- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DNES třicetiletý možná ano, DNES pětiletý bohužel nikoliv. I to je současný vývoj.
Tak koukám, že v té Škodovce nebude českého nic - management a služby jsou cizinci, a i ti dělňasové na pásech jsou cizinci, ale z druhé poloviny Evropy
Ach jo, tomu babralovi bych nenechal navrhnout ani krabici od bot.
Hra se světlomety, zadní klapkou nebo světly je docela zbytečná. Z moderního auta má být co nejlépe vidět kolem dokola, má mít pohodlné a bezpečné sedačky, ovládací prvky tak, aby neodváděly pozornost od vozovky. Aerodynamika je dnes samozřejmě také respektována, ale není to priorita.
Moderní auto musí být tak stavěné, aby se běžné servisní úkony mohly dělat bez velké demontáže. V dlouhé době životnosti jsou náklady z velké části náklady na servis a opravy. Ty je třeba vždy předem při konstrukci vozu co nejvíce redukovat.
Obal prodává. Prémiové vozy nejsou průbojníky na trhu, to je něco spíše pro hochštaplery. Prémiový vůz působí především hodnotně jak při pohledu zvnějšku, tak i v interiéru. Není také jenom jepicí, končící v příští sezóně.
Fantastické tvary lze přenechat Fiatu, Renaultu, Nissanu a dalším tvůrcům neobvyklých forem. Dnes třicetiletý Mercedes ve srovnání s třicetiletými módními výstřelky z jihu Evropy nebo z Japonska přesvědčí svojí kvalitou i vzhledem.
Hmmm z bláta do louže. Nic nového nepřinese.
VW je konzervativní, Škoda je konzervativní, ale na mě je design Volkswagenů usedlý a mdlý až moc...
Bylo by škoda zničit slušně rozběhlou škodovku úplnou bezduchostí.
Škodovka má proti VW o poznání lepší pověst jako držák, je v montáži o něco přesnější, rezaví méně, i cenově je o fous výhodnější. Popmáhá také ta příbuznost s VW, poslouží jí i velmi hustá síť servisů VW.
Vždy když hledám synonymum k termínu "neurazí nenadchne," tak si v první řadě představím design vozů Volkswagen. Obzvlášť v posledních letech mi přijde jejich vzhled naprosto nudný a sterilní. Jakoby se jejich designéři báli cokoliv vymyslet a nějak experimentovat.
Nejen nějaký ten design... ale také (a HLAVNĚ) aerodynamika je ceněná... ... a ta u současných vozů VW funguje náramně! ... (přesedlali jsme nedávno z vozu Škody na vůz VW, takže můžeme porovnávat).
Nevím, jestli je aerodynamický tunel na zahrádce tou nejpěknější ozdobou, ale je to každého věc. Možná je v něm dobrá grilovačka.
Síla motoru v běžných osobních vozech přebije vše ostatní a aerodynamický hluk odstíní především kvalitní odhlučnění kabiny. A porovnávat spotřebu u dvou aut s různou hmotností a motory je ošemetné.
takže se podílel na modelech VW, které škodovka s Kabanem převálcovala. To je teda výhra