Diskuze
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska
Děkujeme za pochopení.
R45o97b96e41r41t 64M21á69s64l40o
Krása designu velmi úzce souvisí s funkčností. Proto ty auta měly ten protáhlý předek, aby se zdůraznila síla motoru pod kapotou. Pokud z toho udělali elektromobil je to faleš a je z toho kýč. A co asi chladí ten obrovský chladič? Baterky nebo snad kufr?
Je to to samé jako bychom obdivovali krásný industriální sál s přiznanými nerezovými sítěmi (klimatizace, atd...) a pak se zjistilo, že ty sítě jsou vedeny úplně jinudy.
A to mám obecně Japonce, jejich kulturu, hudbu, atd... fakt rád. Ale tohle se jim fakt nepovedlo.
J85i62ř23í 74S37c28h67w41a43c14h
tehdy se na nějaký "design" nehrálo, dlouhá kapota tam bývala ne proto aby se "zdůraznila síla motoru" ale proto, aby bylo kam dát velký motor a aby ten neležel nad přední nápravou, ale více mezi nápravami kvůli rozložení hmotnosti. Auto Uniony, co měly motory až za jezdcem už tak dlouhé předky neměly (část za jezdcem bývala mnohem delší), stejně jako je už neměly pozdější F1....
"dizajnová studie" s funkčností nemá nic společného, prostě jen těží z toho jak něco vypadalo dříve.
J29i87ř29í 81N19e90u42m32e65i49s20t37e15r
"..ovšem v dnešní politicky a emisně korektní době nemůže lomozit šestnáctiválec osazený kompresorem jako kdysi, takže tam technici nastěhovali bzučivý elektromotor". Ani u prototypu ne? Tak to je pěkně blbá doba. Mimochodem stříbrný šíp w25 měl maximálku víc jak o 100km/h vyšší. Před tímhle by si Caracciola leda odpliv.
J38i46ř49í 53S29c63h13w61a15c35h
tak je to koncept, narvat tam něco (i v elektrice), z čeho by se Ruda podělal, by nebyl až takový problém, ale proboha proč....
T57o77m25á31š 50V31a87l13d25e29r
Reminiscence na Audi z třicátých let. .
J58i56ř74í 46S89c77h24w22a78c10h
...se divím, že tu už není hláška, jak někdo může "zprasit" tak krásný auto elektromotorem a že za to určitě můžou ti "ekofašisti" ze "zlého RVHP", ehm sorry z "zlé EU"....
F66r81a93n62t16i57š88e53k 59L16u59p10í33n86e80k
Obzvlast, kdyz to delali japonci.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...