Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve srovnání se stejně starými konkurenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a88n 43D18l59o82u59h62ý 7244759800309

Narozdil od Fordu se to sype "az" ve 200 tisicich a nahradni dily na to stoji par penez. Bavim se o benzinovem oplu nikoliv tyhle dieselovy zrudnosti...

0/0
22.10.2017 15:22

J86a17n 24U90l92m 7600359146572

Jak se to říká: Opl opl, do toho bych kopl!

Ani nový ne, nikdy!

+1/0
20.10.2017 7:04

A78n46t78o20n13í52n 48S41e29b14e12r90a 7283108340829

Ojetý opel, mokrý sen všech Bulharů.....

+1/0
19.10.2017 18:08

J98a52n 24D52l77o71u27h30ý 7224319610209

Ja ale nechci cist clanek o tom jak si koupit "rozbitej" diesel. Tohle jsou presne standartni poruchy ojetych dieselu. Ani carka v clanku o insignii v benzinu!

+3/0
19.10.2017 12:07

A81n89t33o10n28í84n 53S52e64b97e55r39a 7213308930719

Jo jo, a ojetých benzínech není nic špatného. A ojetinu těžko bude někdo kupovat s tím, že ročně napítá po dálnici 20 tisíc :-D

Takže za mně je benzín u ojetin zcela na místě....

0/0
19.10.2017 18:07

J78i39ř67í 17S88c17h92w17a20c60h 8798174298586

jsi výjimka která potvrzuje pravidlo.

Když zadám do spritmonitoru Insignii ročník 2012-2016 s výkonem do 200kW na naftu, výsledkem je průměrná spotřeba 6,9 z 278 vzorků.

Když palivo změním na benzín tak průměrná spotřeba je 9,9 a o tom, že na to leckdo slyší, svědčí počet vzorků, pouhých 54, tedy cca pětina toho co jezdí na naftu.....

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/35-Opel/1117-Insignia.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2012&constyear_e=2016&power_s=50&power_e=250&minkm=2500&activity=365

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/35-Opel/1117-Insignia.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2012&constyear_e=2016&power_s=50&power_e=200&minkm=2500&page=4&activity=365

0/0
19.10.2017 21:17

J96a81n 90D38l59o39u80h11ý 7724439560819

Koupit ojetou naftu v osobaku co ma vic jak 100k na tacho muze jenom uplnej blazen a v pripade insignie je to tu napsano cerne na bilem, ze ten motor stoji za prd i vzhledem k tomu kolik stalo takove auto jako nove!

0/0
22.10.2017 15:21

M28a11r95t84i41n 57F76i55l50i82p63c53z31y73k 3951251895663

Pohotovostní hmotnosti

- Insignia(2014) 2.0 CDTi 103kW - 1613kg

- Superb 2(2014) 2.0 TDI 103kW - 1535kg

toliko k té nadváze.

+3/0
19.10.2017 9:48

M14a45r33t15i10n 73F48i82l69i64p89c76z65y33k 3591171885913

Mimochodem má Insignia v tomto srovnání i větší šířku na sedadlech vpředu (1530/1480), i vzadu (1480/1460), výšku vzadu (1000/930). O srovnání s OII, jak tu někdo zmiňoval ani nemluvě.

+1/0
19.10.2017 9:57

P21e35t28r 32L39u72k17e24š 8274460179845

Pár postřehů po 4letech s Insignií Sport Tourer Cosmo ...

- motor se 120kW ani nepozná nějakých 200kg, které se tady řeší (je velmi málo aut, které mě na českých silnicích předjedou)

- skvělé ovládání a perfektně sedí při rychlé jízdě

- pořizovací cena v plné výbavě byla daleko nižší než zmiňované vozy (Passat, Mondeo, atd.)

- spotřeba velmi dobrá (při dodržování předpisů do 5litrů - jako to bývalo u starých koncernových motorů - také jsem měl Superba)

- všichni pasažéři na zadních sedadlech si libují jaké jsou tam pohodlné sedačky a nikde žádné studené plasty (pravda je, že 3 lidi se na zadní sedadla vejdou špatně)

- kufr bych tak 2krát do roka potřeboval větší, ale nijak nestrádám

Nevím co zvolím za nové auto v příštím roce, ale na Opel Insignia nemám žádnou stížnost a určitě nelituji jeho pořízení ...

