Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P55a23v57e52l 43B49ř20e19z57i12n40a 2382193771525

Jako obvykle se autoři podobně siláckých vyjádření nezabývají takovou maličkostí, jako kde se vezme (vyskytne, objeví) elektrická energie do velkého množství baterií. A zrovna v Německu, které se díky zeleným rudochům odstřihává od jaderné energetiky. No nevím, ale liščí ohon s ebonitovou tyčí to nespraví.:-/

+11/0
doporučit
12.9.2017 13:31

P78e35t41r 51M89i89c62h47a71l 2140164621182

A nebylo by lepší místo modelů na baterky vyrábět auta?

+8/0
doporučit
12.9.2017 17:31

R61o96b55e61r31t 28M90a57t23u76l80a 8757239526725

Se obávám, že ani z 300 modelů si nevyberu;-D

+8/0
doporučit
12.9.2017 13:37

A98l71e76š 34V46í84t98e83k 2445762167711

A kdo a proč to bude kupovat? 8-o

+7/0
doporučit
12.9.2017 13:39
Foto

P92a74v84e48l 37F86ü12r56s60t 5552780166893

VW už má teď spoustu modelů "na baterky" třeba u Passata mi stačilo prasknutí klíňáku na to, aby se mi "potkal" motor :-)

+5/0
doporučit
12.9.2017 21:20

T85o94m64á57š 59C74h76r47a88s48t10n36ý 2801264321623

Holt konci obdobi automobilismu a kazdy uz mit auto nebude moci. Myslim ze zde v postsovetu jsme na to zvykli (starsi si jiste pamatuji, jak to bylo se zavedenim telefonu ci cekacce na Skodu/Trabant atd., nehlede na ceny techto vozu), ale pro Zapad to asi bude trochu sok.

+6/−1
doporučit
12.9.2017 14:29

M22a21r83e24k 56H96r81u38b38y 6537882211948

Paradni auta. Jediny problem elektromobilu jsou baterky, stejne jako pred 100 lety. A reseni v nedohlednu.

Takze elektricke nadseni manazeru VW ve snaze vyzehlit dieselgate bude pro firmu opet velmi drahe.

+4/0
doporučit
12.9.2017 15:25

V22í52t 92K69o43u59b89a 6436360834118

A všechen ten vyrobený benzín a naftu budou na každém rohu spalovat agregáty vyrábějící elektřinu, aby celková účinnost výroba - distribuce - skladování - spotřeba klesla o cca 5 až 7% oproti stávajícímu stavu. Zdůrazňuji KLESLA. Takže v rámci ekoterorismu vypustíme ještě více skleníkových plynů než doposud.

Bydlím v paneláku a ani v práci nemám možnost nabíjet, takže budu muset 2x v týdnu někde 3 hodiny stepovat, než se mi nabije auto. Už se nemohu dočkat.

Super to bude na cestě na dovolenou do jižní Itálie to budou jen 4x3 hodiny navíc, holt vyrazíme o den dříve a vrátíme se o den později ale budeme mít dobrý pocit.

+6/−5
doporučit
12.9.2017 14:49

P39e33t13r 35S84p21a55t70z78i93e47r43e93r 7914432875224

pro ty co to odsuzují...asi podobně se cítili lidé před vznikem spalovacího motoru a automobilu jako takového....věřím, že plno z nich taky říkalo...to se nikdy neujme..kde by brali všechen ten benzín na provoz, je to celé nesmysl...koně to nenahradí..je to drahé a smrdí to.....a ejhle..po 100 letech si bez auta plno lidí neumí představit život...dnes nastupuje nová éra...takže opět jsou lidé co jsou proti.....a že to je drahé? no tak holt jako tomu bylo právě na začátku...si auto budou moci dovolit jen ti bohatší...není potřeba, aby měl každý doma min 2 auta...lidé se zase naučí organizovat život tak, aby auto co nejméně využívali. Zvykejte si...

+4/−3
doporučit
12.9.2017 21:12

T36o28m16á85š 64F51i76l95a 7162653476652

Proč mi něco říká, že do roku 2030 ta bateriová bublina zase asi splaskne :-/

+4/−3
doporučit
12.9.2017 21:06

J42a28k85u37b 82V84i32k93t56o53r26a 8973279413111

Hrozně mě baví to, jak na diskuzích lidé nadávají a říkají jak to nebude fungovat a automobilky stejně dál vesele vyvíjejí a prodávají. ;-D Mimochodem jsem pro elektromobily a výrobu elektřiny pomocí jádra. ;-D[>-]

+3/−2
doporučit
12.9.2017 16:06

G73e18o97r77g 98K70o76m17b17e77r24e74c 9804361396771

tohle ma budoucnost a ne auto na baterky http://bilder4.n-tv.de/img/incoming/origs20028891/9712539615-w1280-h960/DSC-0118.jpg

+2/−2
doporučit
12.9.2017 20:37
Foto

M55a18r15e46k 74C61e16r21n16y 5218936657

fajn, dejte mi gratis elektro, strhnete mi z platu 2000kc mesicne, aspon bude mit zena dobry pocit pri nakupech. ja budu jezdit se svym 20 let starym volvem klidne dalsich 20 let...

+2/−4
doporučit
12.9.2017 20:45

J81i12ř17í 67K32o50c12u86r18e86k 6475934645218

Nějak mi to prohlášení připomíná závazek socialistické práce, kdy ve 3. pětiletce ode dneška podnik vyrobí tolik a tolik psacích strojů.

+1/0
doporučit
13.9.2017 12:54

J77a59r67o20s50l66a26v 75V70y88s22l94o36u22z12i85l 5709873768210

Teď ještě jestli se budou prodavat v Pompu nebo v Dračiku.....

+1/0
doporučit
12.9.2017 21:45

V34l15a69d56i51m40í34r 51R68e67t70t20i80n63g83e55r 5535956695375

No uvidíme co z toho bude. Pravda je ta, že auta někam ujedou x km a tam pak stojí. Jenže celé je to tlačeno administrativním zásahem Bruselu a ne přirozeným vývojem.

+1/0
doporučit
12.9.2017 19:40

M48a16r41t27i54n 36Z23l89á84m31a25l 2588278527851

No jsem zvědavý, kde jen vezmou všechny potřebné baterky....

+1/0
doporučit
12.9.2017 14:15

A72l88e21š 67V19í42t73e16k 2125282117231

Už se těším, ař Airbus či Boeing přijde s elektroletadly :D

+1/0
doporučit
12.9.2017 13:49

M71i37r55e42k 74K27o48n72e27č72n51ý 6117245265434

Nechme se překvapit. Ale já, pokud to půjde, se raději spolehnu na klasický benzinový motor a kanistr v garáži.

+1/−1
doporučit
12.9.2017 23:33

J66a46r51o21s92l38a76v 20P66o42r38t 7609937739105

Tolik lithia a kobaltu na planetě neni aby pokrylo výrobu elektromobilů v roce 2030 . To soudruzi z EU nedomysleli .

+1/−2
doporučit
12.9.2017 15:54

L39u98k52á23š 51H61a39v88l50í41č77e79k 6678982473198

Baví mě, kolik diskutérů je z fleku chytřejších, než kupa lidí pracujích pro jednu z nejúspěšnějších firem světa ;-D

0/−1
doporučit
12.9.2017 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.