- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Velice se mi líbila i stará Insignia, do té chvíle, než jsem si do ní sedl. Uvnitř bylo místo jak v Astře, výrazně méně než ve Vectře C, kterou jsem kdysi měl a kterou měla nahradit.
Tohle je úplně jiné kafe, škoda že asi poslední solidní auto od Opelu
No, ono nazvat toto Auto velkym je ponekud prehnane. Velkymi Opely byly Admiral, nebo Commodore. tohle Auto se da srovnavat s poslednim spolehlivym autem teto znacky, totiz Rekordem.
Uvažoval jsem o tom jako nepodnikatel, ale po seznámení s jejich slevovou politikou jsem od toho upustil. Nebudu nikoho dotovat.
Já se zase zajímal o Passata a taky jsem nepochodil. Dražší auta jsou prý jen pro podnikatele, měl jsem smůlu
Nevypada spatne, ale konecne po dlouhe dobe by to mel byt zase spolehlivy a kvalitne zpracovany Opel.
Na prvni pohled hodne podobne jako Mazda 6, ale nejsou jediny, kdo to okopcil - dominantni predni maska a pak ty linie .. chapu, ze se neda odolat a trochu opisovat.
Nic neokopčili, Proporce nové insignie vycházejí v podstatě ze staré insignie. S mazdou je to podobné jen v tom, že je to dlouhé.
četl jsem více recenzí, a náramné svezení nabídne až dvoulitr v benzinu. A ta spotřeba už je dost velká.
Chcete velké a rychlé auto. Nemůžete koukat na spotřebu a chtít jezdit za 5.5
Mně se Insignia opravdu líbí. Ale ty ceny. Na první pohled se to tváří jako bomba, která do segmentu přináší snížení pomalu o 100 tis. oproti konkurenci. Ale pak začnete konfigurovat vlastní požadavky a je to v háji. Třeba za mě úplně jednoduše: nechci naftu a benzín s 1.5 objemem taky ne. I v testech je ta 1.5 hodnocená jako šíleně lenivá. A zbývá mi jediná volba - 2.0 turbo 191 kW. Abyste tenhle motor mohli mít, musíte si vzít minimálně druhou nejvyšší výbavu Dynamic a šup, jste na ceníkovce 963.300,- a to jsem tam ještě nepřidal ani prd. Jakmile člověk začne jenom trochu vymýšlet (přidával jsem hlavně položky zaměřené na řízení a audio - prostě aby s tím autem byla zábava, žádné jízdní asistenty, které mi to vysloveně nenutí), máte velký problém se dostat pod 1,1 mil. Nakonec ta samá cena jako Superb 2.0 TSI 162 kW, o něco levnější než 206 kW. Takže to nakonec zase bude jen rozhodnutí podle vkusu.
No, nesmite ale zapominat, ze ochota "prizpusobit" realnou cenu vasim pozadavkum bude u dealera Opelu vzdy vyssi nez u dealera Skodovky
mi se Insignia líbí, už řadu let, včetně té nové,
Design je věs subjektivního vkusu. Také zde vidím podobnost, ale mně například tento design přijde o dost lepší, je takový dotažený, kdežto Mazda vsází na prvoplánové překombinovaně oblé tvary a výsledek mi přijde takový neosobitý - něco jako design u Hyundai. Ale věc názoru.