Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T81o53m42á74š 44K26u86c68h87a47ř 3377751588551

"dotace pro podnikatele na elektromobilitu,“ :-P Pochopím nižší silniční daň, pochopím možnost vjezdu a parkování v nízkoemisních zónách, Pochopím vstřícnost úřadů při schvalování stavby dobíjecích míst. Ale to by mělo jako motivace stačit. Dotace soukromým subjektům jsou zlo.

+17/0
doporučit
2.10.2017 15:21

J34a18n 34D94u77d60a 2982223248328

Zajimal by me crashtest. To musi byt hodne "bezbolestne" ;-D

+15/0
doporučit
2.10.2017 15:44

P74e41t83r 78P91o86s89p78í64š21i71l 4428964496716

S daní čtvrt milionu a eletromobil bez baterií. Za tyhle peníze je už plnohodnotné auto s motorem a převodovkou. Tohle je nějak drahé a bez baterie by tohle mělo stát maximálně 150 tisíc, aby to mělo nějaký úspěch.

+13/0
doporučit
2.10.2017 18:52
Foto

J90i47ř64í 68D44v42o26ř75á35k 5585859500678

První elektromobil rok asi 1835. Nějaký velký pokrok ? Možná v ceně.

+9/0
doporučit
2.10.2017 18:47

F86r13a19n68t39i20s10e13k 42K17o76f11r57o58n 8210479832901

Mě stačilo přečíst si větu: "....obzvlášť pokud opravdu budou dotace pro ...".

Dál už to číst nemusím.

Co si lidi nebo firmy nekoupí bez dotací, tak není efektivní řešení jakéhokoliv problému a je to jen zbytečné plýtvání zdroji...

+7/0
doporučit
3.10.2017 13:07
Foto

J21i83ř32í 86D23v44o53ř79á88k 5575649570298

Náklady máme předběžně spočtené přibližně pod 19 haléři na kilometr, navíc je to ekologické a in,“ řekl Brída

Ty náklady jsou jenom na elektriku, nebo se ta počítá i amortizace ?

Při rychlosti až 75 kilometrů za hodinu má vůz dojezd zhruba 100 kilometrů.

Co to je " až 75 kilometrů za hodinu má vůz dojezd zhruba 100 kilometrů "

Maximálka 75 km/h o dojezd v ideálních podmínkách ( ne při maximálce ) možná 100 km ?

nejlevnější čínské gelové-olověné nebo české lithiové v pevném či vyndavacím boxu

Na tu Pb je jaký dojezd ? Kolik váží ? A české lithiové ?

A kdo potřebuje převážet prázdnou europaletu.

Za těch 199 000 Kč si koupím auto, které dokáže převést i naloženou paletu.

+5/0
doporučit
2.10.2017 18:41

A15n45t31o90n60í11n 12S13v86o49b68o57d39a 3874673869822

Na rozvážku koupím za 220 000 Kč bez DPH auto na CNG

+5/0
doporučit
2.10.2017 18:28

T15o38m51á66š 74Z65e44m98a89n 3735258584305

Dovedu si představit něco podobnýho na skákání po městě.

Něco jako lepší skůtr.

+4/0
doporučit
2.10.2017 19:52

K51a48r83e86l 70N64o35v66á59č46e80k 7873335449639

Koukám, že auto.idnes je rychlejší než výrobce, na jeho stránkách o nějaké dodávce není ani ň 8-o;-D

+3/0
doporučit
2.10.2017 22:34

J38a82k56u84b 92F16e51i36f16a62r 7409789866909

Dojezd 100km pro dodávku na rozvozy je na naprosto k ničemu.

+3/0
doporučit
2.10.2017 17:03

T69o37m85á53š 66H96o29r72s51k26ý 1120614263544

Smontovaná v česku To je vtip? leda tak nasaděj zrcátka. A přirazej cenovku, z číny to je nejmín o třetinu levnější třeba rtady https://jiayuan-ev.en.alibaba.com/product/60702429891-801371015/high_efficiency_Multifunctional_electric_van_with_cargo_tank.html?spm=a2700.8304367.rect38f22d.9.2c82521bsvqsYb

+3/0
doporučit
2.10.2017 16:07

A90n69t78o50n31í80n 70S16e27b40e65r24a 7103218760349

Ja bych z toho udelal perpetum mobile. Koupil bych menic napeti na 220. A na jednu baterku bych jezdil a druhou bych za jizdy dobijel. Pak je prohodil. :-D

+3/0
doporučit
2.10.2017 15:17
Foto

J40i85ř48í 74D88v18o94ř43á66k 5465439650408

A Josef Harry Jelínek v pekle lituje toho, že se nedožil dnešní doby. To by byly kšefty. Čert vem Karlštejn.

+1/0
doporučit
2.10.2017 18:46

P39e82t41r 88P96a44l46e82č88e56k 3160305634192

Žádný zbořený mýtus v tom neshledávám, přečetl jsem si i starší článek o osobních "autech". Při uvedené maximálce a uvedeném dojezdu.... zákazníky si to najde, o tom nepochybuji ale žádná masovka to rozhodně nebude.

+1/0
doporučit
2.10.2017 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.