0/0
18.10.2017 22:25

J65i21ř15í 38S20c58h22w10a31c46h 8588864228646

2 metráky navíc není nic zanedbatelného. O dva metráky lehčí konkurenci stačí třeba jen 110 kW a přitom bude její dynamika vyšší. Samozřejmě se ty dva metráky negativně promitají i do spotřeby....

+3/0
18.10.2017 23:51

J73i27ř39í 93S23e84h13n14a64l 6475818162596

Konkretne OII ma 0-100 o vterinu rychlejc s 2.0 TDI 103 kW. Podobne i Passat se 103kW. Tady plati prima umera, kdyz mam o 20% tezsi auto, musim mit o 20% silnejsi motor aby se to chovalo stejne.

+1/0
19.10.2017 0:20

J97a85k55u11b 75F83e31i34f65a59r 7939499586759

a nejen do spotřeby ale třeba i brzdné dráhy....

0/0
19.10.2017 8:39

J88a88n 69K44r26p17e42c 5966873524922

to jestli vas nekdo predjede nebo ne neznaci nic o schopnosti insignie, ale o lhostejnosti ostatnich ridicu. motor 120kW by mel byt bran jako spodni hranice pro auto stredni tridy, ne jako WOW!

u bodu dve jste opomel dodat posledni slovo: rovne. ovsem tuto neochotu zatocit sdili i s dalsim prusvihem na koleckach zvanou octavia. a to uz do sve 1. generace - ta je na rozdil od dalsich generaci primo nebezpecna. ale to jsem trochu odbocil

duvod rozdilu v cene je snad zjevny, na prvni pohled

dlouhodoba spotreba 5 litru pri beznem zpusobu uzivani auta patri k souboru "legend o dehtovem nebi" a vypravi se v potemelem prostredi hospod nizsich cenovych skupiny po cele republice.

nedokazu posoudit

souhlas

insignia vinika v jednom jedinem spaktu. a sice ze je zcela impotentni. to je jedine slovo ktere ve me smerem k ni vzbuzuje nejake emoce. insignia mi byla zapujcena zamestnavatelem k ceste na skoleni. kdyz se k tomu schylovalo jeste jednou, tak jsem zamestnavatele pozadal, jestli bych nemohl jet vlastnim vozem a ze mi staci jen proplacene naklady na benzin (insignia byla na dehet). nakonec jsme byli spokojeni oba, ja nemusel jet TIM a zamestnavatel usetril na pujcovnem.

0/0
19.10.2017 14:22

D10a39v60i56d 66R56y13c97h24e24t75s44k81ý 9136901400180

Insignia mohlo být super auto, já mám Opel moc rád. Těch 200 kilo navíc oproti zbytku segmentu bych odpustil a pomalejším řidičům by to nemuselo vadit, ale využití prostoru je hrozné! Boční stěny kufru jsou snad 30cm tlusté a vůbec celé auto je zvenčí jako A6 a zevnitř jako A3.

http://www.veciautomobilove.cz/upload/ck/images/2013/Opel_Insignia_ST_2_0_CDTI_06.jpg

+1/0
18.10.2017 15:52

J66a44k53u64b 18F21e25i75f76a47r 7889519646889

Z této Insignie jsem byl nadšený do té doby, než jsem s ní pár dní jezdil.

Opravdu težké auto a místa uvnitř jako v Astře.

+3/−1
18.10.2017 15:47

R67o57b82e83r90t 72M19a91t47u45l59a 8617769236535

Mně se nelíbí ty dveře od kufru a to tak, že hodně a tudíž jsem o ní kvůli tomu nikdy ani neuvažoval. To musela vymyslet hlava...

+2/0
18.10.2017 13:11

P87e41t35r 76B34á39č52a 8975376905275

Stokrat lepsi jak naka smesna Ochcavka.

