Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetý Renault Captur: cliu na chůdách se vážné problémy vyhýbají

Před čtyřmi lety Renault přišel s městským crossoverem Captur. Vůz, který je módní alternativou ke klasickému cliu, si rychle získal oblibu. Je nejprodávanějším modelem ve své kategorii a třetím nejprodávanějším Renaultem u nás i v celosvětovém měřítku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52a22r71e94k 39J23a13n34e65č30k88a 1187886133761

Žraní oleje u 1.2Tce? To mě taky připomíná koncernové motorizace 1.4 a 1.8 TSI až na to, že jak se k problémů postavila a staví Škoda a jak se k problému u 1.2Tce postavil chlapsky Renault ;-)

0/0
4.10.2017 0:37

M44i59c70h65a66l 94N92a96j39m90a35n 7649213856600

Tak vedle motorů Tce je tolik kritizovaný motor TSI vysloveně spolehlivý držák.

U velké části motorů 1.2 Tce docházelo po pár desítkách tisíc km o degradaci povrchové části pístů, to vedlo k odlupování části materiálů a následně k celkovému zničení motoru - tento problém není do dneška spolehlivě vyřešen.

0/0
4.10.2017 7:08

J14o92s22e71f 93N24a91j44m49a10n 4780276566212

Tohle je nejhorší auto, kterým jsem kdy jel. Zvenku docela pěkné, ale šílené rozmístění ovládacích prvků, motor je dobře odhlučněný proto, protože ve 110km/h neslyšíte od aerodynamického hluku ani rádio. 0,9TCe je strašný motor i do města, nejdřív nic, pak vystřelí a pak zase nic, takže na popojíždění děs, když odbočujete musíte řadit uprostřed křižovatky a spotřeba 7,8l/100km 8-o a to za 600 ujetých kilometrů na trase Stockholm -Karlstadt a zpět, takže rovina max. 120km/h, ale většina trasy 90km/h. Pocit z řazení je asi jako když se klackem šťouráte v leklý rybě .A jako bonbónek šuplík u spolujezdce, ano, šuplík, je to něco jako máte v lednici šuplík na zeleninu, ono se to vysouvá, nevyklápí, takže když tam sedí větší spolujezdec, tak se do kastlíku nedostane. Když to srovnám s Dacií Sandero ve verzi Stepway, tak Dacia vede rozdílem třídy i se stejně špatným motorem.

+2/0
3.10.2017 18:01

P97a48v37e77l 21K46o66l93a72c54e81k 7791694748129

Výše zmíněné závady si odbyli ti, kteří si pořídili Renaulta s 1.2 TCe jako pokusní králíci. Pístní kroužky v záruce měnili, i když ten konkrétní kus olej nežral. Stejně tak přehrávali řídící jednotku.

0/0
3.10.2017 13:04

J27a72n 61Ř37e75z45n93í87č84e10k 3191701863480

No, tak pořád lepší , než praxe opačná - mlžit a dělat, že problém neexistuje. Případně tvrdit, že si zákazník vymýšlí. Automobilka s modrým oválem by mohla vyprávět.

+2/0
3.10.2017 13:55

T48o81m 83F37r92u85t36h 5422739238471

oteklé clio

+1/−1
3.10.2017 9:56

P98e48t26r 22K43a31l69a 1478810158

prostě renault nooRv

0/0
22.10.2017 22:21

J65i29ř44í 76N17e19u62m37e68i49s59t27e55r 2892705543861

Ty závady mě až rozesmály. A to se mu prý vyhýbají. Zejména něco, co se nechce rozjet, bych si chtěl koupit. :/

+3/0
3.10.2017 6:17

J82a47n 68C53i59g23e37r 2364281815541

To su viac-menej prkotiny. Clio som mal, absolutne bezproblemove auto. Jedine trable boli klasicky s renaultackou elektronikou, Francuzi proste elektroniku nevedia. Zavady typu - zamrzajuce radio ked vonku mrzlo (vytiahnut a zasunut poistku to vyriesilo), kufor otvarajuci sa sam od seba (vadny spinac, asi natiekla voda) a podobne prkotiny. Nic co by vas niekde nechalo alebo bolo nebezpecne, maximalne to otravuje.

Teraz mam Seat Leon a tam riesim zaujimavejsie zavady - vadne loziska kolies, hadica turba co nedrzi na mieste, vadny kompresor klimatizacie (2000 eurova polozka), menil som uz 3 klucky na dverach pretoze sa kazilo centralne zamykanie, je nieco s diferencialom, tam ma este servis caka a pod. Absolutne neporovnatelne zavady - a to ma to auto necelych 7 rokov a 130 tisic najazdenych kilometrov (skutocnych, nestocenych).

Francuzskym vozom sa dost nepravom krivdi a specialne nemecke znacky platia za premiovy paragon kvality. Ale uz davno ani jedno nie je pravda.

+14/−1
3.10.2017 10:18

J62i39ř71í 88S80c82h28w46a17c29h 8828334978736

výměna kompresoru klimy za 50 000,- Kč?

co se tak dívám po netu, tak cena vlastní komponenty je někde mezi 5-10 tisíci....

jinak souhlas s tím, že poruchovost a s tím související náklady na servis je plus minus stejná napříč značkami, lišící se kus od kusu....

Takže ani ten tvůj příklad se SEATEM neodráží průměrnou skutečnost. ;-)

0/0
3.10.2017 10:53
Foto

J33i62ř29í 53D58v55o66ř55á48k 5325779380558

Kamarád opravuje Oply. A opravdu kompresor klimy, teda v originálu, stojí kolem padesáti. Ten co má el.mag spojku uvnitř. Samozřejmě replika, replika repliky a " latinsky zezatáčkovaná " replika repliky se dá pořídit levněji.

+1/0
3.10.2017 19:24

M51a90r17e57k 35J63a98n97e96č60k77a 1447366523621

Ten Seat mi něco připomíná......už vím, průběžně čtyři Škodovky v rodině a stačilo, dnes je pro mě Škoda, spíše jednotkou nespolehlivosti. Platila u nich také přímá úměra, čím více výbavy to mělo, tím více se to sypalo. To i ten opovrhovaný Renault, konkrétně Clio je v rodině stále a proti koncernové technice je to nezmar. Takže stejná zkušenost. Renault má problém hlavně s konektory, které pak s oblibou vytvářejí duchy v elektrice, ale jinak nemohu říci křivého slova. Nicméně když si vybavím všechny nemoci, na které trpěla koncernová technika, je to proti tomu spíše úsměvné. Na novém Cliu mě vadí hlavně to tabletové ovládání a palubovka s lesklým povrchem, což Renault ve svých vozech až zatvrzele prosazuje.

+1/0
4.10.2017 0:36







Najdete na iDNES.cz