Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V53i19k34t23o95r 79L40o75j49í93k 9357748519851

Skoda, ze tam ty motory nejsou dva, byl by z toho pekny dvoulitrovy sestivalec. Takhle je to sici stroj na benzin.

+27/−1
doporučit
2.8.2017 13:05

P65e43t76r 35D11o25k42t15o44r 6976541448919

dát půlmilion za tříválcový litr. Jenže svezení to rozhodně nouzové není. Pro maminkovské ježdění mezi školou, nákupy a prací a k tomu dvakrát do roka na dovolenou to je akorát

To na ídnesu autoři tolik vydělávají?? Půl mega za maminkovské ježdění je docela ranec peněz a docela by mě i zajímalo, kolik výbavy, která je fotkách ( auto klima, stahování oken vzadu ) je v tom autě za 500 tisíc:-/

+16/0
doporučit
2.8.2017 13:05

J16a47k69u83b 56F68e35i76f26a65r 7129759906609

Na popojíždění po městě to určitě stačí. Posadit do toho 4 lidi a nějaký náklad a jet na výlet už bude asi očistec.

+16/−1
doporučit
2.8.2017 11:38

M40a43r16t52i81n 93K87o66ž71í26n 1645936181350

Litrový tříválec. Ještě by to chtělo junior verzi s třídecovým jednoválcem ;-D

+9/0
doporučit
2.8.2017 19:48

L47u74k36á67š 61K87m33e37n79t 5199777164250

Město s trvalým pohybem přes semafory, přechody nebo v kolonách je poslední místo, kam bych to auto doporučil. Stačí mi zkušenost jak se v takovém prostředí chová relativně lehká O3 s 1.2TSi (1230kg). V koloně je to za trest. Na jedničku to hopsá jak na gumicuku, na dvojku to nejde, protože otáčky motoru při 15-20km/h jsou pod 1500, kde netáhne turbo a malý motor na těžkém převodu je mrtvý. Při zapnuté klimě je pak v klinické smrti přibližně až do 1700 otáček, než táhne. Takže pojíždění v koloně dopadá tak, že buď poskakujete na té krátké jedničce, nebo to taháte na dvojku ale přes spojku, což je taky dlouhodobě prasárna. A obecně se zapnutou klimou je jízda po městě, kde neustále stavíte (semafor, přechod atd.) a zase se rozjíždíte docela opruz. A ten litrový motor, kterému turbo zatahuje až ve vyšších otáčkách než u 1.2TSi rozhodně bude doslova libový opruz po městě. Do města ideálně větší objem, nebo diesel, který ale bude celkem trpět při prakticky trvalém provozu za studena a nebo v automatu.

Sláva to nebude ani na dálnici, kde vyšší konstrukce způsobí vyšší odpor vzduchu. Koně začnou rychle chybět a spotřeba půjde nahoru, pokud by to někdo chtěl honit. Ono obecně tyto motory pro pravidelný dálniční provoz nejsou dobrá volba. Tam poslouží ideálně diesel.

Ale poměrně slušně by se s tím dalo jezdit v běžném meziměstě mimo dálnici. Tam to bude fungovat dobře, bude to tiché, bude to mít dobrou spotřebu, koní to bude mít dost i ve více lidech a odpadne otravný projev malých turbomotorů při častých rozjezdech.

Obecně ten litrový motor by pak vadil už jen díky typickému projevu, jaký mají tříválce. Divný zvuk, podivný neurvalý projev oproti čtyřválci, vibrace ... prostě pro mne má čtyřtakt mít minimálně 4 válce.

+9/0
doporučit
2.8.2017 17:32

R19o48b76e74r59t 20H64e11l70e37m54b72a49i 9134493754529

Moda alla SUV su pre automobilky pozehnanim a zlatou banou, normalny hatchback date na vyssi podvozok, pridate vacsie kolesa a cena vyssia o 30%, supis, vybavene.

'dojem bezpečí a robustnosti daný vysokým posazem' - skutocne len dojem.

+8/0
doporučit
2.8.2017 13:41

L29i62b59o98r 38B50a39š43t24ý12ř 9369121627965

Důstojný člen kolon na silnicích,neschopný předjet na státní kamion,potkávám je každý den,natlačení na sobě tak že je nemožné přejíždění....Rv

+6/0
doporučit
2.8.2017 20:43

M73a75r77t78i27n 93P50e14l83u53c33h 5755471817941

Jistě, jen ať mě pisálek zkouší přesvědčovat, že litrový tříválec je přesně ono a dokonce 115 koní, aby to netrhalo silnice, pozor!!! ......

