- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ta ještě to a pak budem jezdit za 40 kč-stačí čína
"Z běžné zásuvky se naplní za sedm hodin." Slovenský inženýr by měl o ,,běžných" afrických zásuvkách vědět,že jsou asi tak běžné,jako zásuvky v cigánských ghetech u Michalovců.
Mě se líbí ten plynulý přechod palubní desky do venkovního prostoru. Odhaduju, že kvůli ceně bude z tvrdého plastu. Co na ni odložíte sev první zatáčce odstěhuje ven.
Takže máte v autě pořád uklizeno, dobrá vychytávka...
afrika je zaplavená autami, a on tam chce dodávať elektromobily? veď tak ani elektrinu nemajú všade, ako ich budú dobíjať! palicami???
Elektromobil pro Afriku? To asi nemyslí ty části, kde pokud vůbec elektriku mají, tak ji pouštějí elektriku na pár hodin denně, že? :D Inženýr měl nejdřív do té Afriky zajet a pobejt a až pak vymejšlet, čím by jí prospěl.
Z jiného úhlu pohledu je to ale geniální, má to potenciál čerpat dotace, dary a sponzoring hned z několika oblastí a organizací. :D
Raketový inženýr očividně nedomyslel jednu podstatnou maličkost a to, že zrovna Afrika nepatří mezi země se všudypřítomným zdrojem el. energie, i když se nám článek snaží namluvit, jak se tam masivně zavádí dostupnost el. energie. K tomu směšný dojezd 80km v Africe, která je poněkud větší než domovina pana inženýra, navíc v zemi s cestami v podobě vyjetých kolejí ve hlíně. Ta cena 270 000kč je pro chudobné Afričany také zcela mimo. Mnohem rozumnější a levnější je tam dát nějaký velmi jednoduchý spalovací motor s minimem součástí. Li-ion baterie v Africe budou mít také velmi rády místní vysoké teploty. Holt ale nejsem raketový inženýr, tak tomu nemohu rozumět
Jak je to s tou elektřinou, a nejenom s ní, v Africe, ukazuje výborný dokument Pod sluncem tma. Ale ze Spiše se to může zdát jako dobrý nápad.
Schází ebenitová tyč a ocas z hyeny
Obavam se ze podobnych vozitek uz je na trhu vice a jsou levnejsi.
Mlademu inzenyrovi preji hodne stesti, ale nevypada to zrovna moc ruzove.
Európski sociálni inžinieri posadili Afriku do gumových člnov.
Som to nedopísal lebo mobil sa vybil... Takže Afričania potrebujú lacné gumené člny a nie drahé vozítka. Ale chalanisko sa teda snažil, to hej !
To co vymyslel, úmysly i to co dělá pro rozšíření té myšlenky je naprosto chvályhodný a obdivuhodný čin. Bohužel podle mne realizovaný na úplně špatném místě v úplně špatném čase. Je to jako pomáhat kobylkám rychleji létat.