Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici uprostřed této škály. Zároveň se od ostatních „iks“ odlišuje novým designovým ztvárněním. Novinku jsme prozkoumali na autosalonu ve Frankfurtu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

G29e80o13r49g 90K84o82m53b43e89r11e64c 9494511226841

tech 1,3 milionu je ale za X3 xDrive20d. To na fotkach zacina na 66.300,00 € (1.737.000 Kc)

0/0
23.9.2017 19:50

P77e80t17r 76M79a82r52e79č18e81k 1583361819728

No, je to takové všelijaké :-P zřejmě ještě nebyli odejiti všichni orientální designéři. Rv

0/−1
23.9.2017 16:40

P23a88v48e96l 64H68ö49f30n59e39r 5634586452140

Ja mam cca 6 let starou X5 (e70). Me se to hranateni nelibi ;-(. Ikdyz pocitove to BMW X5 je pohodlnejsi. Hodlam uzect k XC 60. Libi se mi u volva na cistota interieru.

0/−3
22.9.2017 21:32

T69o77m62á38š 13B73í98l67ý 2335120597

Vyměnit BMW za Volvo 8-o8-o8-o

+1/−1
22.9.2017 22:44

J51o10s94e72f 21N11o40v73á35k 2172529383679

Zdá se mi, že se nějak nebezpečně začínají zvětšovat ledvinky. Snad nebudou vypadat jako na posledních konceptech. Tam je to hrozné. Obří kolmý čumák s masivníma ledvinama.

+2/−1
22.9.2017 15:10

J77o97s95e38f 82B51a18b39k62a 3920509532337

Ty "umělecky krajkové" zadní světla jsou jak z Japonska nebo z Francie, kde je navrhují ženy. BMW už prostě není to co bývalo, smutné;-(

0/−5
22.9.2017 13:27

T22o32m21a93s 60V60o45n32d65a10l 2259270100872

dalsi smradoch do mesta

+1/−10
22.9.2017 11:53

P63e62t72r 91M67a47r88š13o94u31n 5695108546136

Už je to tady! :)

Jsem to říkal, že jak tam přijde Kavan, že nakonec bude i maska chladiče hranatá. A první vlaštovka je tu :))))))))

0/−1
22.9.2017 11:48

P63e22t27r 52M64a80r48š47o33u80n 5835398166556

Kabaň, google blbej

0/−1
22.9.2017 11:48

J59i85ř17í 24S44c92h61w89a69c49h 8398534568706

co je to platné, že součinitel aerodynamického odporu je "excelentních" 0,29, když ten druhý činitel pro aerodynamiku neméně důležitý, kterým je velikost čelní plochy má hodnotu na úrovni velikosti garážových vrat....;-)

+9/−2
22.9.2017 0:34

M57i49l11a94n 10Š70m24o45l74í45k 3197174212280

Tak si kup Ferrari a nepindej :-P

+1/−3
22.9.2017 10:20

J10i65ř31í 20S91c63h53w70a65c28h 8298664668576

koukám, že jeden "vrátný" se ozval ;-D

+2/0
22.9.2017 12:20

J66i14ř54í 70K89o24c88u76r12e36k 6755854525588

Njn, v Kopřivnici uměli výrazně méně a to v dřevních dobách. No dobře, na konci dřevních dob a plechem pobíjených dřevěných karoserií.

0/0
22.9.2017 21:25







Najdete na iDNES.cz