+3/−6
18.10.2017 13:09

T45o80m88á18š 23V55a59l35d17e85r 7983280989

Tady si někdo plete zařazení vozů do kategorií. Zřejmě amatér s dobré stáje.;-)

+1/−1
18.10.2017 13:43

P67e98t73r 96P18e15t56r 8441128318882

Hrdí škodofkáři, přece tvrdí že Oktávka patří do vozů kategorie střední třídy, tedy stejné jak Insignia ;-D

+2/0
18.10.2017 13:54

P16e63t74r 39B58á25č59a 8545926735365

;-DR^

0/0
18.10.2017 22:05

J38i12ř38í 31S13c12h51w15a66c87h 8228354198356

aha, takže jsi hrdý škodofkář.....hrdý Budžes......

0/0
18.10.2017 23:54

J65i55ř89í 32S43c82h43w58a10c12h 8598804298766

srovnávat Insignii s Oktou (uvedenou samozřejmě s nezbytným odborným přejmenováním na úrovni mateřské školy) může jen "odborník", předseda škoda-hater-clubu, následovaný plusujícím místopředsedou....

0/0
18.10.2017 13:45

J90i36ř53í 35S35e40h69n70a67l 6855118542926

Tak srovnavat se da cokoliv. Oktavka je ve skutecnosti vetsi nez Insignia, a to nejen v kufru, ale i v interieru. Jeden znamej kdyz presel z OII na tohle, tak ho s tim zena malem vyhnala ze je to moc maly. Oktavka je o dost lehci, takze se stejnou motorizaci jede lip. Co se tyka ojetiny tak udrzovat starou oktavku bude podstatne levnejsi nez udrzovat tohle. Insignia zas bude mit lepsi podvozek a pokud bude mit vybavu, pak bude mit par serepeticek navic. Kdo si je zaradi do jaky tridy je celkem jedno, ale realne srovnani snesou a zajemce o ojety auto pro rodinu se klidne muze mezi temahle dvouma autama rozhodovat. Ja osobne bych si z nich jednoznacne vybral oktavku (i dvojkovou, kdyby mela bejt ekvivalentne stara).

Takze "odbornici" si muzou rikat co chtej, ale realne jako ojetina se Insignia na oktavku moc nechyta a proto taky je tu ten clanek. To auto se da provozovat jako funglovka na operak, kde kdyz vam treba musej 2x vymenit rozpadlej haldex tak vas to az tolik netrapi, ale jako ojetina je to dost velky riziko a nic zazracnyho vam nenabidne.

+6/0
18.10.2017 14:57

M95a63r11t92i37n 65F13i92l69i68p32c59z90y92k 3781121365713

Nebojte, dá se to léčit. Jakmile někdo používá foskuli "můj známej", tak je mi jasné, že neví, o čem mluví.

0/0
19.10.2017 9:58

J32i81ř74í 23S40e43h86n10a77l 6645938862146

Je to soused pres ulici kteryho osobne znam asi 30 let, to auto znam, ma dokonce uz druhy stejny protoze ten operak stihnul uz otocit. Auto je samozrejme sluzebak a vybral si ho kvuli jizdnim vlastnostem, se kterejma je spokojenej. Proste se mu s tim dobre jezdi a ze je to maly skousne. Mimochodem to jak nekde pisu o vymene haldexu, tak to taky neni bachorka vycucana z prstu. V soucasnym aute uz ma ten haldex treti, 2x uz mu ho menili. Podle posledni diskuze s nim uz je z Opelu vylecenej a pri pristi obmene auta se asi vrati ke Skodovce. Takze asi tak. Mozna o tom aute vim vic nez vy s najetejma 12 tisicema. V kazdem pripade Vam preji hodne stesti s udrzbou.

Ja si zas muzu myslet svoje o te vasi spotrebe. Na spritmonitoru je nejmensi udaj 4.54, podle nicku asi je to ten vas. Nicmene prumer je 5.88, a to jeste myslim ze tam lidi postuji spis kdyz se jim povede zajet nizsi spotrebu, nez vyssi (se kterou tam machrovat nebudou), takze rict ze to auto jezdi za 4.5 je evidentni pitomost. Verim i ze se vam to povedlo zajet, to nezpochybnuju, ale neni to bezna spotreba danyho auta, ale evidentne je to extrem. To vam taky muzu napsat jak jsem s Oktavkou dojel do Italie se spotrebou 4.2. Skutecne se to povedlo a je to pravda, ale nebudu tohle cislo vydavat za beznou spotrebu danyho auta.

