- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nějak mi to prohlášení připomíná závazek socialistické práce, kdy ve 3. pětiletce ode dneška podnik vyrobí tolik a tolik psacích strojů.
Nechme se překvapit. Ale já, pokud to půjde, se raději spolehnu na klasický benzinový motor a kanistr v garáži.
Teď ještě jestli se budou prodavat v Pompu nebo v Dračiku.....
VW už má teď spoustu modelů "na baterky" třeba u Passata mi stačilo prasknutí klíňáku na to, aby se mi "potkal" motor
Klíňáku, nebo ozubeného řemene rozvodů... řemen jako řemen, že?
pro ty co to odsuzují...asi podobně se cítili lidé před vznikem spalovacího motoru a automobilu jako takového....věřím, že plno z nich taky říkalo...to se nikdy neujme..kde by brali všechen ten benzín na provoz, je to celé nesmysl...koně to nenahradí..je to drahé a smrdí to.....a ejhle..po 100 letech si bez auta plno lidí neumí představit život...dnes nastupuje nová éra...takže opět jsou lidé co jsou proti.....a že to je drahé? no tak holt jako tomu bylo právě na začátku...si auto budou moci dovolit jen ti bohatší...není potřeba, aby měl každý doma min 2 auta...lidé se zase naučí organizovat život tak, aby auto co nejméně využívali. Zvykejte si...
Proč mi něco říká, že do roku 2030 ta bateriová bublina zase asi splaskne :-/
fajn, dejte mi gratis elektro, strhnete mi z platu 2000kc mesicne, aspon bude mit zena dobry pocit pri nakupech. ja budu jezdit se svym 20 let starym volvem klidne dalsich 20 let...
tohle ma budoucnost a ne auto na baterky http://bilder4.n-tv.de/img/incoming/origs20028891/9712539615-w1280-h960/DSC-0118.jpg
No uvidíme co z toho bude. Pravda je ta, že auta někam ujedou x km a tam pak stojí. Jenže celé je to tlačeno administrativním zásahem Bruselu a ne přirozeným vývojem.
A nebylo by lepší místo modelů na baterky vyrábět auta?