Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude jezdit na baterie. Myšlenky auta roku 2030 dopodrobna rozvíjí koncept Symbioz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D18r14a11h29o67m80í16r 29S89t32r68o31u51h82a77l 4405608902304

Totální nesmysl. Proč by někdo dělal auto, které má tři dveře na jedné straně? Komu to prospěje? Když budeš pršet, tak při nastupování byť jen jediného člověka zmoknou všichni a bude pršet dovnitř při slabém závanu větru. Co když se to auto převrátí na střechu? To se jako nedostanou cen a nebo se poplazí ve střepech, když se jim podaří střechu rozbít?

Kdyby udělali výsuvné dveře a střechu, která sice bude průhledná, ale zároveň pevná, udělali by mnohem líp.

0/0
17.9.2017 21:36

M69i15r16e81k 82G39a18j25e36r 5461216749100

Nedelam si iluze, ze by se daly vysuvne dvere otevrit po prevraceni na strechu. Neni nutne menit vsechno, co dobre funguje.

0/0
18.9.2017 15:44

J35i60ř51í 25T37e71p65r 4797410645415

Slušná moderní rekvizita pro Pul Fiction

0/0
16.9.2017 20:10

M70i68r66e46k 57G66a18j38e60r 5631506979270

Umelecky dojem je vynikajici. V tom davam za 1. Jenze tomu umeleckemu dojmu je podrizeno skoro vse, takze vysledek je mistama neprakticky. V prve rade Ta strecha nemuze byt cela takto propustna pro slunecni paprsky. V lete by to bylo velmi neprijemne. Sklo by muselo byt zatmavovaci, treba jako okynka v Dreamlineru. Ten "konferencni stolek" je v aute take strasne neprakticky. Musel by byt vyssi. Vyssi by muselo ostatne byt cele auto, protoze takto je to nepohodlne pro kazdeho, krome deti. To dokazuje obliba vyssich aut oznacovanych jako SUV. Zvolene otevirani dveri vypada hezky, ale nebude nahoda, ze se nepouziva. Vidim nevyhodu treba pri snezeni nebo desti s vetrem, kdyz chce jen jeden vystoupit, tak se otevira pul strechy a snezi tak i na dalsiho v aute.

Krokem zpet je karbonova nerecyklovatelna karoserie. Kovy jsou na 100% recyklovatelne, neni z tohoto pohledu nic lepsiho. Budoucnost je v novych kovovych materialech, ktere budou mit mrizkovou vnitrni strukturu a budou obsahovat "vzduchove kapsle". Takovy kovovy plech bude tak lehky, ze bude na vode plavat.

0/0
16.9.2017 15:55

J82o41s24e61f 97N32o88v81á16k 2422849393189

Na fotce 38 je krásně vidět, jaké pohodlíčko si udělají dva dospělí, když si sedadla otočí čelem k sobě. Otevřít dveře a nohy ven. Pokud nový typ pohonu umožní jiné uspořádání agregátů, měli by toho využít a prostor zvětšit ve prospěch posádky. Použitý design pořád vychází z tradičníhon tvaru aut. Na podobné účely se daleko víc hodí tvar karoserie MPV nebo dodávky, čili více krabicoidní.

0/0
16.9.2017 13:40

M76i15r98e48k 15G41a42j50e11r 5511736759540

Predpokladam, ze tenhle design s dlouhou kapotou zustava jen z duvodu bezpecnosti pri narazu. Ne, ze by selhal autopilot, ale selze protijedouci ridic.

0/0
16.9.2017 15:56







Najdete na iDNES.cz