Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda má konečně nového šéfdesignéra, autora současných volkswagenů

Novým šéfdesignérem značky Škoda je Oliver Stefani, který prožil celou dosavadní kariéru u koncernu Volkswagen, stejně jako jeho předchůdce Jozef Kabaň. Stefani naposledy působil od roku 2006 jako vedoucí designu exteriéru značky Volkswagen a vedení studia v Mladé Boleslavi převezme od 1. září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a94n 83M39a83l97ý 3742692952695

DNES třicetiletý možná ano, DNES pětiletý bohužel nikoliv. I to je současný vývoj.

0/0
3.8.2017 5:48

F16r44a14n66t33i91š71e31k 62V91r46á76n52a 5829802803631

Tak koukám, že v té Škodovce nebude českého nic - management a služby jsou cizinci, a i ti dělňasové na pásech jsou cizinci, ale z druhé poloviny Evropy Rv

0/−1
3.8.2017 2:56

M65i50l66a65n 44K56r10á75l 8373988561961

tak s tím sakra něco udělej

+1/0
3.8.2017 6:10

K50a71r17e87l 63N85e80d18o14p97i73l 7438676719104

Ach jo, tomu babralovi bych nenechal navrhnout ani krabici od bot.

0/0
2.8.2017 20:58
Foto

M52i71r52o11s57l12a44v 19S29t39e13i71n87e13r 4890942910246

Hra se světlomety, zadní klapkou nebo světly je docela zbytečná. Z moderního auta má být co nejlépe vidět kolem dokola, má mít pohodlné a bezpečné sedačky, ovládací prvky tak, aby neodváděly pozornost od vozovky. Aerodynamika je dnes samozřejmě také respektována, ale není to priorita.

Moderní auto musí být tak stavěné, aby se běžné servisní úkony mohly dělat bez velké demontáže. V dlouhé době životnosti jsou náklady z velké části náklady na servis a opravy. Ty je třeba vždy předem při konstrukci vozu co nejvíce redukovat.

0/0
2.8.2017 18:28
Foto

M33i22r29o38s87l88a95v 98S71t58e66i76n32e96r 4720552570146

Obal prodává. Prémiové vozy nejsou průbojníky na trhu, to je něco spíše pro hochštaplery. Prémiový vůz působí především hodnotně jak při pohledu zvnějšku, tak i v interiéru. Není také jenom jepicí, končící v příští sezóně.

Fantastické tvary lze přenechat Fiatu, Renaultu, Nissanu a dalším tvůrcům neobvyklých forem. Dnes třicetiletý Mercedes ve srovnání s třicetiletými módními výstřelky z jihu Evropy nebo z Japonska přesvědčí svojí kvalitou i vzhledem.

+4/−1
2.8.2017 16:54

O84l97d97ř93i16c62h 87O58l59e24š 6923140237

Hmmm z bláta do louže. Nic nového nepřinese.:-/

0/0
2.8.2017 16:09

R13a80d28i43m 59K79a23l82a62s 2140586402841

VW je konzervativní, Škoda je konzervativní, ale na mě je design Volkswagenů usedlý a mdlý až moc...

Bylo by škoda zničit slušně rozběhlou škodovku úplnou bezduchostí.

0/0
2.8.2017 15:30
Foto

M52i52r16o15s98l42a55v 85S19t93e26i39n15e66r 4500392380816

Škodovka má proti VW o poznání lepší pověst jako držák, je v montáži o něco přesnější, rezaví méně, i cenově je o fous výhodnější. Popmáhá také ta příbuznost s VW, poslouží jí i velmi hustá síť servisů VW.

+2/−1
2.8.2017 16:57

J16a66n 45S62v94o13b63o22d75a 3437304319923

Vždy když hledám synonymum k termínu "neurazí nenadchne," tak si v první řadě představím design vozů Volkswagen. Obzvlášť v posledních letech mi přijde jejich vzhled naprosto nudný a sterilní. Jakoby se jejich designéři báli cokoliv vymyslet a nějak experimentovat.

+6/0
2.8.2017 14:44

K49a63r31e20l 44V51a53c24h60u58t 9363932859123

Nejen nějaký ten design... ale také (a HLAVNĚ) aerodynamika je ceněná... ;-) R^ ... a ta u současných vozů VW funguje náramně! ;-) ... (přesedlali jsme nedávno z vozu Škody na vůz VW, takže můžeme porovnávat).

0/0
2.8.2017 14:13

R14a53d23i71m 52K33a31l51a72s 2480886562121

Nevím, jestli je aerodynamický tunel na zahrádce tou nejpěknější ozdobou, ale je to každého věc;-). Možná je v něm dobrá grilovačka;-).

Síla motoru v běžných osobních vozech přebije vše ostatní a aerodynamický hluk odstíní především kvalitní odhlučnění kabiny. A porovnávat spotřebu u dvou aut s různou hmotností a motory je ošemetné.

