Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P35e58t30r 30S46e23d14l34á45k 1671414492667

Až se počet aut na elektřinu začne blížit těm na ropu.. Co to udělá s cenou elektřiny? Uvalí se stejná spotřební daň na elektřinu jako na benzín a naftu? Nebude pak provoz defacto dražší než u dnešních aut? A energie do sporáku bude stejně drahá jako ta na dobíjení aut? Jak to kdo rozliší, když si budeme auta dobíjet doma?

+8/0
doporučit
26.7.2017 17:03

L21a10d18i69s59l19a62v 55Z66o46c68h 8312768264228

Příklad: 600km dojezd, 60km/h, výkon 50kW. Počítejme průměrný výkon 25kW. Takže 25kW krát 10hodin je 250kWh. Chceme-li to dostat do auta za 5 minut, musíme tam tlačit výkon 12 x 250 = 3000kW. Tu přípojku chci vidět...... (běžný byt je omezen na cca 3 kW). Ztráty nepočítany.

+9/−1
doporučit
26.7.2017 17:19

I41v39o 51Ž78i92ž77k86a 8443507451201

Je zapotřebí udržovat chudý lid v nevědomosti, aby ti bohatí mohli létat tryskáčema. Naštěstí se do nich bude nalévat stále kvalitní benzín, takže v těchto případech baterie nehrozí. :-)

+3/0
doporučit
26.7.2017 17:07

S73t50a83n68i58s82l36a73v 45R72o50s82e61c16k52ý 9925689211619

Tak pracují na autě nebo na baterii?

+3/0
doporučit
26.7.2017 16:45
Foto

V98l68a96d91i91m16í25r 61Š55ť87a33s64t67n33ý 1481446215713

I kdyby to náhodou byla pravda, velice rychle by se projevily limity naší distribuční soustavy. Nabití v řádu minut by zvládly pouze speciální nabíjecí stanice připojené na extrémně tvrdý zdroj, takže by to znamenalo jezdit třeba desítky kilometrů k pořádné nabíječce, nebo nabíjet hezky pomalu.

+5/−4
doporučit
26.7.2017 17:06

E96r86i85c93h 13L80o48r90m55a89n 9712504845287

ak mame 3 fazy, kazda 20A poistku, tak 3x20x230=13.8kW. tesla ma tusim 100kWh, teda pod 7h sa doma tazko dostat

+3/−2
doporučit
26.7.2017 17:30

M33i87c45h50a75l 57R90e62i43t30e80r 7845213174

Je to uplna pitomost. Nebylo by jednodussi vyrobit univerzalni vymenitelne baterie a clovek by si pak proste prijel do nabijeci stanice pro baterii nabitou a nechal by tam vybitou? Pri dobre priprave by vymena mohla trvat treba minutu.

+2/0
doporučit
26.7.2017 18:03
Foto

J58i22ř70í 41D31v70o33ř75á15k 5655269530118

Tak fyzikální zákony zjevně někdo novelizoval. Hurá.

+2/−1
doporučit
26.7.2017 17:37

T34o88m15á13š 14K41u78c87h96a67ř 3627791448531

Hmmm, další pravidelný optimistický článeček o tom, jak už jsou tu baterie s násobně lepším poměrem energie k hmotnosti, v tomto případě ještě navíc super rychle nabíjitelné. Všichni o nich mluví, jen je zatím ještě nikdo neviděl a i ty pitomé mobily vydrží nabité jen den. ;-);-D

+1/0
doporučit
13.8.2017 1:26

P64e23t27r 68N40o18v95e76k 6102182632566

jaký asi bude průměr nabíjecích kabelů ? 8-o

+1/0
doporučit
26.7.2017 23:52

L98i22b40o84r 59F14i88e12d19l40e74r 6819167749120

A telefon ktery nabijeme za par minut nam slibuji kazdy rok uz cca 7 let... Takze asi tak...

+1/0
doporučit
26.7.2017 16:57

S70t25a12n77i50s36l79a20v 91R48o56s22e91c62k56ý 9875959481579

A jaký bude nabíjecí proud??

+1/0
doporučit
26.7.2017 16:53
Foto

Z42d66e56n22ě18k 58K90o41u44d34e47l44k61a 7649151359614

Tak z toho všem benzinakum a naftarum praskne žilka....

+2/−6
doporučit
26.7.2017 17:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.