+6/0
doporučit
2.8.2017 19:51

R21o84b83e61r36t 88M25a55t26u79l96a 8477419446175

Důstojný třívalec je akorát v sekačce a možná v mini autě, ale ne v té obludě. Článek jsem nečetl, protože když je pitomost už v nadpise tak nevidím důvod

+5/0
doporučit
2.8.2017 17:09

M38i98r17o40s80l96a70v 33V31y80k12o25u77p16i75l 3610136573485

V naší republice jezdijó fšici zásadně v 1,9 Tdí bez filtra pevnéch částic a nic jinýho taky neuznávajó, teda kromě traktoru a Hummeru.

Fšecko vostatní só šicí stroje, jak řiká tady vodborník pan Lojík, automobilové expert ;-D

+6/−1
doporučit
3.8.2017 11:19

R12a27d51e50k 36Ž17i57ž29k61a 9986295554190

je to zakladni motorizace a za takovy vykon se drive nestydela kdejaka 1.6-1.8 a jak se vesele jezdilo.Kdo chce jezdit rocne 50tis tak je jasne,ze si vybere jinou motorizaci.Proste zaklad vic nez dobry.

+6/−2
doporučit
2.8.2017 20:44

M69i75l25a34n 67N16ě10m97e50c 1605620796346

Ta Seat? Tříválcovou propagandu radši nechat být...

+3/0
doporučit
2.8.2017 11:13

O73n46d48ř50e27j 92N89o92v42á89k 9857574809329

ani oni nemohou popřít, že 115 koní výkonu není pro 1,3tunové auto málo

++

ono ani tak nejde o koníky, ale o to, jak jsou silní .... a samozřejmě záleží taky na zpřevodování ...

To je jtako haťapka - slaboulinký motor - nicméně upravený tak, že ve městě s jedním / dvěma lidmi bylo auto svižné ... jakmile člověk vyjel za město a v autě bylo vícero lidí, v prvním prudčím kopci / na dálnici - tomu rychle došel dech a spotřeba razantně stoupala !!!!

Takže - možná 115 benzinových koní není - v některých situacích - málo, ale pro běžné používání (nikoliv pouze jako městské SUV) jsou nepoužitelné, popř. spotřeba poroste velmi razantně ....

+4/−2
doporučit
2.8.2017 11:11

K32a76r18e34l 11M35a91z55a12č 3907503926969

Nevím, jak tento motůrek ale vlastní zkušenost s 1.2 TSI v Yettim v automatu po městě a v zimě - spotřeba 12,5 litru. Dvoulitr atmosféra mi žere 9.

+4/−3
doporučit
3.8.2017 13:15

B56e49n61e65d88i69k11t 43B20r79e21j80c36h65a 9269362844387

Pokud bude mít ten "automobil" s 0,999 tříhrncem 10ti letou záruku bez omezení najetých km,

pak tomu uvěřím.....

+2/0
doporučit
2.8.2017 19:56

J76i86n83d77ř30i41c35h 61L54u42k28e44š 3579984333950

Když jsem pod dva příspěvky o maminkovském ježdění do školek a popojíždění po městě napsal, že tenhle přímovstřikový, turbem dopovaný tříválec dělá NOx a saze podobně jako diesel, který tady denně pranýřují a v podobném provozu v centru měst jste s TDI téměř vrah, tak mně to smazali...

+2/−1
doporučit
2.8.2017 22:13

M43a52r79e34k 96J86a79n87e21č95k95a 1537746683751

Čekačka na tohle 1 rok? 8-o Vždyť je tolik lepších aut. Pokud auto doslova na "škrábání se k chalupě", tak je Duster mnohem lepší volba v poměru cena vs. výkon.

+1/0
doporučit
3.8.2017 0:53

J28i26n61d73ř16i22c77h 29L30u40k37e25š 3689254753320

To je hezké jak je tu každý den o smrti dieselů, o tom jak zabíjí, jak jich mají statisíce vykuchaný filtr, jaký strašák je EGR, DPF,. A na druhou stranu nám tu chválí oturbený přímovstřikový tříválec v takové krabici (mimochodem na NOx a saze taky žádná sláva). Není to blázinec?

+1/−1
doporučit
2.8.2017 22:03

P22e56t39r 32N73o56v60o41t88n16ý 9941669340445

Do motorky by ten motor byl asi dobrej...

+1/−1
doporučit
2.8.2017 21:51

M80i85r84o66s98l28a95v 35V27y82k64o32u59p92i69l 3710216723445

Pan Lojík (nejvíc doporučovaný příspěvek) je zastáncem tzv. staré školy, která nepřipouští další vývoj motorů a jediný ideál je 1,9 TDI případně parní stroj.

Předpokládám, že i telefon má polní, protože zmenšováním do dnešních rozměrů ztratily tyto přístroje patřičný výkon a není nad pořádnou 10 kg. mašinu :-):-):-)

+1/−2
doporučit
3.8.2017 20:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.