0/0
19.10.2017 12:11

M30a87r89t47i94n 98F18i31l25i25p82c31z67y31k 3741431475903

Na zatím odjetých 12tkm mám průměr podle tankování 4,5l/100km a já tímto v žádném případě neříkám, že všichni s touto motorizací takto musí s takovým průměrem jezdit, jak se mi snažíte podsouvat.

Je to má reálná kombinovaná spotřeba. Víc, k tomu, co hloupě nazýváte pitomostí, aniž byste dokázal rozlišit, čeho se to týká, není potřeba říkat.

0/0
19.10.2017 12:42

J68i41ř23í 78S72e28h81n33a66l 6165378862476

Jasne. A vy zase bezpecne vite ze nevim o cem mluvim pouze na zaklade pouziti terminu "muj znamej". Zrejme jste ded vseved.

0/0
19.10.2017 13:59

M97a81r63t11i70n 11F54i83l13i27p50c16z65y90k 3901711225213

Jasně. No nevíte toho moc, protože vlastní zkušenost nemáte. Problémy specifického pohonu aplikujete na Insignie jako celek, to samé se spotřebou a melete nesmysly o tom, že vnitřní prostor Insignie je menší než Octávie, apod.

0/0
19.10.2017 14:14

J65i40ř73í 35S55e89h51n25a70l 6645718422126

Tak mohl bych vam tu napsat jiny problemy s jinou insignii od kolegy z prace co sedi vedle me a systematicky opakovane resi poruchy jakejchsi teplotnich cidel, shodej motor do nouzovyho rezimu za kteryho to proberou az v servisu. Opet je rec o novym aute (ma ho taky na operak od novoty, momentalne asi 2 roky). Naftak, nejakej silnejsi, nevim presne kterej, ale rikal ze tohle je taky bezna zavada. Vy mate pomerne kratkodobou osobni zkusenost s jednim konkretnim autem ktery se jeste neposralo. Budte rad ze to tak je, ale nemyslete si ze o ty Insignii za par mesicu vite vsechno.

To o velikosti vnitrku insignie neni jen muj nazor. Prectete si tu diskuzi celou, prectete si i jakoukoliv recenzi. Ja srovnaval s oktavkou, jini prirovnali Insignii k A3 nebo Astre, tedy napsali de facto totez co ja. Pravda je takova ze ve svy tride patri Insignia bezpecne k nejmensim, co se tyka vnitrku. I kdyz zvenku je obrovska. Srovnani velikosti se Superbem je k smichu, zkuste si do nej nekdy vlezt dovnitr. At uz do dvojky nebo trojky, to je jedno.

0/0
19.10.2017 14:44

M93a38r76t84i49n 14F29i14l42i91p17c64z23y72k 3711161375893

Na každém modelu najdete kus od jednoho "známého", který vám odpřísáhne, jak se mu právě jeho Passat, Mondeo, Avensis, apod. neskutečně kazí pod rukama. Vy jste si dnes vybral Insignii, ok.

Mně nezajímají vaše subjektivní dojmy z prostoru. Uvedl jsem zde výsledky měření vnitřního prostoru z testů na auto.cz. Ok, jsou k ničemu, váš subjektivní pocit, je něco víc, s tím opravdu uspějete někde u hospodského stolu IV. cenové.

0/0
19.10.2017 15:16

M60i53c93h70a55l 73N72a35j72m59a55n 7399883226700

Tak Octavia je srovnatelná s Astrou. S testovanou Insignií je srovnatelný Superb. A o tom jak dobrý je jaký vůz rozhodují zákazníci - při pohledu na silnice v ČR mi přijde, že Opel vítězem rozhodně není.....

