Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P17a55v39e93l 65J67e17ř98á83b91e22k 7911282724297

A nesmí s autem parkovat u mraveniště.

+10/0
doporučit
13.8.2017 0:53

T11o27m25á56š 31K30u83c16h91a54ř 3967701488541

"Auto z cukrové třtiny a karoserii ze lnu"

Jakým jazykem je asi tento titulek napsán? :-/

+5/0
doporučit
13.8.2017 1:12

A24n85t86o68n69í38n 27S86e56b42e27r61a 7403688820969

Jasne. Takze vykacime dalsi lesy, aby bylo kde pestovat suroviny na ty miliony aut kazdy rok. To je velice ekologicke....

+4/0
doporučit
13.8.2017 15:18

P40e80t59r 76H25e25j77n23ý 5536869338487

Mě by zajímaly výsledky Crash testu.

+4/0
doporučit
13.8.2017 12:48

J46a48r68o95m67í53r 68K15r35á32l 4580439114239

Jen aby se nerozložilo za jízdy.

+2/0
doporučit
13.8.2017 12:01

V70á81c38l68a88v 24P33o93l24á25k 1215712390980

V nadpisu třtina v článku řepa. Autore třtina jsou klacky z Kuby,řepa jsou bulvy od nás.

+2/0
doporučit
13.8.2017 11:52
Foto

M17i72c25h81a15l 77N50a18j72m31a92n 7859103766710

Nechápu takové auta, která se jako studie tváří jako strašně ekologická, ale nelze je ani vzdáleně používat v normálním provozu, protože nesplňují podmínky pro homologaci...

+1/0
doporučit
13.8.2017 17:37

J17i32ř26í 74K11o54c94u83r83e96k 6185254515348

Fajn, přežije to zimu, nebo si budeme kupovat zimní a letní automobil? Automobil na půl roku ježdění, v zájmu ekologie...

To fakt radši hybrid s elektrickým přenosem výkonu, kterému, když ukážete dálnici, naskočí jednoduchý benzínový motor. A ve městě pojede na akumulátor.

+1/0
doporučit
13.8.2017 16:01

P84e95t24r 69P97a61c16k75a 4379339725611

Tak už máme auto z přírodních materiálu (i když si těžko dovedu představit ojnici z větve stromu). Tak teď už jen postavit auto z odpadu, např. z exkrementů.

Ale vážně, vždyť se to rozpadne na semínka hned při prvním nárazu do patníku.

+1/0
doporučit
13.8.2017 9:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.