+2/0
2.8.2017 15:35

P51e85t65r 22P65e86t10r 8751758838562

Se divím, že Ferrari nepřišlo na to že nejlepší aerodynamiku má krabicoidní karoserie, to by jistě v rally neměli konkurenci ;-D

+1/0
2.8.2017 15:47

M15i87l84a66n 55V18o18t68a19v11a 5594686611712

takže se podílel na modelech VW, které škodovka s Kabanem převálcovala. To je teda výhra

+2/0
2.8.2017 14:05

M77i97c71h97a89l 81F31i87s48e12r 4383932451707

No potěš koště. VW byl v designu až za Škodovkou a tak tomu nasadili korunu

+6/0
2.8.2017 13:46

A16l84e36š 37V68í66t66e63k 2485632947631

Řekl bych, že článek to popsal velmi dobře, škodovky se designem od VW moc neliší, jsou bez nějakých designových výstřelků a tak asi významná změna nebude, což je třeba podle mne dobře.

+2/0
2.8.2017 13:45

P40e29t46r 11U91t26ě13k50a86l 9880388768

No - mně se ta Kabaňova auta nelíbí, je to moc rozsekané a oko na tom lahodně nespočine. Prostě mi to přijde jakože kde se nabízí ladná křivka, schválně uděláme zlom.

I ženy se mi líbí ladných křivek - ovšem Kabaň by je udělal samou hranu.

+3/0
2.8.2017 13:39

M84a12r34i27o 49V81á38p61e71n47í62k 4330738314989

U žen je hlavní výkon, barva a velikost úložného prostoru. Takže bych to úplně nesrovnával.

0/0
2.8.2017 13:54

P94e15t23r 58U17t12ě36k50a11l 9500468208

Ale ten článek o výkonu, barvě a velikosti úložného prostoru neříká nic. Jen o designu.

A mimochodem - výkon, barva a velikost úložného prostoru mne zase tak moc u žen nezajímá. Skoro vůbec. Výhradně design - a SW.

0/0
2.8.2017 14:06

J21i89ř94í 82S27c55h58w52a66c41h 8498244658356

Picasso maloval hranate zeny, co dnes stoji miliony....

0/0
2.8.2017 13:59

P42e90t92r 66U22t37ě69k27a18l 9450738398

Nejsou to de facto ženy - jen obrazy, jak si je Picasso představoval. Obraz může stát cokoliv - i když je v podstatě k ničemu.

0/0
2.8.2017 14:09

J31i73ř58í 60S33c75h13w71a26c71h 8768634458776

tak design auta, o kterém je tu řeč, je pak vlastně taky "k ničemu"

0/0
2.8.2017 18:01

M25i78l41a63n 65V98o91t80a69v44a 5574436371192

pravda. samá hrana a proto jsou to designově velice povedená auta, která díky tomu válcovala VW.

+1/0
2.8.2017 14:06

L49a93d81i59s19l86a34v 83K93a16l17o72u21s 7935196701240

No a mě ani tak moc nejde o design,ale o technické parametry, spolehlivost,výkon,kvalitu. A to mě nějak u většiny chybí. Nebudu tu popisovat ,v čem jezdím,ale když třeba prší,leje jak z konve, tak všichni skoro stojí. Stěrače jim to neberou. Já mám 4 rychlostní stěrače. Stěrače jsou mohutné,prostě jak lopaty. Ani normální gumičky se tam nedávají,guma je 2x větší. Řeknete si detail. Jenže ostatní stojí a já jedu,jakoby ani nepršelo. K čemu bude naleštěná klika od dveří, nebo v interieru tebich,když pak budu mít problém předjet i traktor.

+2/0
2.8.2017 13:24

P39e31t44r21a 89P84o53t79o73č47n50á 9141232127887

Na skodovce bych nasel tech nedostatku asi dost. To by ctenari drzely scroll lock asi hodinu.

0/0
2.8.2017 13:26

J47i92ř31í 31S89c26h53w58a53c40h 8848354568916

A hele falešná Petr se odkopal....

+2/0
2.8.2017 13:37

P87e96t70r98a 30P28o22t92o96č59n18á 9371792447487

Nejsem falesna

0/0
2.8.2017 13:38

P82a78v79e13l 27R35y27m72e87š 8799972844725

Báča, to je diagnóza!

0/0
2.8.2017 23:00

J90i79ř15í 58S96c86h85w49a78c15h 8928834768546

Taky jsem měl to podezření, ale styl vyjadřovaní "Petra Potočného" je ne o mnoho, ale přece jen o něco "složitější" ale i tak "diagnozu Báča" zcela nevylučuji ;-)

0/0
2.8.2017 23:38

J95a71k22u61b 45F18e19i69f60a14r 7329389656709

Docela mě ta diskuse baví. Jedni vítají změnu, protože se jim nelíbil současný styl, jiní jsou zase skeptičtí, kvůli konzervatitvnímu designu VW.

