Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza, jedno z mála subaru, které není SUV nebo crossoverem. V závěru roku se oproti původním plánům vrátí na evropské trhy, včetně toho českého.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69a75r29t65i94n 79V67o68j40á28č19e73k 9673747481476

na Imrezu takový moc usedlý ,jemný no čekal bych něco ostřejšího výraznějšího

+1/0
18.9.2017 19:20

R55o54b37e58r39t 44S64e59d27l34á33r 4167972

Myslín že Impreza už nebude nikdy dravec ako ho poznáme z minulosti... na to tu bude verzia WRX STI.....

0/0
19.9.2017 8:24

T39o67m70á21š 58M57i76k46a 7221364461592

Mám tak nějak pocit že designera Subaru rozmrazilo z tak 15tileté hybernace

+2/0
18.9.2017 15:42

M56i47r25o73s63l13a18v 51S57u89c53h80y 5590149190570

Subaru vžycky bylo navrch fuj, uvnitř huj.

0/0
18.9.2017 16:03

J93o41s88e80f 38N11o68v16á60k 2262909383359

Občas se jim design povedl, ale pak jakoby se toho polekali a další počin už byl zase podivný.

0/0
18.9.2017 17:23

M21a19r94e79k 21J24a69n11e55č19k82a 1757256543571

Bohužel nové modely Subaru už vypadají tak nějak divně a to píšu jako Subarista. Dříve se dalo Subaru poznat už z dálky. Dnes nové modely Subaru vypadají spíše bezpohlavně a v dálce se to plete s jinými vozy. Třeba Mazda vypadá mnohem pohledněji a také zdálky si ji nikdo nesplete. Poslední povedené i exteriérem je Levorg, který totiž vychází z Legacy IV. Podvozek má Subaru sice stále špičkový a zvuk boxeru je návykový, interiér je taky povedený, ale nad exteriérem posledních let mohu pouze zamáčknout slzu. Poslední pěkná Impreza byla 3 generace, až nato, že díky zadním difům, měla extrémně malej kufr. Nová Impreza předek ok, ale se zadní částí už se zřejmě spěchalo :-/

+3/0
18.9.2017 14:20

R17o66b11e11r63t 44S56e40d96l44á89r 4497862

S posledným modelom Imprezy som najazdil cca 297 tis km a úplne bez problémov! Keby mi ju minulé leto nezrušil nemecký vodič v Rakúsku na dialnici tak na nej ešte stále jazdímR^ SubaruV

+4/0
18.9.2017 14:03

M98i82r34e77k 95G42a61j19e42r 5661896129620

To ale nemela Lineatronic prevodovku.

0/0
19.9.2017 4:05

R47o21b64e72r36t 79S93e12d15l59á61r 4557802

To nie. Ale ja si myslím, že aj táto nová Impreza bude mat aj manuál.

0/0
19.9.2017 8:17

R94o23b74e14r40t 33M24a86t76u77l22a 8507239166215

Pokud tam bude jenom CVT tak si to můžou klidně nechat

+3/−1
18.9.2017 13:38

M89a26r63e47k 62J52a78n83e14č27k49a 1877436373461

CVT už bohužel není na moc velké nájezdy, oproti HDM.

0/0
18.9.2017 14:21

J36a52k82u81b 67S57e78k18e52r12a 6356840346695

Děkuji redakci za první článek nového týdne po dlouhé době, který neobsahuje metráky baterií, prodlužovacích kabelů a desítky slovních spojení "mělo by se" a "musí se".

+11/−1
18.9.2017 13:12

L50a66d25i89s76l47a66v 95K19a75l96o89u95s 7345256951950

Pokud někdo plánuje, že s tím bude jezdit déle , jak 3 roky (záruka) , tak doporučuji se této značce obloukem vyhnout. Důvod je prostý. Extrémní ceny náhradních dílů, které nejde nahradit druhovýrobou. A bohužel životnost,spolehlivost..... není na té úrovni, jak by měla podle cenovek vypadat. Bohužel, škoda.. Dá se předpokládat, že na území USA panují lepší podmínky pro užití SUBARU.

+1/−1
18.9.2017 12:52

M77a59r33e94k 40J82a65n37e12č47k24a 1377626373811

Nevím, jak je tomu se spolehlivostí u nových vozů, ale u starších modelů při standardní údržbě to jsou velmi spolehlivé vozy. Když to srovnám s množstvím závad na evropských vozech v příbuzenstvu, Subaru kromě spotřebáku nic nechce a dokonce ani olej nežere a to má motor boxer k tomu předpoklady. Je ale fakt, že ceny N.D. nejsou zrovna lidové, ale pokud to není nějaký vylítaný střep, tak to uživatele trápit nemusí a většina spotřebáku je na to i v druhovýrobě.

+4/0
18.9.2017 14:30

L38a27d88i37s72l50a75v 40K36a59l55o91u85s 7425426811220

Ano, benzinové verze možná toto kriterium splňují. Bohužel naftové , to je totální katastrofa.

0/−1
18.9.2017 15:50

M74i51r12o88s93l86a84v 38S22u51c62h19y 5140689370470

A článek uvádí, že se s dieselem nepočítá.

0/0
18.9.2017 16:05

M78a11r68e60k 73J29a64n50e10č77k13a 1537496323541

To je fakt, protože diesel u Subaru je většinou finanční sebevražda. Nicméně soused má Forestera r.v. 2008 v dieselu a jezdí pouze na naftu od Benziny a zatím ok.

0/0
18.9.2017 17:21

P89e72t71r 35H72o42r93á52k 1879753849194

Diesel podstatně vylepšili v roce 2010-2011.

+1/0
18.9.2017 18:48

P41e71t71r 98T22i75c89h26ý 4800671615564

Kvalitni auto to velice pravdepodobne bude, ale ten design. Takovy kockopes predni maska a svetla opel/kia. Z boku mazda 3. Zadek VW golf.

0/0
18.9.2017 12:28







Najdete na iDNES.cz