- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi se vyrobci aut prepocitaly co se tyce inteligence svych zakazniku. Nekdo bezne jezdi jen po meste a koupi si diesel.
To je spis manazersky problem. Koupit dieselove auto pro takoveto pouziti je nesmyslná volba.
Existuje někde možnost nahlásit SPZ auta, které evidentně nemá emise v pořádku? Už se mi mockrát stalo, že se dostanu za auto, které při jakékoliv akceleraci vypustí černý oblak - a já musím přepnout ventilaci na vnitřní okruh, jinak se za ním udusím. Kam to ale hlásit? Co s tím?
On ten oblak kolikrát vidí i policajti a ti mají možnost odeslat okamžitě vůz na STK. Proč tak nečiní je záhadou
Problém u základní zkoušky je ten, že když filtr pevných částic nesprávně funguje, tak jsou ve výfuku saze. Majitel auta po zjištění závady filtr vymění za nový, ale ty saze ve výfuku zůstanou. Takže bude-li mít smůlu, tak ho policajti budou posílat na stk dvakrát do měsíce nebo jak si to představují?
saze v koncovce výfuku zůstanou po výměně filtru jen tak dlouho, dokud někdo nevezme hadr a nevytře je, pak už tam nebudou, takže majitel i když bude mít smůlu, tak už nebude muset jezdit dvakrát do měsíce na stk
Tak jsem se z článku i diskuze dozvěděl, že nejškodlivější je polétavý prach. Ten po
určité době sedne na zem. Protože se neuklízí, tak jej opět rozvíří benzínové auto,dieslové auto s DPF, kamion s DPF, městský autobus i cyklista a v neposlední řadě vítr..Ten prach obsahuje částice z pneu,obložení brzd,výfukových plynů, z kouře komínů i ze stavební činnosti. Nejvíce by k zdravému ovzduší ve městech přispěl častější a kvalitnější úklid komunikací. Po revoluci za deště myli autobusáci své autobusy na hranicích směrem do Rakouska, protože věděli, že tam je na rozdíl od naší republiky už nezamažou.
zdravému ovzduší by přispělo ledacos, déšť, kropení, auta která by nevypouštěla bordel, postihy vagabundů, kteří si vymontovávají DPF je samozřejmě jen jedna z věcí, která by přispěla, ale je docela důležitá, ona ta malá částice, která vám způsobí rakovinu zase tak úplně rychle na zem nespadne, není to jako vločka sněhu, kterou zametete, bohužel tak jednoduché to zase není
Udělejte MHD za korunu a je po problému.
Roční "šalinkarta" v Brně s příspěvkem od města stojí 3300Kč. To je 9 Kč na den, při náročnějším pojíždění během dne se dá na tu korunu za jízdu klidně dostat....
a ani těch obvyklých 4,50 za jízdu není mnoho a přesto není po problému....
A není problém spíš v naftě a příměsích? Mám v autě přídavné topení a když jsem jezdil na obyčejnou naftu, tak strašně kouřilo. Už rok jezdím na "lepší" naftu,která by měla mít mít biosložky a topení prakticky nekouří. Skoro bych tipoval, že filtr s tím musí mít také problém.
To jsou tedy odborníci, celý článek tady mluví o tom, že si za to lidi můžou sami, ale přiznávají, že s DPF do benzínů problém nebude, že má jinou technologii. Trochu protimluv. Nekvalitní palivo: to si to lidé rafinují doma sami????
A dál se zapomněli rádoby odborníci zmínit, že životnost vozu je od roku 2006 aktivně automobilkami plnánovaná tak na 300-400.000Km. Dřív to dělali na nějakých 500-700.000Km. Takže ano, pak ten DPF opravdu vydrží po dobu životnosti vozu.
WTF s takovým článkem. Už zase se osočují ti slabší, protože na automobilkách si tihle kecálkové vylámali zuby.
Osobně než zavádějící nadpis by jsem to viděl - v neschopném nástroji - TEDY STK, Proč STK netrestá zanedbanou údržbu a nevítězí v boji s podfukáři a lajdáky Z jakého důvodu byly stanice technické kontroly zřizovány
Je ostudou, ze se v clanku tvrdi, co neni pravda: "Pokud na rukavici nebo ubrousku ulpí saze, znamená to, že filtr nepracuje jak má." Pravda je pouze "obracene" tvrzeni:
"Pokud na rukavici nebo ubrousku neulpí saze, znamená to, že filtr pracuje jak má."
na firmě jsme měli několik Focusů 1.6TDCI poslední generace. Ačkoliv to jezdilo na pravidelný servis do autorizáku, tankovala se nafta u Shellu, na DPF nikdo nesáhl (nebyl důvod), tak výfuk byl plný sazí ...