Hlavní "problém" je však v tom, že vnímání krásy nebo ošklivosti je zcela subjetivní. Jedni považují Fiat Multipla za nejhnusnější auto historie, jiní na něj nedají dopustit.

Řekl bych, že leckdo by dokázal navrhnout sexy sportovní kupé Škoda, otázkou je však, kdo by kupoval. Když se podívám na prodeje Sirocca, jsem dost skeptický...

0/0
2.8.2017 13:14

M34a82r28i31o 42V48á11p26e53n58í40k 4910588974139

;-) Fiat Multipla je jistě osobitý vůz, ale o špičkovém designu se v tomto ohledu nelze bavit.

0/0
2.8.2017 13:56

D73u86š28a49n 80P31e10š74e27k 3615769624310

Na Fiat Multipla někteří nedají dopustit, protože je bezkonkurenčně prostorný a praktický. To že je zároveň s tím i hnusný se nevylučuje.

0/0
3.8.2017 15:49

M28a10r36t67i31n 25K24ř95í86ž 9703502370527

Mám rád tady ty hádky mezi škodovkáři a a ostatními. ;-D

+6/0
2.8.2017 13:01

M78a27r62t31i53n 58N20e65p86l 4274132876848

Nejsem fanoušek Škody, ale nutno přiznat, že její poslední modely nevypadají vůbec špatně. Naopak vozy VW jsou snad nejošklivější sériová auta (jasně že je to subjektivní) a nechápu, že tolik lidí nakupuje Passaty, Golfy a další obludy od VW. Jestli tímto směrem půjde i Škoda....tak to bude škoda.

+12/0
2.8.2017 12:50

A49n33t17o10n69i65n 84C78h96a52l32o72u70p43k82a 8168856269770

Passat je krasny

+1/0
2.8.2017 13:30

M21i37l51a82n 21V95o18t27a52v64a 5414826321782

no krásný možná je, ale do doby, než vyjede na ulici a zjistí se, že existují i jiná auta mnohem hezčí včetně Superbu.

+2/0
2.8.2017 14:08

J45a75n 90C88o85n11s84t51a73n80t73i40n 1582811253360

Golf nemá konkurenci, je to vlastní třída...

+1/0
2.8.2017 14:22

V58í11t 11O35ž75a57n96a 1508948135604

Těm vytvoření těch pár odlišností mezi VW, Škodou a Seatem potřebují šéfdesignéra?

+11/0
2.8.2017 12:40

P47e42t23r65a 69P98o92t34o66č91n27á 9981242917697

Ne, to fakt ne.

0/0
2.8.2017 12:44

J63i69ř18í 80S47c35h12w25a16c40h 8818964128876

Petra by to zmakla jako svuj druhy job....

0/0
2.8.2017 12:54

P77e49t92r81a 49P47o19t59o25č14n40á 9641562577437

No tohle urcite. Hur uz to delat nelze.

+1/0
2.8.2017 12:58

J40i11ř85í 42S16c93h36w42a24c65h 8348454268176

No jisteeeee.

+1/0
2.8.2017 13:04
Foto

J35i86ř12í 90V46á88c51l34a27v74í54č59e13k 5540138491827

Kabaň mu nastavil laťku pořádně vysoko, ale má na čem stavět. :-)

+5/0
2.8.2017 12:35

M78a53r80t74i38n 95K63ř94í93ž 9513172770267

Já myslím, že změna bude tak zásadní, že si jí ani nevšimneme

+5/0
2.8.2017 13:14

J24i11ř91í 52H88n26ě38d73ý 1206686915163

To bude soused z Nošovic zase čumět

+10/0
2.8.2017 12:25

P82e20t87r 56P89e80t38r 8741828558912

ten se může pouze smát, co to od roku 2008 sjíždí z pásu v Mladé Boleslavi za odporné obludy, to je konkurence snad jen pro ruské automobilky.

+4/−16
2.8.2017 12:41

J44i41ř95í 90H47n94ě51d46ý 1436566105603

Jasně. A proto se pořád drží té zoufalé srovnávací kampaně. Asi nemají čas vymýšlet něco nového, když řeší ty soudní spory se svými prodejci.

0/0
2.8.2017 13:51

R52u67d60o65l85f 21P18e67k83á88r68e55k 9842751489143

No, podle prodejů to spíš vypadá v zelnejch polích na křeč... A jsem zvědav na tu ekvilibristiku, až se do korku zakousne "rumunskej tygr"...

0/0
2.8.2017 13:56

I69v78o 13J42a67n19á56č20e91k 8353903771682

Vidíte a většina lidí to vidí zcela opačně než vy a díky tomu soused z Nošovic má komu prodávat.

0/0
2.8.2017 14:11

O31l57d58ř82i58c44h 88O38l25e51š 6623730877

Dlouho jsem se tak nezasmál.;-D;-D;-D A to nemám hyundai.;-D

0/0
6.8.2017 21:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.