- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten na fotke rozhodne nie je číňan, ale kórejec. Skúste sa spýtať, skôr než píšete článok.
Jak lze vlastně Číňany, Korejce a Japonce rozlišit?
milá hosteska sa mala pekne rozbehnúť a z celej sily nabrať jedného z pánov špičkou svojej lodičky..
myslím, že by bola hrdinkou nielen v Toyote ale aj na celom internete...
No to je teda fakt "senzačný" článok. ...... možno by si bystré oko mohlo všimnúť, že ten mladý "špión" drží v ruke pero s logom spoločnosti FALKEN, čo je Japonský výrobca pneumatík. Chlapci robia s veľkou pravdepodobnosťou štatistiku toho, čo majú automobilky na nových modeloch obuté a teda zjavne vyhodnocujú, čo sa v budúcnosti bude obúvať. Takáto štatistika môže vhodne poslúžiť pre plánovanie budúcej výroby pneumatík (najdôležitejšie údaje budú tie o rozmeroch a vzorkách). Špióni to nie sú.
Tak to je reportáž za všechny prachy...
Zajímalo by mě, jaká technologie se dá okopírovat opsáním informací uvedených na pneumatice.
Proč si necháváme tak snadno vnutit takovéto a podobné chování. Je to minimálně nevhodné, nepatřičné a obtěžující ostatní slušné lidi a přesto nikdo se neozve. A to není jenom o této "maličkosti", pak si asi ani nic jiného nezasloužíme.... bohužel.
V posledních letech patřili k inventáři evropských autoshow, v posledních letech jich ovšem ubývá.
Tak jak to tedy v posledních letech je? :-)
pred 25 rokmi ich bolo veľa, nebol internet. Nástupom a hlavne zdokonaľovaním internetu ich stále ubúda.
mimochodom - vďaka takejto špionáži sa kórejci dostali tam, kde sú teraz.