Diskuze
Ojetý Renault Captur: cliu na chůdách se vážné problémy vyhýbají
Děkujeme za pochopení.
M52a96r30e36k 58J55a21n87e86č86k72a
Žraní oleje u 1.2Tce? To mě taky připomíná koncernové motorizace 1.4 a 1.8 TSI až na to, že jak se k problémů postavila a staví Škoda a jak se k problému u 1.2Tce postavil chlapsky Renault
M36i71c46h25a80l 23N72a52j84m60a16n
Tak vedle motorů Tce je tolik kritizovaný motor TSI vysloveně spolehlivý držák.
U velké části motorů 1.2 Tce docházelo po pár desítkách tisíc km o degradaci povrchové části pístů, to vedlo k odlupování části materiálů a následně k celkovému zničení motoru - tento problém není do dneška spolehlivě vyřešen.
J36o48s22e60f 41N57a33j55m27a57n
Tohle je nejhorší auto, kterým jsem kdy jel. Zvenku docela pěkné, ale šílené rozmístění ovládacích prvků, motor je dobře odhlučněný proto, protože ve 110km/h neslyšíte od aerodynamického hluku ani rádio. 0,9TCe je strašný motor i do města, nejdřív nic, pak vystřelí a pak zase nic, takže na popojíždění děs, když odbočujete musíte řadit uprostřed křižovatky a spotřeba 7,8l/100km a to za 600 ujetých kilometrů na trase Stockholm -Karlstadt a zpět, takže rovina max. 120km/h, ale většina trasy 90km/h. Pocit z řazení je asi jako když se klackem šťouráte v leklý rybě .A jako bonbónek šuplík u spolujezdce, ano, šuplík, je to něco jako máte v lednici šuplík na zeleninu, ono se to vysouvá, nevyklápí, takže když tam sedí větší spolujezdec, tak se do kastlíku nedostane. Když to srovnám s Dacií Sandero ve verzi Stepway, tak Dacia vede rozdílem třídy i se stejně špatným motorem.
P28a82v13e18l 97K98o87l22a20c60e89k
Výše zmíněné závady si odbyli ti, kteří si pořídili Renaulta s 1.2 TCe jako pokusní králíci. Pístní kroužky v záruce měnili, i když ten konkrétní kus olej nežral. Stejně tak přehrávali řídící jednotku.
J16a44n 21Ř58e17z33n19í73č16e19k
No, tak pořád lepší , než praxe opačná - mlžit a dělat, že problém neexistuje. Případně tvrdit, že si zákazník vymýšlí. Automobilka s modrým oválem by mohla vyprávět.
J42i17ř82í 24N83e40u73m98e25i30s14t11e12r
Ty závady mě až rozesmály. A to se mu prý vyhýbají. Zejména něco, co se nechce rozjet, bych si chtěl koupit. :/
J24a81n 20C47i32g28e66r
To su viac-menej prkotiny. Clio som mal, absolutne bezproblemove auto. Jedine trable boli klasicky s renaultackou elektronikou, Francuzi proste elektroniku nevedia. Zavady typu - zamrzajuce radio ked vonku mrzlo (vytiahnut a zasunut poistku to vyriesilo), kufor otvarajuci sa sam od seba (vadny spinac, asi natiekla voda) a podobne prkotiny. Nic co by vas niekde nechalo alebo bolo nebezpecne, maximalne to otravuje.
Teraz mam Seat Leon a tam riesim zaujimavejsie zavady - vadne loziska kolies, hadica turba co nedrzi na mieste, vadny kompresor klimatizacie (2000 eurova polozka), menil som uz 3 klucky na dverach pretoze sa kazilo centralne zamykanie, je nieco s diferencialom, tam ma este servis caka a pod. Absolutne neporovnatelne zavady - a to ma to auto necelych 7 rokov a 130 tisic najazdenych kilometrov (skutocnych, nestocenych).
Francuzskym vozom sa dost nepravom krivdi a specialne nemecke znacky platia za premiovy paragon kvality. Ale uz davno ani jedno nie je pravda.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...