Diskuse k článku

Škoda oznámí základní cenu modelu Karoq v říjnu při zahájení prodeje

Oproti očekávání Škoda neuveřejní při světové autosalonové premiéře modelu Karoq jeho základní cenu. Ceny všech verzí automobilka uveřejní až v okamžiku zahájení prodeje, který je naplánovaný na polovinu října. Na autosalonu ve Frankfurtu to pro iDNES.cz prozradil zdroj z automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P57e21t81r 57M54i36c93h85a22l 2800254661872

Osobně módu SUV nechápu. Zvlášť, když s tím minimálně polovina lidí neumí jezdit a akorát zavazí. O tom, že na úzkých silnicích třetích tříd jezdí často protisměrem, protože neumí odhadnout šířku vlastního auta, ani nemluvě.

+6/−1
12.9.2017 16:36

V54í70ť49a 88K67r13u75t93i45š 1410404405967

Pokud někdo neumí jezdit, tak zavazí s čímkoliv. A stejné je to u odhadu šířky auta, protože třeba Okta vs. Kodiaq nebo Focus vs. Kuga je rozdíl cca. 7cm přes zrcátka při dvoumetrové šířce...

+1/0
12.9.2017 20:13

J55a27n 97K95o60ř86á32n 7357338838456

ty auta jsou většinou stejně dlouhá, široká ... to že někdo jede protisměrem s tím nesouvisí. Takový člověk by jel protisměrem i s favoritem

+2/0
13.9.2017 10:09

J35i47ř36í 12S96c53h45w78a69c96h 8518894338446

to samozřejmě není pravda. SUV v naprosté většině jsou o něco (někdy i o dost) širší, ale těch pár cm nehraje až takovou roli. Mnohem podstatnější je, že čím je spodní hrana výhledu, tedy kapota, spodní hrana oken, výše tím je úhel pohledu do bezprostředního okolí auta omezenější a řidič má pocit, že je auto delší a šírší než je ve skutečnosti a podle toho i jinak "řídí" SUV a jinak by "řídil" Favorita nebo Citigo.

+1/−1
13.9.2017 10:41

J52i55n78d80ř68i66c21h 18Š64k68o89p19e27k 4445821360575

a parkovat neumí. Většina SUV zabere při parkování více než své parkovací místo

0/0
13.9.2017 12:14

F56r25a31n90t70a 52N87u71d20l18i55s 5935703178907

"...Prozatím nejlevnější Karoq, který se dá objednat, stojí 529 900 korun, má pod kapotou litrový tříválec 1,0 TSi ..." ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+2/0
12.9.2017 15:27

O94l98d16ř51i52c64h 35O42l55e12š 6133830557

1,0 TSi? To si dělají kozy.;-D;-D;-D Simply never.

+1/0
12.9.2017 15:57

J27i72ř75í 22S58c88h85w31a43c34h 8358214958536

Ford Mondeo s 1.0,

26.000 - 30.000 euro :-P

0/−1
12.9.2017 16:18

V21í19ť94a 85K72r96u47t30i54š 1340734805627

Základní motorizace podobných aut konkurence:

Opel Crossland - atmosférický tříválec 1.2, 60kW (!!!)

Peugeot 2008 - dtto

Hyundai Kona - tříválec 1.0T, 88kW

Ford Ecosport - tříválec 1.0T, 74kW

To je rozdíl, že?

0/−1
12.9.2017 19:33

M85i18c40h94a71l 45N46a29j54m81a23n 7489683136170

Duchaplný příspěvek. Jsme v době snižování objemu motorů. A motor 1.0 TSI je lepší (papírový výkon, projev v autě) než původní 1.2 TSI, která byla lepší než motory 1.6 MPI, které primárně nahradila.

Pokud by se neuváděl objem motoru, tak parametry 81 Kw a 200 Nm nejsou vůbec špatné (na úrovni atmosférických motorů 1,8 - 2.0) před 10 lety.

+1/0
12.9.2017 16:35

P48e80t43r 75M40i16c46h55a33l 2670784571442

Jenže je to tříválec. Brr.

