Diskuse k článku

Ojeté Volvo C30: individualista zajásá, praktik se mu vyhne

Volvo C30 rozhodně není žádná tuctovka, což dokazuje i nevelká nabídka těchto ojetin. Políčeno má na ty, kteří se chtějí odlišit od automobilové konfekce. Ale pod poutavou slupkou je to právě konfekce, vlastně Ford Focus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73a76n 11T25a52r16a36b85a 4576636169789

Pane Lichtenbergu, opravdu Volvo nabízelo designové kyty? A co si nimi měl zákazník tmelit? A byly sklenářské nebo epoxidové?

+1/0
14.12.2017 8:04

J89a63n 74D57l75o17u68h48ý 7704489900519

Radsi Focus II i s tim nejslabsim motorem 1.6 docela jede: na petku se tam da vytlacit bez problemu 200km/h akorat ta spotreba je pak 10 na 100 :-D

0/−1
13.12.2017 13:21

J44i27ř30í 84Z88ý59k28a 9139373191730

nechápu v čem by měl být ten Focus lepší. Bude vážit stejně, výkon stejný ... akorát bude mít nižší pořizovací cenu.

Nicméně když už auto téhle velikosti, tak C30/S40/V50 v pětiválcové 2.4i nebo T5. S tím má řidič úsměv od ucha k uchu. Komu nevadí smradlavá nafta, tak se dá akceptovat i ta D5.

+2/0
13.12.2017 16:27

V69o30k71o12u92n 48V80l45a73d48i63m80i78r 8222698199518

Ale zapomel jste na horsi kvalitu zpracovani.

0/−1
13.12.2017 18:43

J50a21n 14D46l60o94u59h29ý 7974149580359

Treba v tom ze odveze 5 lidi, ma to normalni kufr, presne rizeni, kvalitni audio sestavu v zakladu, dobry podvozek. Samozrejme etalon spolehlivosti to neni, avsak to neni ani tohle volvo protoze je to vlastne ford ;-D

0/0
14.12.2017 11:51

J64i91ř72í 68N84e34u68m96e35i77s53t95e52r 2332595943621

Vytlačit bez problémů 200? S vichřicí v zádech možná.

+7/0
13.12.2017 16:49

V48o15k76o89u19n 60V86l97a69d33i69m76i52r 8732498759868

Ale jo, je celkem normalni ze tacho ukazuje 200, coz je ovsem ve skutecnosti 180. Podle normy to muze byt i 170.

+1/0
13.12.2017 18:49

J47i83ř71í 18N20e36u44m50e53i25s43t60e49r 2182705983331

Jj, já s tím jel po rovině maximálně něco málo přes 190 dle dvou GPS, což bude hodnota i v techničáku. S dvoulitrovým Duratecem těch 200 skutečně dám bez problémů (sice ve fiestě), ale i tady se pán mýlí, v té spotřebě. A to velmi.

0/0
13.12.2017 20:14

J45a64n 52D58l73o81u21h81ý 7854649440379

Ford Focus II 1.6 Duratec tusim ze tusim ze 74kW (ten slabsi) 5ti kvalt. Dle GPS 195km/h. Vic to nejede, otackomer atakuje cervene pole R^

0/0
14.12.2017 11:48

P57a34v78e56l 76Z46a21j21í89č40e94k 8494550686160

nic proti ale i t5 s 169kw tusim... zemre uz tak ve 160 ;) dal je to cire utrpeni... a nejaka 1,6 jen tak odhaduju se 7x kw ta bude polo mrtva uz ve 130. To ze to ukaze tachometr pri ceste z prahy nekde u brna na tom nic nemeni. 300m 3,6 se 187kw jela tak nekdy do 180 dal uz bylo mrtvo... aby to svizne zvladlo 200 tak to auto musi mit kolem 250kw odhadem. 300c ktere ma 317kw na tom neni po 200 osilnive... kolem 230 nastava jeho smrt a pak uz jak jinde clovek tlaci tacho ocima... nic co by bylo nejak super. Ale nez vymenim za 6,4 tak to bude muset stacit.

