Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M91a32r55t85i96n 79S78l38a95b46ý 7574157159504

Nejlepší verze byla Škoda Henlein 

+32/0
doporučit
26.9.2017 0:27

L39a16d56i86s42l53a16v 91H79a11š97k68a 4623226521390

Největší problém Favoritů a Felícií je koroze karoserie. Jinak jsou to nezmary

+18/−1
doporučit
26.9.2017 6:28

M91a95r27e54k 69S34e62l75i15n73g48e85r 5239977336256

Pamatuji si, jak jsem jako petilety capart sel se svym dedou do autobazaru, kde si porizoval Favorita v temer zanovnim stavu (shodou okolnosti ma stejnou barvu jako Favorit na obrazku c. 11). Do te doby me deda vozil pouze pracovni Ladou a svezenicko v temer nove Skodovce se rovnalo krasnemu detskemu zazitku. S Favoritem deda stale jezdi, za 16 let od jeho koupe je stale v krasnem stavu. Pri cteni tohoto clanku jsem si uvedomil, ze jsem deduv kousek vlastne nikdy neridil, coz musim pri nejblizsi sanci zmenit. :))

+13/0
doporučit
26.9.2017 0:19

J63a71n 59S93v53o29b36o17d74a 3847404749833

Miluji "výhody" těchto aut (i děda si to vždy pochvaloval), že si na nich může člověk ještě něco opravit. Klika, že na mém autě si již nemusím opravovat de facto nic, i když je údajně a přitom to již taky není žádný poslední model. Pamatuji si, že ještě před 20 lety bylo na našem sídlišti opravování auťáků snad nejoblíbenější víkendový sport, jak skoro každý na svém miláčkovi musel pořád něco štelovat :)

+7/0
doporučit
26.9.2017 0:41

J97o20s25e26f 53N16o64v18a86k 5948692806938

Byl to hroznej krám už tenkrát. Motor dobrej, brzdy taky, ale ten zbytek. Zatejkání, koroze, poruchy elektroinstalace, topení. Navíjecí pásy, jejichž ukotvení u sloupku bylo ze žvejkavho materiálu a upadávalo to. Ještě že jsem s tím neboural.

Jednou za jízdy přestalo fungovat topení, dveře přimrzly a já se nemohl dostat ven.

Forman byl takovej plaváček - ve 120km/h se auto stávalo neovladatelným.

Jo, nostalgie. Brrr. :)

+10/−4
doporučit
26.9.2017 7:28

L20u36k79a67s 15M66u12d73r53a 6976496922451

Bez Formana bych nepostavil dum, ani posleze o par let pozdeji garaze. Jako "dvoumistna dodavka" prekonal svym zpusobem i predchozi mou Skodu 1203, ktera tak zrezla, ze se zlomila za zadni napravou... To byly casy...

+6/−1
doporučit
26.9.2017 1:29

M47i76l90o47s93l49a31v 11J31a74n37o69u95š54e27k 3596553833638

Děda jezdí ve Favoritu dodnes, je to nezničitelné auto. Před pěti lety jsem ale kupoval své první (nové) auto a i v kategorii low-end je jízdní komfort naprosto neporovnatelný :) Sice asi šel opravovat... na tom svém si neopravím nic... ale rozhodně bych neměnil.

+5/−1
doporučit
26.9.2017 2:23

J33a72r35e25k 79W94o27l34f 5180819340

Omlouvám se všem nostalgikům, ale to auto je strašný...

+7/−5
doporučit
26.9.2017 6:35

J66i27ř75í 59N70e27u41m95e57i74s41t71e19r 2152145393451

Od této modernizace se také dají okna zadních bočních dveří stáhnout zcela dolů, což dříve nebylo možné ...Omyl, stahnout uplne dolu nešla u puvodniho favorita přední okna, protože tam soudruzi nejak museli nabastlit stahování ze stopetek. Než se jim to podarilo vyřešit, byl socialismus fuč. LS zadní okna nestahovalo vůbec.

+3/−2
doporučit
26.9.2017 5:28

M69a56r56e93k 52J64a39n21e74č51k75a 1667986313961

Byl to dobrý pracovní vůz i ve verzi pickup, který měl prosklené třetí dveře a celkem nezmar auto, až na to reznutí.

+2/0
doporučit
26.9.2017 1:20

M91a48r50t70i52n 30K94u55ř41í24t87k15a 6577406638155

Těch zlepšení bylo 548 a jedna vlaječka redaktorovi zbyla.

+1/0
doporučit
26.9.2017 8:07

L74u89d86v88í48k 35G77a72j73d21o30š59í51k 2885303904752

Jo, jo.

Bejvávalo, když se půl roku starý prodával dráž než nový, protože nový nebyl k sehnání. Moje posední Škodovka a doufám, že už navždy.

+1/0
doporučit
26.9.2017 2:28

L19i73b27o66r 63R67o91t49r61e10k61l 9386758330624

nechapu co nekdo vidi dobryho na predokolce? zadni nahon je best

+1/−8
doporučit
26.9.2017 1:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.