Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P45e78t19r 53H24a26l86í30k 3397732473449

tak slovo zahranacený vidím poprvé a je to příšerné. Takové slovo ve spisovné češtině neexistuje. Když to zadám do google, používá to jen jediný člověk, Dvořák z idnes. Myslím, že by se v novinách neměla prznit čeština.

+14/−1
doporučit
8.8.2017 1:16

J97a58n 65S39z15a53m89a86r50á21n18s89z91k86ý 1112352877888

Trivalce me fakt neberou....

Male penize vidim jinak , treba obyc duster ....

+11/0
doporučit
8.8.2017 0:40

P53e31t92r 89K34r53á14t98k76ý 5309946726311

Pasažéři sedí výše a mají pocit lepšího přehledu nad provozem...hmmm, až za pár let budou mít všichni suv, protoze nic jiného na trhu ani nebude, tak se začne vyrábět co za auta, aby byl ten "lepší přehled"?

+8/0
doporučit
8.8.2017 8:26

J42i30ř42í 81N36e25u54m54e67i44s76t73e44r 2532305643691

Říkáte městský teréňák, ze kterého není vidět? Nic lepšího do města neznám.

+7/0
doporučit
8.8.2017 7:45

P94e92t40r 15S29p42a45t30z37i69e65r82e21r 7694532675834

proč nadáváte tak moc na tříválce? to že tam není jeden válec tomu motoru nemusí nijak snižovat na kvalitě proti čtyrválci...asi málo těch rádoby hanilů co v tom v životě nikdy nejeli zapomínají na tříválec ve wartburgu a tam ten motor dobře šlapal dlouhá léta...pak i na tříválec v zemědělské technice jako je třeba zetor 5211 nebo 5245...a jací to jsou pracanti do dnes...tak nechápu to nadávání na tříválce.

+5/−1
doporučit
8.8.2017 7:40

J91a44n 46R28i66e58g24e54l 1104106385292

v německém balení se totiž skrývá francouzská technika - tak tohle mluvi za vse :)

+6/−3
doporučit
8.8.2017 7:49

Z38d59e73n92ě56k 87M59á52č93a71l63a 1583705659710

Jestli to má ve vínku z Francie cokoliv z vlastností jako má můj služební Peugeot 301, tak bych to nechtěl ani zadarmo.

+6/−4
doporučit
8.8.2017 11:47

M86i69l75o98š 39K54r77č94m16á19ř 2697945647206

velké auto? 410 l zavazadlový prostor, 45 l nádrž

+3/0
doporučit
8.8.2017 13:52

T76o69m67á51š 73V49a19l23d88e48r 7163940969

Auto 4,2m dlouhé za 390K Kč v základu je levné? Znám i levnější.

+2/0
doporučit
8.8.2017 13:54

J28a29n 57S75t51u66h28l 1682764142

Taky jsem dosud k tříválcům přistupoval velmi skeptický, ale poté co jsem ho zkusil v 3008, aniž bych předem věděl co má za motor, tak jsem změnil názor.

+2/0
doporučit
8.8.2017 8:45

M93a28r58c42e93l 63S26t86a29r18ý 9788544623499

velké auto? co tam hulíte?

+2/0
doporučit
8.8.2017 8:33

P68e31t59r 75M89i51c55h50a63l 2130204751462

Další krám nacpaný serepetičkama s tříválcovým vibrátorem.

+3/−4
doporučit
8.8.2017 7:31

J41a64n 11D45l60o43u74h14ý 7344859290119

Tohle auto ma s opelem spolecnej akorat interier. Zbytek vcetne motoru jsou frantici. Takovej opel si opravdu nekoupim! Chci mit pod kapotou osvedceni ecotec a ne nejakej francouzskej kram. Ze sirsiho pohledu to tedy merivu nenahrazuje naprosto v nicem vcetne pouzite techniky. Tohle si koupi clovek, ktery si chce koupit suv a neni to "oplista". Ale tak treba to je cilova skupina pro tohle auto ;-)

+2/−4
doporučit
8.8.2017 9:46

L44u44b85o65š 36H74o67r53á67č33e94k 4258645650663

Tak velké auto ? 421 cm, možná oproti Smartu.

+1/0
doporučit
11.8.2017 10:29

L37i56b86o92r 41M57o12u82č21k25a 1828917345602

kdyz ta SUV jsou posledni dobou bez napadu ., jedno jak druhe ...Rv

+1/0
doporučit
8.8.2017 11:39

L14a34d44i93s49l24a83v 12B82e39r17o93u21n79s74k36ý 1537582663116

tříhrnky si strčte někam, ať mají výkon jakýkoliv!

+1/0
doporučit
8.8.2017 6:46

M26i12r51e74k 14Š28t52e20f34a60n 9119399739148

musím uznat, že vzhledově se mi auto líbí moc, techniku nechávám stranou, oproti slavné Škodovce s motorem 1.0 je to stejně lepší

+1/−1
doporučit
8.8.2017 17:51

J52i49ř92í 42B34o58č71e26k 6759214655876

fuj, to je hnusný auto.

0/−1
doporučit
10.8.2017 21:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.