Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrifikace a robořízení jsou pro Seat drahé. Nasazuje kyberasistentku

Španělská automobilka už nebude v koncernu sázet jen na sportovní styl, chce se stát lídrem v oblasti propojených aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V90í47t84ě42z78s44l50a51v 90S54c79h78m58i19t97t 5810859879503

Tak přejme Seatu, ať jej kvůli Katalánsku nepotká to, co Zastavu kvůli Kosovu.

0/0
5.10.2017 21:21

J19a19n 85D73l91o32u37h50ý 7854269910209

Chtit muzou.... :-D

0/0
5.10.2017 16:07

J81i23ř83í 38S74c26h15w89a17c13h 8578564168156

takže v jednom z dalších dílů BBT si Kuutrapálí pořídí Seata, dá Siri kopačky a začne dobývat Alexu....

+1/0
5.10.2017 12:55

M78i74r75o86s39l15a56v 78U81r25b80a60n 1206497561169

Asistentku ? Tak to uz se tesim, jak jeden tyden do mesice s tim bude radost jezdit a domlouvat se hlasem

0/0
5.10.2017 10:18

P98a64v73e61l 68K95o45v34a69n17d69a 3820604124

nevim, ale podle takovych kravin vybírat pak auto. Kdyby motor vydržel a málo žral... bych více ocenil. :-/

+1/0
5.10.2017 9:49

J16a38n 26B84a27m58b75u20c38h 5625154354

Seatu by neuškodilo pustit do interiéru trochu emocí:D Při pohled na interiér atecy začínám blahořečit design nového dusteru a je to škoda. Poměr cena/výkon je u atecy a leonu skvělá.

Kyberasistence a propojení automobilů je hezká věc ale v realitě ČR úplně zbytečná při tom našem 15km dojíždění do práce a 1x/2x dovolená v Chorvatsku:D

+1/−1
5.10.2017 8:43

J43i12ř22í 92J64u93ř49i59c95a 2578913411

2x ??? Zbohatlíku. :-P

+1/0
5.10.2017 13:10

J52a19n 77J40a62n68e97č85e94k 9310223740326

Zdá se, že se u dnešních aut za úplně nejvíc nejdůležitější vlastnost považuje "konektivita", což tak nějak vůbec nedokážu ocenit... :-P

+6/−1
5.10.2017 0:44

J93o63s39e57f 33Š53o45l97t63e70s 8114318560243

Jasně, že je to pro automobilky drahé. Dovedete si představit, co to pro ně představuje? To kompletní překopání dodavatelského řetězce z hlediska motorů a převodovek, to je prostě brutus. A navíc, kdo jim dodá baterky? Když se podíváte na výrobní kapacity baterií, dojde vám, že ani VW nezačne v roce 2020 masově vyrábět elektromobily, protože prostě ty baterky nebudou mít kde koupit. Ani LG chem, který je největším dodavatelem do automotive to masově nezvládne, vždyť má problémy uspokojit 150000 relativně malých (s malou baterií) elektromobilů ročně!

0/0
5.10.2017 0:44

M14a88r20e51k 19M79a34l52ý 1732488971790

Takže do budoucna bude baterek do EV nedostatek? Hm... to se pak těžko věří tomu, že jejich cena bude klesat, jak někteří prorokují.

0/0
5.10.2017 15:45

J75o92s16e48f 47Š80o98l27t42e98s 8844308480343

Ona cena klesá. Klesá kvůli masovosti výroby. Problém je v tom, že je není kde vyrábět. Kdo si je vyrábí sám (Tesla), ten na tom vydělává. Kdo je nakupuje, spláče nad výdělkem.

0/0
5.10.2017 15:57

M47a95r53e55k 16M38a40l22ý 1832808161210

No právě... většina automobilek si je nevyráví, takže je bude nadále draze nakupovat a sen o levnějším EV i díky levnějším baterkám je v nedohlednu.

0/−1
5.10.2017 17:09

J70o64s51e69f 20Š64o18l35t73e68s 8154568310623

Já si to myslím taky. Je to spíš trochu smutné. VW podle mě neví, co dělá, když slibuje hromady EV.

0/−1
5.10.2017 17:10







Najdete na iDNES.cz