Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Elektrifikace a robořízení jsou pro Seat drahé. Nasazuje kyberasistentku

Španělská automobilka už nebude v koncernu sázet jen na sportovní styl, chce se stát lídrem v oblasti propojených aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V46í73t66ě69z69s89l29a46v 71S46c42h71m54i91t53t 5930679339443

Tak přejme Seatu, ať jej kvůli Katalánsku nepotká to, co Zastavu kvůli Kosovu.

0/0
5.10.2017 21:21

J59a59n 52D59l46o27u58h86ý 7964779190309

Chtit muzou.... :-D

0/0
5.10.2017 16:07

J32i16ř93í 14S88c34h75w42a58c20h 8638434598256

takže v jednom z dalších dílů BBT si Kuutrapálí pořídí Seata, dá Siri kopačky a začne dobývat Alexu....

+1/0
5.10.2017 12:55

M23i44r27o98s83l23a78v 20U65r37b10a55n 1186817721229

Asistentku ? Tak to uz se tesim, jak jeden tyden do mesice s tim bude radost jezdit a domlouvat se hlasem

0/0
5.10.2017 10:18

P19a26v49e39l 48K66o65v67a76n61d18a 3230794254

nevim, ale podle takovych kravin vybírat pak auto. Kdyby motor vydržel a málo žral... bych více ocenil. :-/

+1/0
5.10.2017 9:49

J98a37n 45B12a98m59b13u82c97h 5985634944

Seatu by neuškodilo pustit do interiéru trochu emocí:D Při pohled na interiér atecy začínám blahořečit design nového dusteru a je to škoda. Poměr cena/výkon je u atecy a leonu skvělá.

Kyberasistence a propojení automobilů je hezká věc ale v realitě ČR úplně zbytečná při tom našem 15km dojíždění do práce a 1x/2x dovolená v Chorvatsku:D

+1/−1
5.10.2017 8:43

J16i47ř95í 16J61u63ř32i42c70a 2348943921

2x ??? Zbohatlíku. :-P

+1/0
5.10.2017 13:10

J58a55n 66J65a89n70e43č62e21k 9370903960566

Zdá se, že se u dnešních aut za úplně nejvíc nejdůležitější vlastnost považuje "konektivita", což tak nějak vůbec nedokážu ocenit... :-P

+6/−1
5.10.2017 0:44

J57o77s88e23f 20Š61o53l32t10e70s 8584158220383

Jasně, že je to pro automobilky drahé. Dovedete si představit, co to pro ně představuje? To kompletní překopání dodavatelského řetězce z hlediska motorů a převodovek, to je prostě brutus. A navíc, kdo jim dodá baterky? Když se podíváte na výrobní kapacity baterií, dojde vám, že ani VW nezačne v roce 2020 masově vyrábět elektromobily, protože prostě ty baterky nebudou mít kde koupit. Ani LG chem, který je největším dodavatelem do automotive to masově nezvládne, vždyť má problémy uspokojit 150000 relativně malých (s malou baterií) elektromobilů ročně!

0/0
5.10.2017 0:44

M74a51r55e30k 16M77a89l44ý 1422688421490

Takže do budoucna bude baterek do EV nedostatek? Hm... to se pak těžko věří tomu, že jejich cena bude klesat, jak někteří prorokují.

0/0
5.10.2017 15:45

J45o87s36e14f 18Š89o47l37t71e50s 8214808260113

Ona cena klesá. Klesá kvůli masovosti výroby. Problém je v tom, že je není kde vyrábět. Kdo si je vyrábí sám (Tesla), ten na tom vydělává. Kdo je nakupuje, spláče nad výdělkem.

0/0
5.10.2017 15:57

M93a31r98e49k 54M37a24l28ý 1862428141580

No právě... většina automobilek si je nevyráví, takže je bude nadále draze nakupovat a sen o levnějším EV i díky levnějším baterkám je v nedohlednu.

0/−1
5.10.2017 17:09

J10o62s23e87f 45Š49o76l32t35e49s 8234208320313

Já si to myslím taky. Je to spíš trochu smutné. VW podle mě neví, co dělá, když slibuje hromady EV.

0/−1
5.10.2017 17:10







Najdete na iDNES.cz