- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tato verze Rangeru je celkem krok zpět. Elektronické uzávěrka je spíše jenom přibržďování protáčejícího se kola, karoserie z vysokopevnostního plechu je záruka větších deformací. Předchozí model byl lepší.
Mají verze i s pevnou uzávěrkou, a pokud je tam ještě elektronická, je to téměř na úrovni pevných uzávěrek obou náprav (téměř - ne plnohodnotné)
Deformace, zejména přední části kapoty je pro ochranu chodců - proto je to taky první pick-up s pěti hvězdičkami (2013 - tohle má jen trochu jiné drobnosti).
Co je ale u všech takových autech (SUV) až na výjimky špatné, tak schází mezinápravový uzamykatelný diferenciál, a nebo možnost zařadit redukci bez připnutí přední (zadní) nápravy. Při couvání s těžkým přívěsem proti kopci na tvrdém povrchu kdy je dobré použít redukci, je v případě redukce a zapnutých obou nápravách slyšet, jak při zatáčení se převody namáhají, až do prosmyknutí některých kol.
Hm, to je všechno hezké, když to ztroskotává na neumětelých z autorizovaného servisu....
S čím po tom sueprtěžkém expedičním terénu jezdí místní? S Olcitem, Žigulíkem, starou Dačií, sem-tam Ford Sierra?
.... s vozíkem, taženým oslíkem
a pak tam přijedou jacísi smraďoši se sazometem a motorkama.... a rámusem jim plaší medvědy....