Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

I45v41a48n 58S72t47e87c50h 8121477397890

S láskou a nostalgií na něj vzpomínám. Byl jsem s ním v Rumunsku v roce 1968. 21 koní, RV 1956, poklice bez středového šroubu. Pouze jsem měl problémy s chlazením, takže jsem jezdil podle teploměru a né podle tachometru V

+3/0
doporučit
13.8.2017 15:15

M98i78r76e86k 51T91u91r11e53č12e18k 4623492970342

Nadherne auto! Tak to vyrabet dneska s modernim pajšlem, tak to hned beru.

+3/0
doporučit
13.8.2017 14:36

R18o49m46a69n 15M79a65r55t74í78n36e85k 3223420510768

dá se říci že v minulosti i součastnosti francouzi vyrábí nejlepší auta v poměru cena-výkon.

+3/−1
doporučit
13.8.2017 17:36

V50o75k10o86u31n 60V39l91a38d88i27m25i94r 8422248499328

Jen si nejak nejsem jist, zda ten R4CV byl opravdu prvnim. Co se pamatuju, prodaval se minimalne soucasne s nim i Fiat 600. O neco pozdeji pak prisla Simca Aronde a take Ford Anglia.

+2/0
doporučit
13.8.2017 13:09

P10a28v45e32l 81J82e25ř30á51b90e74k 7181502254607

Příběh vývoje je podobný našim konstruktérům.

Němec na dvorku továrny, vývojové plány v šuplíku na dobu, až Němec bude jen doma.

+2/0
doporučit
12.8.2017 8:04

J76o11s30e41f 88R68i41c78h60t28e53r 9206465507163

Ta plážová verze je super :-)

+1/0
doporučit
13.8.2017 20:36

D51u77š18a50n 88R59a67j61n30i33n19e22c 4224192243411

Neviem či o nejaký mesiac nebol skôr na trhu FIAT 600 , ten bol za 20000 KČS/alebo dokonca menej !/ prvé sa z nejakého nejasného dôvodu dodávali aj s náhradným motorom !

+1/0
doporučit
13.8.2017 16:57

G61e86o96r83g 16K72o82m69b71e81r73e34c 9844411766721

"..... také se stal prvním západním osobním automobilem dováženým do socialistického Československa. První kusy se v prodejní síti Mototechny objevily roku 1955

Zdroj: http://auto.idnes.cz/renault-4cv-c8g-/auto_ojetiny.aspx?c=A170811_103338_auto_ojetiny_erp

pan autor v tom ma trochu hokej. V roce 1955 neexistovalo zadne socialisticke Ceskoslovensko. V roce 1955 byla CSR (Ceskoslovenska republika) az od roku 1960 bylo CSSR (Ceskoslovenska socialisticka republika)

By me zajimalo co ty mlady po 89 v ty skole ucej.

+2/−9
doporučit
15.8.2017 15:03

J51a43n 49K84u57r81d63í39k 3521914

Pane Folprechte v roce1956 u nás socialismus ještě nebyl, ten se začal budovat až po roce 1960.

+1/−11
doporučit
12.8.2017 21:22

P17e28t78r 54S98k27á72c31e69l 6144729679

Roman Martínek 33008

dá se říci že v minulosti i součastnosti francouzi vyrábí nejlepší auta v poměru cena-výkon.

V minulosti se mýlíte, chybí Vám informace. Totiž v roce 1968, kdy se do 21.8. psaly pravdivé informace, byly ve sportovním časopise "Svět motorů" zveřejněny výsledky testů Škody 1000 MB versus R 8. Š 1000 MB 10 roků vyvíjeli pro naše podmínky pod dohledem prof. Meduny, pouze byla chybná volby s motorem vzadu. Ale šlo jen o zvyk, i tak jsme s ní totiž projeli závěje sněhu na rozpumpovanou dvojku na 40 km/hod. Mno a kdo myslíte, že v testech "Světa motorů" vyhrál? Zhruba stejné výkonnostní parametry, ale např. z motor Renaultu po ujetí 5 000 km a rozmontování padal z motoru odpad vinou nekvalitního spalování, u Š 1000 MB čisto. Bylo toho víc, žádná propaganda. Jak uvádím, hodnověrné výsledky. A tak nejen kvůli tomuto případu tleskali politici a firmy ve Francii, když k nám přijeli v roce 1968 tanky. Vyklidili jsme jim a dalším tzv. "spojencům" trhy. A protože byly po dohodě mocností otevřeny určitý čas i naše hranice, utekly nám i mozky, tvůrčí lidé. Jednoho takové znám, dělá vývojáře v BMW tak úspěšně, že má nárok za nízkou cenu si každý půlrok zakoupit nejnovější verzi jejich auta. Počtvrté (roky 1938, 1968 a 1990) se napálit od našich tzv. "spojenců" nenecháme. Bude líp se zdravým rozumem...R^

0/−1
doporučit
20.8.2017 20:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.