Diskuze
Technický unikát od Mazdy: benzinový motor, který funguje jako diesel
Děkujeme za pochopení.
T24o58m38á81š 21K25u43c37h45a32ř
I kdyby to mělo 2x vyšší účinnost a z výfuku šla jen vůně fialek, tak úžasná EU jim tu stejně brzy spalovací motor nedovolí prodávat.
J38i23ř24í 33S25c47h44w24a45c51h
....protože z výfuku žádná vůně fialek nikdy nepůjde a dvakrát vyšší účinnost taky nebude.....
F75r88a34n24t76i96š39e70k 78M78o20s68s
To mě nepřekvapuje. Současný 2.0 v Mazdě 3 je podle mě nejlepší motor v nižší střední třídě.
J64i76ř47í 12S75c50h16w94a35c11h
a viděl ho někdo po 200 nebo 300 kkm?
P94e74t58r 26M41i62c25h88a18l
Vysoký kompresní poměr, přeplňování, spalování chudé směsi za vysoké teploty. Co mi to jen připomíná?
Chybí už jen DPF a močovina. :-D
J24i85ř71í 57K65n22o69t58e47k
Počkám až se vyjádří pan Báča, odborník přes vše motorové. Pak se teprve rozhodnu...
P85e22t70r 92M17i50c26h74a93l
Ten maximálně vykřikne "japan power". :-)
J69i74ř75í 62K86o22c77u61r46e91k
Problém to bude v přechodových režimech. V ustáleném a mírně se měnícím záběru (plynulá jízda na jeden kvalt) to problém není. Problém NOx je u volnoběhu a časté změněně zatížení motoru. To EGR negokáže uregulovat, neregakuje dostatečně rychle.
M27a25r37t50i83n 24V39o73j57á52č57e19k
pokud koupíte až nějaký facelift tak nebude ,mazda motory umí
L26a66d94i46s92l94a59v 72K43a19l56o25u41s
Čím vyšší komprese, tím vyšší účinnost. Akorát je to pak o to víc lenivější. Mazdu bych si rád pořídil. Bohužel bojím se koroze na voze, mazdy jsou tím vyhlášené.
Z63d31e64n96ě75k 92M72á98č52a72l54a
Jestliže ji chcete mít 15 let, obava je oprávněná. Jestliže kratší dobu, není se bát čeho.
J46i34ř77í 71B82a14b13i92n44s98k46ý
řekl bych že řešením bude návrat k páře , kompresní poměr xx : x to už je síla to už tam můžete klidně vstříknout vodu
Z68d22e19n30ě92k 74M76á80č59a83l19a
Mám osobně již třetí Mazdu a v rodině jich je dalších 5. Z žádnou nejsou žádné problémy a benzíňáky jsou v podstatě bezúdržbové.
V72í93ť50a 10K67r26u87t89i39š
Takže příznivci japonských atmosfér budou hýkat blahem, konečně další spolehlivý a jednoduchý motor. Jen bude mít kompresi jak nafťák (projev?), dva způsoby zapalování (což uřídit určitě bude levou zadní), kompresor ...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.