0/0
12.9.2017 16:37

M31i28c63h12a62l 12N22a34j94m13a79n 7869313726570

No a co? Hluk motoru minimální a vibrace jsou potlačeny.

+2/0
12.9.2017 16:40

P33e86t55r 77P34e12t83r 8341798908662

A životnost stejná jak u motoru z trabantu

0/0
12.9.2017 19:11

P24e27t14r 32M55i90c11h70a88l 2480454661242

To si řeknemě dejme tomu po 50 - 100 tisících kilometrů. O HTP se to totiž tvrdilo taky a byl to neskutečný žentour.

0/0
12.9.2017 19:54

M10i34c58h14a58l 24N21a37j52m43a42n 7989723746770

Tak o prvních 1.2 TSI kolovali také zaručené informace, že se rozpadnou a po 60 tis. km budou potřebovat generálku a po najetí 150 tis. km vybouchnou..... A teďv bazarech stojí kousky s 250 - 300 tis. km na hrbu.

Na rozdíl od skvělých "držáků" 1.6 MPI v provedení EURO 5, které se neskutečně sypou.....

+2/0
12.9.2017 20:09

M57i10c55h16a78e75l 56K44a98d92e29r54a16v39e15k 8431164828324

Pěkný auto.R^R^

+2/0
12.9.2017 14:19

T31o42m10á23š 45L40u55d10v98í26k 1790737514422

Stejně výbavu active nikdo nekupuje tak proč výjimečně neříct pravdu že to auto začíná na 600k.

0/0
12.9.2017 12:36

V85l58a60d95i11m33í24r 37V58y80s55o57k68ý 8152582751865

no ja nechápu, naco má tento vůz... jako to už si to kilo připlatím a koupím kodiaka...

0/−1
12.9.2017 12:08

J97a10k78u55b 32M50i70k49u71l72a91c33e23k 8667911167184

Nekdo nepotrebuje vetsi auto a tech 100 da radsi do vybavy, na dovolenou atd. Nehlede na to ze Karoq mi prijde hezci

+5/0
12.9.2017 12:10

M75i82c15h43a88l 13N58a78j10m23a63n 7849443546750

Na co si kupovat kilo pomerančů, když si koupím kilo jablek za menší cenu.....

+1/0
12.9.2017 12:11

J84i88ř30í 92S94c83h27w53a11c29h 8238354248576

kdybych si (v případě výběru omezeného na škodovky) chtěl "kilo" připlatit, tak je místo do Kodiaqa dám do Octavie RS v benzínu a mám auto se stejným prostorem s výrazně vyšší dynamikou a lepšími jízdními vlastnostmi, se spotřebou benzínu téměř stejnou jakou má Kodiaq v naftě.

+1/0
12.9.2017 13:07

O13l57d15ř86i29c42h 85O83l63e83š 6423860487

Mimořádně souhlasím.R^R^R^

0/0
12.9.2017 15:54

P23e74t86r 44M38i82c88h74a43l 2650774511332

TO máš pravdu. Ale pokud chce někdo mermomocí "terénní" auto, tak si koupí právě to SUV. Že je to v terénu na nic a na silnici vlastně taky, to už neřeší. :-)

0/0
12.9.2017 19:56
Foto

P40a38v38o58l 10M81a65l83ý 3264959208829

http://az749841.vo.msecnd.net/sitessksk/alv1/b1b458e0-aefc-4506-b479-c029bb8f66dc/skoda_karoq_cennik.12049686568bffa19b929906005da054.pdf

+1/0
12.9.2017 11:51

M25i40c50h69a40l 26N44a89j95m97a21n 7259453586510

Pěkné, ale nic to neříká o ceně základního modelu.

Tady máte ten samý ceník v CZK:

http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/karoq-cenik.pdf

0/0
12.9.2017 12:08
Foto

P80a70v64o44l 39M98a83l13ý 3134939888509

Ano

0/0
12.9.2017 12:36

Najdete na iDNES.cz