Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e26t84r 24S51p67a66t97z47i10e35r50e16r 7524682815284

teda to je článek. snad jediné co autorovi vadí je přiškrcený výkon. a já se ptám...no a co? když pominu teď emise...v dobách škody 100 a žigulíků měla auto výkon 39 kw max. 49 kw. A šlo to. Jezdilo se s nima do práce, na výlety na služební cesty i na dovolené...a dalo se to...tak kam se teď všichni tak ženete? proč je potřeba aut o výkonech kolem 100 kW? a nemelte mi něco o předjíždění, protože i s těma škodovkama se předjíždělo. Všechny nás čeká stejný konec...tak by jsme život měli prožít v klidu a bez velkého spěchu...tak nevím proč se v autech pořád někam honit.

+13/−1
doporučit
11.8.2017 6:39

P50e22t41r 13M45a29r89š88o57u61n 5275468606586

A euro8 už budou plnit jen auta šlapací, nebo rovnou navrátíme koňský povoz....

+13/−1
doporučit
11.8.2017 2:38

J23i37ř94í 70S65c67h33w57a64c14h 8738954968636

Takže si shrńme fakta:

Slabý motor podle "staré normy" nahradil motor podle "nové normy od zlé EU" co má větší objem, co má větší výkon, auto s ním má vyšší dynamiku a při tom všem méně žere a méně smrdí, ale ta norma nám "znovu škrtí motory"....;-D;-D;-D

+4/0
doporučit
11.8.2017 9:50

M94i80l27o80š 70K43o50h98o66u11t 6404954935341

Nezapomeňte přiškrtit i továrny, těžebny a nenažraná letadla

+3/0
doporučit
11.8.2017 1:24

K16a49r60e85l 51V22a23c20h80u13t 9233932919573

Tak vám připadá až velmi "podivné", kolik řidičů si potrpí na bleskový START na semaforech - aby pak byli ZASE první (?) na další křižovatce, kde však musí znovu čekat, až přestane svítit červená ... ?!?!?! ... ;-D !! Rv O nadměrné emise ani o nadměrnou spotřebu paliva jim vůbec nejde. HRRRK = jen být vždy PRVNÍ. 8-o8-o8-o

+3/−1
doporučit
11.8.2017 8:25

T37o38m49á31š 36K93u76c43h46a75ř 3277181238691

Je jasné, že všechny nové motory budou mít potlačený ten příjemný režim s bohatější směsí při sešlápnutí plynového pedálu. Tady je opět příležitost pro SW ladiče tento režim povolit.

Na druhou stranu se ale divím, že variabilní časování ventilů, případně proměnný kompresní poměr si normy vynucují až teď. Z hlediska principu funkce motoru je to pro nastavení optimální funkce ve všech otáčkách a režimech prakticky nutnost.Je to stejně nutné, jako variabilní předstih, bez kterého si dnes motor auta vůbec neumíme představit.

+1/0
doporučit
11.8.2017 6:15
Foto

M92i39r68o72s97l64a57v 63S23t20e55i51n80e69r 4450772560486

K čemu potřebujeme více, než 90 HP? Můj Ford Taunus Coupé, r.v. 1974 vystačil s 1,6 litrovým motorem s 72 HP a jak to na dálnici upalovalo! Dnes mám dvoulitr se 110 HP a je to víc, než dost. Přítel má Oktávku 1,9TDO s 90 HP a najezdil už přes půl milionu km.

+1/−2
doporučit
11.8.2017 9:09

P57e51t38r72a 90P73o67t40o26č72n13á 9831682427977

jo a skodovky se tady budou dal prohanet, jako by se nechumelilo.To je sila.

0/−4
doporučit
11.8.2017 4:06

R53o26m51a43n 49H95a37n98u72s 8245397759834

Letadla způsobují daleko větší emise a taky jim nikdo nědělá start/stop při klesání, nezmenšují motory.

Tesla v Čechách má větší emise než benzín, protože se nabíjí elektřinou z uhelných elektráren.

Elektromibily když budete muset vyměnit baterie po 10 letech (ale spíš dřív)za 200000Kč tak je to víc než projezdí většina z nás v benzínu nedejbože v naftě.

Lidi a hlavně EU přestaňte už blbnout a nechte zlepšování motorů na trhu, ten si sám řekne co lidi chtějí a co se bude prodávat.

0/−3
doporučit
11.8.2017 15:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.