- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zábava a praxe pro študáky - to je OK. Až přijdou do praxe, semele je stejně jenom byznis.
dokud to nebude mít loukoťový kola s přírodním kaučukem a dřevěnej motor, tak to nechci!
Výborně, náhradní díly seženu v cukrárně a až mě auto omrzí tak ho prostě sežeru.
Nechápu takové auta, která se jako studie tváří jako strašně ekologická, ale nelze je ani vzdáleně používat v normálním provozu, protože nesplňují podmínky pro homologaci...
To si nechte, nepotřebuju auto co mi někde sežerou brouci.
Fajn, přežije to zimu, nebo si budeme kupovat zimní a letní automobil? Automobil na půl roku ježdění, v zájmu ekologie...
To fakt radši hybrid s elektrickým přenosem výkonu, kterému, když ukážete dálnici, naskočí jednoduchý benzínový motor. A ve městě pojede na akumulátor.
Tak jim hlavně neříkejte, že to jde udělat i z konopí :)
Hej, ogaři, vybúral sa Trabant, nasbírajte si trsátka!
Jasne. Takze vykacime dalsi lesy, aby bylo kde pestovat suroviny na ty miliony aut kazdy rok. To je velice ekologicke....
Přitom ocel, hliník, měď i sklo se dá recyklovat prakticky neomezeně. Až na ty pneumatiky z umělého (=z ropy vyrobeného) kaučuku.
Recyklovatelnost pneumatik je mnohem palčivější problém než tavení starého železa.