Diskuze

Nová Insignia v testu: velký opel nabídne náramné svezení

Evropská komise před pár dny schválila převzetí Opelu koncernem PSA. A Francouzi si mnou ruce, v insignii dostali skvělé auto, které je rovnocenným konkurentem passatu nebo mondea. Jestli je krásnější než superb nebo Kia Optima, si každý rozhodne sám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velice se mi líbila i stará Insignia, do té chvíle, než jsem si do ní sedl. Uvnitř bylo místo jak v Astře, výrazně méně než ve Vectře C, kterou jsem kdysi měl a kterou měla nahradit.

Tohle je úplně jiné kafe, škoda že asi poslední solidní auto od Opelu;-(

0 0
možnosti

No, ono nazvat toto Auto velkym je ponekud prehnane. Velkymi Opely byly Admiral, nebo Commodore. tohle Auto se da srovnavat s poslednim spolehlivym autem teto znacky, totiz Rekordem.

0 0
možnosti

P39e69t70r 42H66o14r23á16k

26. 7. 2017 20:23

Uvažoval jsem o tom jako nepodnikatel, ale po seznámení s jejich slevovou politikou jsem od toho upustil. Rv Nebudu nikoho dotovat.

0 0
možnosti

Já se zase zajímal o Passata a taky jsem nepochodil. Dražší auta jsou prý jen pro podnikatele, měl jsem smůlu :-P

0 0
možnosti

Nevypada spatne, ale konecne po dlouhe dobe by to mel byt zase spolehlivy a kvalitne zpracovany Opel.

0 0
možnosti

P71e45t26r 86M20i96c56h92a22l

26. 7. 2017 11:23

Pěkný Opel. Bohužel asi poslední.

3 0
možnosti

Na prvni pohled hodne podobne jako Mazda 6, ale nejsou jediny, kdo to okopcil - dominantni predni maska a pak ty linie .. chapu, ze se neda odolat a trochu opisovat.

2 1
možnosti

P45e63t35r 29H65o61r79á28k

26. 7. 2017 18:23

Nic neokopčili, Proporce nové insignie vycházejí v podstatě ze staré insignie. S mazdou je to podobné jen v tom, že je to dlouhé.

1 0
možnosti

četl jsem více recenzí, a náramné svezení nabídne až dvoulitr v benzinu. A ta spotřeba už je dost velká.

0 0
možnosti

Chcete velké a rychlé auto. Nemůžete koukat na spotřebu a chtít jezdit za 5.5

7 0
možnosti

Mně se Insignia opravdu líbí. Ale ty ceny. Na první pohled se to tváří jako bomba, která do segmentu přináší snížení pomalu o 100 tis. oproti konkurenci. Ale pak začnete konfigurovat vlastní požadavky a je to v háji. Třeba za mě úplně jednoduše: nechci naftu a benzín s 1.5 objemem taky ne. I v testech je ta 1.5 hodnocená jako šíleně lenivá. A zbývá mi jediná volba - 2.0 turbo 191 kW. Abyste tenhle motor mohli mít, musíte si vzít minimálně druhou nejvyšší výbavu Dynamic a šup, jste na ceníkovce 963.300,- a to jsem tam ještě nepřidal ani prd. Jakmile člověk začne jenom trochu vymýšlet (přidával jsem hlavně položky zaměřené na řízení a audio - prostě aby s tím autem byla zábava, žádné jízdní asistenty, které mi to vysloveně nenutí), máte velký problém se dostat pod 1,1 mil. Nakonec ta samá cena jako Superb 2.0 TSI 162 kW, o něco levnější než 206 kW. Takže to nakonec zase bude jen rozhodnutí podle vkusu.

1 0
možnosti

No, nesmite ale zapominat, ze ochota "prizpusobit" realnou cenu vasim pozadavkum bude u dealera Opelu vzdy vyssi nez u dealera Skodovky ;-)

0 0
možnosti

mi se Insignia líbí, už řadu let, včetně té nové,

0 0
možnosti

Design je věs subjektivního vkusu. Také zde vidím podobnost, ale mně například tento design přijde o dost lepší, je takový dotažený, kdežto Mazda vsází na prvoplánové překombinovaně oblé tvary a výsledek mi přijde takový neosobitý - něco jako design u Hyundai. Ale věc názoru.

1 0
možnosti