- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problem je na strane EU a nikoliv u automobilek. Ty se jenom snazi plnit normy za hranici zakonu fyziky Diky ekoteroristum nejen z bruseli tady dejchame pevne castice usazujic se v plicich a putujicich do krevniho obehu u VSECH primovstrikovych motoru plnicich EURO 6 Ta situace nabrala gigantickych rozmeru, pac se tyka cele evropy. To je mnohem horsi nez "praveky" problem s dvou-takty, ktery byl problem HLAVNE pouze v nemecku
Nepobral jsem, proč by měl autosalon zaujímat jakékoli stanovisko k emisím.
Maji to nahnuty hlavne diky neustale zvysujici se buzeraci ekoteroristu do automobilek
Nas maly jihocesky MOBILSALON na vystavisti fungoval poradne snad jen prvni rok. Pak to vetsina prodejcu aut z CB a okoli mela na haku. Snahu o zajimavost zajistovalo vystoupeni hasicu, policajtu nebo vystava autobusu dopravniho podniku. Pak to upadalo a upadalo. A jestli to existuje dal uz nevim.
Je to o penězích, kdysi byl v Brně veletrh s výpočetní technikou.
a proč Invex vlastně není? Myslím konkrétně?
Kdysi jsem tam chodil, ale teď mně v reálu zajímají úplně jiné auta, než je možné vidět na autosalonu. Halvně tam jsou často auta, které v takovém provedení a verzi vůbec nikdy nepůjde koupit. Tak to už si připadám jak v obrazárně a né na autosalonu.
Vsak jde predevsim o kulturni akci, nikoliv prodejni.
To jsou kecy, v nedeli jsem ve Frankfurtu byl a nedalo se tam hybat, jak tam bylo narvano!!! Zajem lidi je a velky.
V článku se spíš spomíná nezájem některých automibilek.
Spíš bych řekl, že autosalonů je moc a konkurují si. S Amerikou a Čínou je to tak šest velkých autosalonů ročně. Co pořád mají předvádět a ještě za ty peníze. Ti, co nebyli ve Frankfurtu, budou většinou zase v Ženevě. To pro novináře v Evropě úplně stačí. Jen budou mít o jeden výlet zdarma méně.
OK, také bych z těch autosalonů ubral.
Stačí třeba jenom Ženeva
Nejsem úchyl. Takže mě opravdu nezajímá výfuk, ale ty nohy hostesek ano.
Pokud například přijedu v Brně na Řípskou, mám všechny nejvíce užívané značky vedle pěkně vedle sebe, projdu, juknu a nemusím na autosalon, který mi stejně ukáže jenom modeyl, které budou v prodeji až "někdy"
Taky jsem pár dnů procházel parkoviště když jsem si vybíral auto. Na takovém parkovišti máte možnost vidět mnohem více barevných provedení a výbav. A navíc i vidíte jak to auto bude vypadat po nějaké době používáni. Taky lité kola se vybírají líp na parkovišti než na obrázku. Taky máte možnost jak auto vypadá velde jiných lepších aut. Pak se vám často přestane libit auto, které se vám v autosalonu líbilo.