+1/−3
18.10.2017 13:55

P25e55t77e87r 15T51l67u92č17h33o47ř 3664692426271

Máme doma 2.0 CDTI 4x4 2011. Auto je perfektní, máme s ním za sebou i dovolené na jihu Evropy (2 dosp + 2 děti). Kromě rychleji opotřebovávajících se brzd nemám k autu výhrady. Flexi podvozek nedělá sice žádné zázraky, ale ve vyšších rychlostech je znát. Sport program dělá z tohodle těžkého auta rychlé žihadlo a na plyn reaguje okamžitě a velmi dynamicky. Insignie v dízlu prej trpí na podtáčení, takže jezdíme +/- 2tis ot/min a víc, kombi spotřeba dle palub.počítače 6,4/100km (reál počítám do 7l). Za mě totál spokojenost. I v okolních servisech mi potvrdili, že na těchto autech dělají max provozní údržbu. Jediné, čeho se děsím, jsou ty jejich spešl ND sehnatelné jen u Opelu - např. tlumiče Flexi podvozku +/- 20tis/1ks.

Vnitřní prostor je menší, ale ne omezující, vzadu je to jak jinde.

Pravdou je, že za tu cenu neměla konkurenci.

Za sebe doporučuju.

+5/0
18.10.2017 10:36

P78e18t43r 74S20t87e18j32s81k13a21l 3239408694586

Ano to v clanku neni. Priserne drahe originalni dily, jako pro Mercedes. Jejich prodejni strategia je jasna. Prodat co nejvic aut, i kdyz se slevou (fleet slevy, nakupni akce opel 24, opel 500, slevy pro vozickare, pro lekare,...) a potom si to vsechno vybrat na dilech. Pro kupujiciho ojetiny strasna sprava. Ten si to totiz vyzere, az bude kupovat PDF, Turbo, nebo elektronicke tlumice.

0/0
18.10.2017 15:58

J13a12n 93S93z97a27m93a28r31á47n91s60z86k47ý 1182172137928

Na jih evropy dojede i fabia jednickova :-D

+1/0
18.10.2017 19:23

J55a79k46u94b 24S11e81k16e32r94a 6846930386375

Coz jsem si prozil a 1.2htp. Je to ocistec :D

0/0
19.10.2017 20:52

M33a58r29t44i71n 75F43i10l84i89p22c36z28y37k 3301841735943

Mám Insignii a jsem spokojen. Pár poznámek:

+ komfort

+ spotřeba v kombinaci 4.5l/100km 2.0 CDTi 103kW Ecoflex

+ odhlučnění, ticho

+ robusnost, pocit bezpečí

- kufr. Papírově není malý, ale je nepraktický tím, že na rozdíl například od Octávie má vysoké dno. Litry pod tímto dnem, kde je organizér, se do objemu kufru započítavají, i když nejsou prakticky využitelné. Organizér sice jde vyjmout, ale koberec ne, takže opravdu nelze litry využít ani vyjímečně. Rovněž někdy chybí v kufru praktické schránky, či výkroje

- ceny některých ND. Za DPF chtějí 72tKč s DPH, to je v dnešní době, kdy DPF na Mercedes stojí 19tKč, skutečně hodně. Servis v autorizácích je taky drahý, cena prohlídky po 2 letech s výměnou filtru a oleje je kalkulována na 7000-8 000Kč. Za 1l oleje si Oepl servisy stále účtují 600-650Kč/l

+4/0
18.10.2017 9:53

P18e29t83r 88S21t17e87j92s21k90a93l 3979428374196

4.5 ani mozna z kopce, real bude kolem 7, jak je v clanku. Zajimave, ze nova lehci Insignia s 2.0d a automatem, ma v testech stejnou spotrebu, jako stara tezka. To asi inzenyri resi NOx pridavanim nafty do vyfuku.

S vysokou cenou dilu souhlas.

+1/0
18.10.2017 16:01

M63a37r38t27i72n 44F36i59l55i94p56c82z86y82k 3531851465313

Dovolte mi dotaz, kolik máte se zméněnou motorizacví najeto km. Já mám zatím něco přes 12tkm, takže o tom něco vím, na rozdíl od vás. Papírová kombinace této motorizace je 3.7l/100km, díky dlouhé 6. točí necelé 2000ot. při dálničních 130 km/h, při 100 km/h na rovince spotřeba osciluje kolem 3.5l/100km. Čili toliko reálných čísel protí vaší "teorii".

