- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta přední maska je spíše krajkovou dečkou na stolek, úděsné
Vnitrek /klima, navi,.../ a zadni svetla kompletni kopie Renegade. Ale musim uznat, ze vypada trosku lepe nez predchozi generace.
A proč nevyužít něco, co se osvědčilo u starší (roky vyzkoušené) verzi jiného koncernového auta stejného druhu ?
1.) Osvědčené/vyzkoušené/bez vad není moudré "házet do koše"!
2.) Zaplacení vývoje něčeho již dosavadním prodejem předchozí/starší verze "novátorštějšího dražšího příbuzného" právě dokáže zlevnit náklady a pak možnost finální ceny "masovějšího levnějšího výrobku"
A Duster "staví" právě na uvedeném, jeho zákazníci to vědí a vyhovuje jim to.
Uvědomujete si, že vozidla a zejména jejich motory z 90 let vydrží 500t i 1miloón kilometrů, ale ty současná s nejmodernějšími motory mají (dle mechaniků, jimž nemám důvod nevěřit) životnost 250-max.30tisícc kilometrů
Rozhodně ani já se nechci hrnout do nevyzkoušených "inovátorských pokusů", jejichž nepraktičnost až případná poruchovost mne bude naprost štvát a ještě si budu uvědomovat, že mi pořizovací cenu vozu značně prodražili, potažmo snížili jeho životnost - viz problémy s diesely, které mají s aktuální nutnost výměny drahých součástí v ceně desetitisíců po ujetí pouhých cca 100 000km, což lacinější náklady na palivo násobně překonává a jejich provoz je tím naprosto ekonomicky nevýhodný
Dobře, že zmizely ty ohavné prolisy u zadních světel, ale přední maska se mi líbila víc u starého Dusteru
Jo jo, zezadu to bylo asi jedno z nejodpornejsich aut ever, jako kdyby to nekdo puvodne neplanoval jako dily pro jedno auto. Naproti tomu predek celkem byl OK / original. Ted zadek o dost lepsi, jenom ta svetla jsou prekombinovana, a ani ne zrovna moc originalni.
Když už pořízujete fotky z mobilu tak si kupte v redakci aspoň pořádnej telefon a k tomu autu... To, že od každé značky ukradete něco co vypadá hezky a dáte to do kupy ještě neznamená, že vyýsledek bude vypadat hezky... Na druhou stranu Dacii potkavam víc a víc, takže asi to auto má místo na trhu, jen platí to samé co u Renault Thalia pozor! držete si odstup, řidič nebude zrovna talent...
Je to tak, z 90% se setkávám, že za Thalii si udělat pořádný rozestup, už jsem se dočkal fakt nepříjemných překvapení. I když jednou jsem z Hradce do Prahy potkal nějakého borce v Thalii a jel pořád 150 km/h. Ale to byla spíš vyjímka
Váhám mezi novým se značkou "Dacia" nebo čímkoliv jiným v ojetině (Ford, VW, Opel, Škoda, Seat, Fiat). Být či nebýt, dilema.
Osobně jsem pro druhou variantu, neb ze značky Dacia chytám pupínky, asi je to mor a cholera.
Pokud máte žaludek na ojetinu a dostatek rezervních peněz na účtu, kupte si ji. Pokud jedno z toho ne, kupte si nové auto.
Ale jo. Dacia je mi čím dál více sympatická. Osvědčená technika a už to vypadá i čím dál tím víc k světu...
Své zákazníky si to najde. Já mezi ně nepatřím, protože nepotřebuji pseudoterénní auto a protože nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat laciné věci. Chápu ale lidi, kteří si to koupí. Koho nechápu je kolega, který si nedal poradit a po měsíci se začal divit.
Moc laciným autům nefandím, ale ekonomika to položí na lopatky. Počítám peníze:
Nový Duster 300 tis - 5 let ho ojezdím a prodám za 50 tis ... cena auta = 250 tis.
Nový Kodiak 800 tis - 5 let ho ojezdím a prodám za 300 tis ... cena auta = 500 tis.
A za ušetřených 250 tis si můžu koupit letadlo
5 let starý Duster se prodává za 200 tisíc.