0/0
13.12.2017 21:30

J71i64ř18í 83S60c16h52w49a14c20h 8438884198896

samozřejmě, že každý motor, čím více se blíží ke své maximálce (na tom správně zařazeném rychlostním stupni ̈a ne na tom nejvyšším), tím je jeho dynamika nižší, ale tvrzení, že cca 170kW motor "zemře" při 160 je nesmysl, leda, že by to bylo při 160 mph;-)

+1/0
13.12.2017 23:59

J95a37n 49D78l15o26u66h18ý 7804929410349

V tom pripade 1.9TDI dle logiky pana Zajicka zemre ve 100km/h ;-D [>-]

0/0
14.12.2017 11:52

J87a22n 54D34l57o18u28h23ý 7144209310559

Auto jede nejakou rychlosti stale stejne. Termin "svizne" ci "mrtve" jet 200km/h je fyzikalni blbost. Auto jede 200 furt stejne, jde pouze o to, za jak dlouho se na tu rychlost dostanete a zda zprevodovani umozni jet touto rychlosti po rovine. Coz v pripade focusu neni problem. Je super, ze mate velky motor, ale evidentne s nim neumite jezdit, jinak by jste takovou hloupost nemohl napsat Rv

0/0
14.12.2017 11:56

J60i75ř51í 81Z39ý51k66a 9129313121100

srovnáváte atmosferický motor s turbomotorem. Tyhle motory mají zcela odlišný průběh kroutícího momentu.

T5 jsem měl a na 220 se dostala jak z praku, po chvíli přemlouvání to umělo jet i 260.

0/0
14.12.2017 13:18

M44i66c98h75a62l 89F14r55ý37d90a 1292819633362

Proč děláte z 3dv. hatcbacku kupé???

+2/0
13.12.2017 8:46

J58i84ř85í 79Z90ý75k90a 9279283331530

dnes se dělá kupé i z 5dvéřového hatchbacku, u toho třídvířka bych to tak kriticky neviděl. Byť je pravda, že čistokrevné kupé od Volva byl např. model C70 v první generaci. V druhé šlo již o kupékabriolet.

+1/0
13.12.2017 10:46

M49i25c36h50a50l 73F31r65ý20d54a 1882899183512

Samozřejmě že je to marketingový blábol. U kupé je jedním z charakteristických prvků stavebně oddělený zadní (motorový příp. zavazadlový) prostor, což mnoho současných pseudokupé nemá.

+1/0
13.12.2017 11:49

D59a24n15i74e28l 69S56o68b27o12t92a 9809264516200

Stavebně oddělený :D U aut se říká dvou- nebo tříprostorový. Jinak tohle ale není znak coupé, pro tenhle typ auta je hlavním znakem dvoudvéřová karosérie se splývavou zádí a je jedno, jestli jsou zadní sedačky sklopné nebo ne. Co takový Opel Calibra, tomu se zadní víko otevíralo jako u liftbacku a je to coupé. Jinak souhlas, výrobci tohle označení používají jen proto, aby některým modelům dali punc výjimečnosti, přitom v podstatě vyrábí obyčejné sedany s nižší střechou v zadní části, kvůli které na zadních sedačkách není dost míst na hlavu nebo v zadních dveřích jdou stáhnout okna jen do půlky

0/0
13.12.2017 14:42

M33i53c48h80a52l 19F50r88ý29d85a 1492549603962

Ano, dvou- nebo tříprostorová karoserie má "stavebně" oddělené jednotlivé prostory. Nic na tom nemění sklopná opěradla, ale mezi jednotlivými prostory (motorový prost., prost. pro posádku, zavazadlový prost.) musí být pevná příčka, v současné době u sedanů a kupé s motorem vpředu alespoň v podobě pevného rámu zadního okna (obě strany skeletu jsou příčně spojené nejen podlahou a střechou, ale také v prostoru pod spodní částí rámu zadního okna). Dříve to byla celá zadní stěna mezi podlahou a oknem, postupným vývojem technologií stavby karoserií zůstala jen ta pevná příčka pod zadním oknem. Pevná ve smyslu neoddělitelná, tedy ne jako např. u Superbu II.

Existovaly i jednoprostorové karoserie - např. Škoda 1203.

0/0
13.12.2017 17:07

K26a14r94e94l 70M48a26z76a22č 3527153836929

Nevím proč u "sportovního" kupé řešíte praktičnost. To je asi jasné, ne? A palubka je fakt hnusná.

0/−6
13.12.2017 5:23

J55i18ř47í 56K92ř15í24ž 2987314456506

Inu jeden rád holky, druhý zase vdolky. Mně se ta palubka líbí.

+3/0
13.12.2017 12:27

M37a97r50c73e26l 55S41t29a11r18ý 9298854883849

palubka klasický hnusný volva - placatej povrch a plno stejných tlačítek.

+2/0
13.12.2017 20:31

Najdete na iDNES.cz