0/0
18.10.2017 22:35

P88e84t18r 52S43t46e22j56s78k63a52l 3159858564846

"při 100 km/h na rovince spotřeba osciluje kolem 3.5l/100km"

presne to jsem myslel, tedy ve meste 7 a 130 7/100. A myslim real, ne co ukazuje PP -0,7litru

0/0
19.10.2017 9:26

M27a63r10t91i67n 10F60i80l69i38p92c63z34y10k 3191661155563

Promiňte spletl jsem se, Na rovince při 100km/h díky dlouhé šestce osciluje kolem 3l/100km, ne 3.5, jak jsem psal ... dálničních 130km/h ukazuje 4.5l/100km a v tuto chvíli šestka točí 1900ot. Ve městě (Ostrava) jsem se přes 6l nedostal ani se studeným motorem.

Pokud máte návod, jak v této situcaci při jízdě měřit reálnou spotřebu, tak sem s ním, rád se dozvím něco nového. Spotřeba dle PP se proti reálné měřené podle skutečného dotankovaní lišila maximálně o 0,2l (PP ukazoval max o 0,2l méně). Většinou je to o 0.1l, někdy výjde i stejná. Tankuji vždy do plna. Nádrž má 70l, tankuji po vyjetí cca 60-63l.

Další otázky, pochyby? Možná byste se míst nich mohl počíst nějaký test 2.0 CDTI 103kW ecoflex. Tam je nízká spotřeba taky vyzdvihována.

+1/0
19.10.2017 10:20

O76n52d51ř10e21j 92F90r14a26n65c 4729161498

Dočetl jsem to k pasáži o malém kufru a "propastnému rozdílu" 65 litrů oproti konkurenci. To je fakt trága ;-D;-D;-D

+12/0
18.10.2017 8:23

P19e98t97r 69H28á53j92e78k 4300382141484

65 litrů podle papíru. Když vedle sebe ty dvě auta postavíte a kouknete jim do kufru, pochopíte, že rozdíl je daleko větší.

Do objemu kufru v insignii se totiž započítává i objem "pod podlahou" který je v praxi nevyužitelný. Na fotce to nevypadá, ale kufr je opravdu nízký a úzký.

Úzkým dojmem uvnitř ostatně působí celé auto.

+3/0
18.10.2017 11:25

O24n50d82ř87e55j 68F95r47a58n19c 4139421268

I kdyby to v součtu bylo 100, tak auto s pětisetlitrovým kufrem bez problému vyhoví 95% čtyř a méně členných domácností. To už je zajímavější to, že se dělala Insignie 4x4.

0/0
18.10.2017 20:14

D52a17v11i62d 83R94y17c62h87e82t63s36k39ý 9906231210760

No kufr malý není, ale s trochu rozumným uspořádáním prostoru mohl mít +100L a ne -65L oproti konkurenci. Je to škoda.

0/0
18.10.2017 15:54

J55a24r47e61k 95W52o17l26f 5690959760

Hlavní problém je především nespolehlivost a drahé díly, do ojeté Insignie bych nikdy nešel, stačí se zeptat v servisech!!

0/−3
18.10.2017 7:37

J68a90n 10H94á64l53a 8755465910257

Z toho, co vím od lidí ze servisů byly problémy hlavně s první generací.

0/0
18.10.2017 9:20

T45o43m95á84š 36V66a28l61d25e77r 7813350809

A o té se tady píše.:-)

0/0
18.10.2017 13:46

P62e88t94r 64P55e64t92r 8461238978402

pravda, známí si ojetou pořídili a už tam vyměnili snad všechno co se pokazit dá.

0/0
18.10.2017 10:32

P92e96t82r 67A70g85u24l76á29r 4617208800514

O verzi OPC jsem uvažoval. Narazil jsem však na zmiňovaný problém s diferenciálem, který prý neumí pořádně vyřešit ani značkový servis.

0/0
18.10.2017 7:16



Najdete na iDNES.cz