Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford Ranger je stylový pracant. Nezaváhá ani na dlouhé expedici

Pick-upy už dávno nejsou jen pracovní auta pro farmáře a stavaře, prodělávají vývoj a podobně jako off-roady přidávají na komfortu. Jsou uhlazenější a dostávají moderní technologie pomáhající řidiči. Na robustní pick-up Ford Ranger s velkou korbou jsme naložili motorky a hurá do rumunských hor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27o14s86e45f 74M38i72k92i76n 5343234935184

Tato verze Rangeru je celkem krok zpět. Elektronické uzávěrka je spíše jenom přibržďování protáčejícího se kola, karoserie z vysokopevnostního plechu je záruka větších deformací. Předchozí model byl lepší.

0/0
14.8.2017 20:08

P40a60v36e18l 25J28e89ř14á36b10e33k 7731422564947

Mají verze i s pevnou uzávěrkou, a pokud je tam ještě elektronická, je to téměř na úrovni pevných uzávěrek obou náprav (téměř - ne plnohodnotné)

Deformace, zejména přední části kapoty je pro ochranu chodců - proto je to taky první pick-up s pěti hvězdičkami (2013 - tohle má jen trochu jiné drobnosti).

Co je ale u všech takových autech (SUV) až na výjimky špatné, tak schází mezinápravový uzamykatelný diferenciál, a nebo možnost zařadit redukci bez připnutí přední (zadní) nápravy. Při couvání s těžkým přívěsem proti kopci na tvrdém povrchu kdy je dobré použít redukci, je v případě redukce a zapnutých obou nápravách slyšet, jak při zatáčení se převody namáhají, až do prosmyknutí některých kol.

0/0
14.8.2017 20:37

J50o98s56e54f 98N92o59v90á19k 2232749333389

Nejlepší offroad je služební octavia.

+1/0
14.8.2017 19:24

M92a50r86t89i84n 75P60l49a48t30i56l 9161733631378

Hm, to je všechno hezké, když to ztroskotává na neumětelých z autorizovaného servisu....

+1/0
14.8.2017 18:02

J10i60ř44í 50K64o39c46u81r83e24k 6465634415668

S čím po tom sueprtěžkém expedičním terénu jezdí místní? S Olcitem, Žigulíkem, starou Dačií, sem-tam Ford Sierra?

0/0
14.8.2017 13:35

J75i27ř15í 14S25c80h96w16a82c85h 8518714298886

.... s vozíkem, taženým oslíkem

a pak tam přijedou jacísi smraďoši se sazometem a motorkama.... a rámusem jim plaší medvědy....

0/0
14.8.2017 14:07

J59i17ř34í 52K86o84c36u81r23e24k 6875874385218

Podle toho, jak je to vyježděné do široka, tam jezdí nejmíň s traktorem.

+1/0
14.8.2017 15:50

P50a18v11e61l 23J84e16ř62á79b88e68k 7581222294627

Zapomněl jste ale poznamenat, že ty auta mají pružnou karosérií a podvozek - co nedrží šrouby, to provázky a dráty.

Pokud jezdí s několika metráky těžkými motorkami po prašných polňačkách, není to moc o terénu.

Až to auto budou dostávat louky, ve které leží na stupačkách, či sundávat kamenů či pařezů, na které se pověsí, či auto se rozhodně, že do kopce už ne, a samo začne i se zabrzděnými koly sjíždět dolu. ta se dá hovořit o horším terénu.

Ale zas na druhou stranu, i tank T 34 přesto, že dostane příkaz velitele, nepřejede rašeliniště.

0/0
14.8.2017 16:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.