Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cayenne hublo, aby nabralo výztuhy. 55 kg železa chrání přední roh

Nové luxusní SUV automobilky Porsche ukazuje, jak výrobci musí kvůli stále náročnějším crash testům upravovat konstrukci auta. Zádrhel je v crash testu, který míří na přední roh vozu. Testování před několika roky odhalilo slabé místo moderních aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62e92t82r 39H53o87r25á95k 1889453569224

A už spravili emise, aby to mohli ve Švýcarsku vůbec registrovat?

0/0
2.10.2017 12:45

J38i82r79i 80G94a62z83d70a 8784343244934

cayenne je porad jedno z nejosklivejsich aut...nevim, ze s tou zabou neco neudelaji. pritom macan vypada velmi slusne

0/0
2.10.2017 11:11

O48t74a74k14a90r 85F61u56k41a 8741273191524

že TY řekneš, že je něco "jedno z nejošklivějších", z toho ještě zdaleka nedělá "něco z nejošklivějších".

0/0
2.10.2017 12:43

T97o97m24á48š 11Z26e38m83a96n 3365588204625

Volvo dělá kdo ví co není, když tohle umí o trochu dřív než ostatní, ale všimli jste si kreštestu Jeepu Wrangler? Ten umí to samé co volvo a stačí mu k tomu přední nárazník ("hi-tech" obyčejná traverza) který se při nárazu ohne do šikma a odsune auto do strany, takže nedojde k tupému nárazu?;-D

p.s. vyztužuje se jen roh u řidiči, protože roh u spolujezdce obvykle ránu od protijedoucího auta s malým přesahem nedostává.

0/0
2.10.2017 10:46

K57a28r56e74l 21K38ř77i88v90á77n22e21k 9154128833101

Chápu to spravne, ze upravili jenom roh u řidiče, protože u spolujezdce se nedělají crash testy? :D

+4/0
2.10.2017 6:22

P79e63t64r 69S38p96á64l69e32n76k17a 2853192515487

Ano. Je to stejné jako měření emisí - vyjde to pouze při testu. Někteří tomu říkají podvod...

+4/0
2.10.2017 6:31

V26i92k37t38o42r 98Š66e63d88i41v62ý 8176291110366

Ne, je to jen způsob, jak vyhovět hromadě vzájemně se vylučujících požadavků.

0/0
2.10.2017 8:39

P95e24t54r 83D26v72o92r50a34k 3601630867519

Ano. Podvod RvRv

0/0
2.10.2017 7:59

V43l30a90d79i48s39l94a27v 76B73u50r10y23š98e75k 1389742887444

je to zhruba stejnej podvod, jako když býval v autě jeden airbag u řidiče a nebo byly pásy jen ve předu, cestující na zadních sedadlech byli podvedeni

0/0
2.10.2017 11:03

R67a94d80i92m 41P34a34v74l33i52c13e77k 1770228251294

Asi ten roh u ridice je statisticky vic bourany, jinak si to nedokazu vysvetlit.

0/0
2.10.2017 8:35

V67l89a15d18i28s50l13a82v 13B72u26r21y58š70e29k 1289552627374

asi ten roh u řidiče je statisticky víc obsazený, než u spolujezdce

+3/0
2.10.2017 11:01

V59l54a24d64i71s73l73a94v 71B87u97r79y18š88e91k 1319542617864

bouraný s protijedoucím autem s malým přesahem logicky asi taky, zrovna dneska jsem uhýbal velkému SUV s dálkovými světli ve dne, musel jsem skoro do příkopu, aby k srážce s malým přesahem nedošlo

+1/0
2.10.2017 11:12

J52a38k51u31b 11F16e41i54f17a58r 7939689656399

Těžko říct, u spolujezdce je to jiné, není tam tyč volantu, pedály....

0/0
2.10.2017 8:52

M89a37r53t34i43n 44P54l54z40á94k 2157929188324

Těžko říct, ale v původním článku se o straně spolujezdce taky nic nepíše, i když třeba ty šikmé výztuhy na podlaze by klidně mohly být i u něj...

https://jalopnik.com/the-2019-porsche-cayenne-added-110-pounds-specifically-1818573312

0/0
2.10.2017 10:07

K66r49y73š65t68o10f 84M31a13l92o62c64h 2425284878227

Crashtesty jsou v podstatě zbytečné, pokud budou probíhat stejným způsobem. Pokud se bude testovat pouze jeden roh, bude vyztužený pouze tento roh, takže stačí narazit trošku jinak, a bezpečnost jde v tu chvíli do kopru...

+1/0
2.10.2017 6:14

V92l38a23d77i98s63l76a29v 28B51u17r96y96š55e25k 1179972187864

však jak bys byl rád, kdybys zrovna v tom rohu seděl, vývoj prostě jde postupně, není všechno hned, já neměl nejdřív v autě žádnej airbag, ve stovce škodovce, první jsem měl až ve fiatu bravo, který jsem koupil nový v roce 1995, byl tam jeden, u řidiče, bylo to sobecké a Petr s Karlem to tehdy taky viděli jako podvod, vždycky jsem se smál ženě, že při nehodě ji přežiju, dnes mám nejmodernější SUV, které samo svítí, samo brzdí, čte značky a má možná 9, možná i víc airbagů, stejně tak se možná i ty dočkáš, vyztuženého dalšího rohu u auta, vývoj jde pomalu, ale jde, není všechno, někdy je taky nutná trpělivost, mimochodem, kolik už máš sám u svého auta vyztužených rohů?

+4/0
2.10.2017 8:45







Najdete na iDNES.cz