Diskuze
Milá Angelo. Jak německé automobilky úspěšně lobbovaly za mírnější normy
Děkujeme za pochopení.
M29i82r13e98k 24G20a98j95e28r
V techto zpravach dochazi k mateni pojmu. Pouziva se slovo "emise", pri nemz je jednou rec o CO2, jindy o zdravi skodlivych emisich a jindy o obojim dohromady podle toho, jak ma vyjit vysledna argumentace.
Tlak na snizeni emisi CO2 prave zvyhodnil dieslove turbomotory, ktere ho produkuji mene nez ostatni motory. Bylo vsak potreba obejit omezeni na produkci skodlivych emisi, k cemuz slouzil podvod se softwarem. Tim chci rict, ze lobing za zmirneni normy na produkci CO2 byl naopak uzitecny, protoze jinak by aut s benzinovymi motory jezdilo dnes jeste mene.
M84a43r70c39e72l 12B56a76k26o81š
To je tak keď sa viac tlačí na pílu ako je to možné a ešte k tomu to robia politickí úradníci. To že automobilky lobujú je logický postup. Ono totiž stanoviť limit je len začiatok, všetko treba vymyslieť, odskúšať, otestovať. Podobne ako je to v prípade nulových domov, už sa dlho hovorí, že je to už moc prísne, extrémne konštrukcie, strašne drahé okné, veľa technológie, riadenia, elektroniky a podobne. V EÚ sa na tom moc tlačilo, práveže automobilky mali konať. Mňa na druhej strane teší, že sa tu hľadí aj na ekologické hľadisko. Diesel však môže byť slepá cesta a to bude vyhodených peňazí!
R67i47c52h28a44r49d 27V47a54c64e42k
To je tak, když se v Bruselu sejde více nadšenců, kteří chtějí udělat svět lepším, než je možné technicky dosáhnout. Pomalu to dosahuje smělých cílů, které jsme si stanovili za socialismu. Pro připomínku: http://www.cesky-dialog.net/clanek/1368-z-casopisu-abc-rok-1960/
B36e32d72ř69i22c31h 73K63u96d90r34n94a
Ale je zajímavé, že podle jednoho novinového článku normu 80 mg -NOX/km některé motory od MB nebo VW-group splnily. Tak jsem z toho nějaký zmatený.
V provozu při aktuálním testu dokázaly požadované hodnoty dodržet jen modely Audi A5 2.0 TDI, Mercedes E 200d s novým motorem OM-654, Audi Q3 2.0 TDI quattro a VW Sharan 2.0 TDI.
M62a41r72t22i50n 40J75e64l67í59n96e72k
EU potažmo Německo si zadělalo na problém. Striktně dodržovat teoretické normy, neúnosně je zvyšovat a přitom hospodářsky růst je trochu problém.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...