Diskuze
Cayenne hublo, aby nabralo výztuhy. 55 kg železa chrání přední roh
Děkujeme za pochopení.
P83e23t43r 77H18o95r52á16k
A už spravili emise, aby to mohli ve Švýcarsku vůbec registrovat?
J27i23r12i 95G17a55z86d20a
cayenne je porad jedno z nejosklivejsich aut...nevim, ze s tou zabou neco neudelaji. pritom macan vypada velmi slusne
O38t20a95k28a85r 22F83u70k52a
že TY řekneš, že je něco "jedno z nejošklivějších", z toho ještě zdaleka nedělá "něco z nejošklivějších".
T70o96m62á26š 73Z25e59m52a21n
Volvo dělá kdo ví co není, když tohle umí o trochu dřív než ostatní, ale všimli jste si kreštestu Jeepu Wrangler? Ten umí to samé co volvo a stačí mu k tomu přední nárazník ("hi-tech" obyčejná traverza) který se při nárazu ohne do šikma a odsune auto do strany, takže nedojde k tupému nárazu?
p.s. vyztužuje se jen roh u řidiči, protože roh u spolujezdce obvykle ránu od protijedoucího auta s malým přesahem nedostává.
K19a20r13e39l 88K87ř24i97v62á72n48e33k
Chápu to spravne, ze upravili jenom roh u řidiče, protože u spolujezdce se nedělají crash testy? :D
P61e33t58r 42S36p83á68l34e38n71k38a
Ano. Je to stejné jako měření emisí - vyjde to pouze při testu. Někteří tomu říkají podvod...
K72r35y47š98t88o89f 53M96a51l53o94c46h
Crashtesty jsou v podstatě zbytečné, pokud budou probíhat stejným způsobem. Pokud se bude testovat pouze jeden roh, bude vyztužený pouze tento roh, takže stačí narazit trošku jinak, a bezpečnost jde v tu chvíli do kopru...
V76l17a98d31i18s14l87a58v 21B31u29r19y72š14e82k
však jak bys byl rád, kdybys zrovna v tom rohu seděl, vývoj prostě jde postupně, není všechno hned, já neměl nejdřív v autě žádnej airbag, ve stovce škodovce, první jsem měl až ve fiatu bravo, který jsem koupil nový v roce 1995, byl tam jeden, u řidiče, bylo to sobecké a Petr s Karlem to tehdy taky viděli jako podvod, vždycky jsem se smál ženě, že při nehodě ji přežiju, dnes mám nejmodernější SUV, které samo svítí, samo brzdí, čte značky a má možná 9, možná i víc airbagů, stejně tak se možná i ty dočkáš, vyztuženého dalšího rohu u auta, vývoj jde pomalu, ale jde, není všechno, někdy je taky nutná trpělivost, mimochodem, kolik už máš sám u svého auta vyztužených rohů?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...