jestli jí má zapnutou nebo ne. Vynikající sedačky s ortopedickým certifikátem. Reálné Rozměry zavazadelníku jsou menší než výrobce deklaruje. Dobře vyladěný systém udržení v jízdním pruhu - skutečně drží uprostřed pruhu a nenechá auto přiblížit k žádné čáře.

0/0
26.7.2017 8:43

J90a91n 24P73a72l92á27t 3165272108456

Stejne to PSA zarizne a technologie daji do c6, jako to planuji udelat se zafirou. Skoda sympaticke automobilky, ktera se zacala zvedat.

+2/−3
26.7.2017 8:22

Z69d91e55n24ě64k 13H28a28n37z60l 1711556332594

Zvedat ke dnu

+1/−1
26.7.2017 9:25

L25u80b13o69m26i19r 55M55a60c18h78o 2872890405287

Opel bol 15 rokov sústavne v strate, a prežíval len preto, že do neho GM stále pumpovali peniaze.

+2/0
26.7.2017 11:50
Foto

P21a24v93e58l 73K27a97l47u19s 6134806406102

Zařízne něco za co zaplatila?

+2/0
26.7.2017 21:07

V78o94j29t45ě90c23h 56V21a24š46e10k 6890894249400

K Francouzům coby investorům jsem trochu podezřívavý - viz. Karosa Vysoké Mýto. Opel to měl v německé konkurenci vždy těžké, ale o to je sympatičtější, že to nevzdávají. Přeju Opelu, aby dopadl lépe než naše autobusy.

+21/−2
26.7.2017 8:01
Foto

J46a44k75u22b 86V98a26š45k76o 1958594422263

A co se ti nezdá?

+1/0
26.7.2017 11:02

L43u93b65o44m77i54r 76M64a88c42h96o 2752830165967

Karosa Vysoké Mýto by bez zahraničného investora dávno neexistovala. Podobne ako Praga, Liaz, Avia, Tatra ..

+1/0
26.7.2017 13:24

J77a93k67u83b 12Š66a10f73a37n68d53a 7115617581521

A že to ten zahraniční partner v té Tatře tak rozjel, co?

+2/0
26.7.2017 14:38

L49u41b80o40m77i29r 79M65a21c45h46o 2742570125777

mohol som ako priklad napisat AZNP Mlada Boleslav

0/0
26.7.2017 15:18

M45a13r92t28i66n 82F38i74l39i58p42c29z37y75k 3341531245163

Dotazoval jsem se na Opel.cz, zda podobně jako v poslední době Mercedes-Benz, Škoda, Ford, PSA sníží ceny originálních DPF filtrů na nějakou rozumnější úroveň.

Z Opel.cz odepsali, že neuvažují a že na můj vůz Insignia stojí filtr 59tKč bez DPH, S cenou přes 72tKč tak Opel překonávají pouze Korejci.

+12/0
26.7.2017 7:54

M46a92r65t94i52n 38P76e97r37o56u48t65k90a 1526713591325

a to je přesně to proč se např. Opel, Peugeot nebo třebas i Alfa Romeo potácí na hranici krachu. Astronomické ceny zásadních ND je diskvalifikují u toho kdo kupuje nové auto. Nakonec takové vozy končí v bazarech při km nájezdech těsně před jejich výměnou. Stačí porovnat ceny stejně staré Insignie a Passatu se stejným počtem km. A proto většina lidí sáhne po koncernové technice VW. :-/

+5/−2
26.7.2017 8:18

L50u17b43o91m68i20r 65M51a81c44h10o 2522880855917

to je pravda.. na koncernové auto VW kúpiš na trhu kradnutých autodielov všetko, a lacno. Len to má nevýhodu, že je veľká pravdepodobnosť, že zmizne celé auto aj tebe..

+3/0
26.7.2017 11:30
Foto

P32a68v20e18l 21K50a59l63u51s 6684546806362

Asi nevíte, co jsou astronomické ceny. Tak zrovna PSA má DPF za velmi nízké ceny.

+2/0
26.7.2017 21:09

F73r66a89n57t77a 52N82u45d80l23i76s 5815103528697

Panejo, to je darda, 7 pětek za kus plechu. Zlatej Miloš s obyčejným katem za pár stovek ;-D

0/0
26.7.2017 8:33

J93a76k54o48b 69F56o42r32m41a62n 7479809890

DPF starý známy problém traktoristov.

0/0
26.7.2017 16:37

J52a90n 32K24o39n38v77a25l53i51n73k45a 5130551501555

Dvoulitr turbodiesel a jezdí se spotřebou nižší než downsizingové skvosty. R^

Je to pěkné a povedené auto. Plně konkurenceschopné proti Passatu, Mondeu, 508, Superbu atd. Cenově asi jako Hyundai i40, který na něj nemá motoricky.

Jen by mě zajímalo, co na to zarytí fanoušci Opelu, kteří nezřídka kdy francouzskými vozy pohrdají...

+3/−1
26.7.2017 7:53

F43r36a21n96t89a 69N74u23d16l20i79s 5405443588947

Opelem zas pohrdají jiní (VW a ostatní z DE) a všichni dohromady pohrdají korejcema ;-D;-D Je Vošický se cítí jako "král oceánu průměrnosti".

0/0
26.7.2017 8:36

P40a71v92e91l 88R89y62m52e70š 8749542494355

Kdyby to psal motoristický novinář, tak by mu bylo jasné, že Insignia na šířku rozhodně nemá 1951 mm (tím ji zařadil hodně nad BMW 7, MB S a A8), ale "pouze" 1858 mm, tzn stejně jako třeba Superb. Opravte si to prosím.

0/0
26.7.2017 7:22

M80a12r66t10i91n 75P96e35r35o82u10t82k26a 1196183281585

vpředu Mazda 6, vzadu VW CC - klasický příklad ,,inspirace" současného automobilového designu tak jak jí předvádějí soudruzi v na dálném východě.

+5/−1
26.7.2017 7:19

P47e79t94r 55L43a73n19g63e60r 3641806831500

Presne. Predek kopie mazdy 6. I na palubce to dost vidim

+1/0
26.7.2017 7:28

J32a44n 30M48a42l13ý 9538787472677

Ukažte mi v současné době auto, kde by jste nenašel "inspiraci" jinými vozy.

+3/0
26.7.2017 7:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.