Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve srovnání se stejně starými konkurenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42a68n 13D81l90o62u65h61ý 7924789730399

Narozdil od Fordu se to sype "az" ve 200 tisicich a nahradni dily na to stoji par penez. Bavim se o benzinovem oplu nikoliv tyhle dieselovy zrudnosti...

0/0
22.10.2017 15:22

J44a80n 32U38l50m 7560379346152

Jak se to říká: Opl opl, do toho bych kopl!

Ani nový ne, nikdy!

+1/0
20.10.2017 7:04

A88n38t52o98n79í43n 52S75e79b90e83r42a 7853888220729

Ojetý opel, mokrý sen všech Bulharů.....

+1/0
19.10.2017 18:08

J36a58n 80D16l89o27u36h49ý 7674829260359

Ja ale nechci cist clanek o tom jak si koupit "rozbitej" diesel. Tohle jsou presne standartni poruchy ojetych dieselu. Ani carka v clanku o insignii v benzinu!

+3/0
19.10.2017 12:07

A81n47t62o64n50í57n 37S79e74b39e91r81a 7313188260989

Jo jo, a ojetých benzínech není nic špatného. A ojetinu těžko bude někdo kupovat s tím, že ročně napítá po dálnici 20 tisíc :-D

Takže za mně je benzín u ojetin zcela na místě....

0/0
19.10.2017 18:07

J81i54ř11í 94S43c25h77w30a78c52h 8988974208256

jsi výjimka která potvrzuje pravidlo.

Když zadám do spritmonitoru Insignii ročník 2012-2016 s výkonem do 200kW na naftu, výsledkem je průměrná spotřeba 6,9 z 278 vzorků.

Když palivo změním na benzín tak průměrná spotřeba je 9,9 a o tom, že na to leckdo slyší, svědčí počet vzorků, pouhých 54, tedy cca pětina toho co jezdí na naftu.....

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/35-Opel/1117-Insignia.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2012&constyear_e=2016&power_s=50&power_e=250&minkm=2500&activity=365

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/35-Opel/1117-Insignia.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2012&constyear_e=2016&power_s=50&power_e=200&minkm=2500&page=4&activity=365

0/0
19.10.2017 21:17

J58a21n 59D35l50o97u53h30ý 7774459400839

Koupit ojetou naftu v osobaku co ma vic jak 100k na tacho muze jenom uplnej blazen a v pripade insignie je to tu napsano cerne na bilem, ze ten motor stoji za prd i vzhledem k tomu kolik stalo takove auto jako nove!

0/0
22.10.2017 15:21

M92a61r28t88i33n 67F18i20l50i85p37c24z40y47k 3311841435703

Pohotovostní hmotnosti

- Insignia(2014) 2.0 CDTi 103kW - 1613kg

- Superb 2(2014) 2.0 TDI 103kW - 1535kg

toliko k té nadváze.

+3/0
19.10.2017 9:48

M14a38r80t63i24n 42F69i71l82i74p11c38z34y33k 3581121415833

Mimochodem má Insignia v tomto srovnání i větší šířku na sedadlech vpředu (1530/1480), i vzadu (1480/1460), výšku vzadu (1000/930). O srovnání s OII, jak tu někdo zmiňoval ani nemluvě.

+1/0
19.10.2017 9:57

P67e60t63r 74L40u12k14e18š 8354310219205

Pár postřehů po 4letech s Insignií Sport Tourer Cosmo ...

- motor se 120kW ani nepozná nějakých 200kg, které se tady řeší (je velmi málo aut, které mě na českých silnicích předjedou)

- skvělé ovládání a perfektně sedí při rychlé jízdě

- pořizovací cena v plné výbavě byla daleko nižší než zmiňované vozy (Passat, Mondeo, atd.)

- spotřeba velmi dobrá (při dodržování předpisů do 5litrů - jako to bývalo u starých koncernových motorů - také jsem měl Superba)

- všichni pasažéři na zadních sedadlech si libují jaké jsou tam pohodlné sedačky a nikde žádné studené plasty (pravda je, že 3 lidi se na zadní sedadla vejdou špatně)

- kufr bych tak 2krát do roka potřeboval větší, ale nijak nestrádám

Nevím co zvolím za nové auto v příštím roce, ale na Opel Insignia nemám žádnou stížnost a určitě nelituji jeho pořízení ...

0/0
18.10.2017 22:25

J59i31ř44í 43S73c36h55w22a97c13h 8558634948356

2 metráky navíc není nic zanedbatelného. O dva metráky lehčí konkurenci stačí třeba jen 110 kW a přitom bude její dynamika vyšší. Samozřejmě se ty dva metráky negativně promitají i do spotřeby....

+3/0
18.10.2017 23:51

J44i48ř57í 13S90e80h44n89a11l 6755208492636

Konkretne OII ma 0-100 o vterinu rychlejc s 2.0 TDI 103 kW. Podobne i Passat se 103kW. Tady plati prima umera, kdyz mam o 20% tezsi auto, musim mit o 20% silnejsi motor aby se to chovalo stejne.

+1/0
19.10.2017 0:20

J34a43k50u70b 64F51e16i88f88a84r 7759859706699

a nejen do spotřeby ale třeba i brzdné dráhy....

0/0
19.10.2017 8:39

J56a18n 20K44r76p68e68c 5776283304392

to jestli vas nekdo predjede nebo ne neznaci nic o schopnosti insignie, ale o lhostejnosti ostatnich ridicu. motor 120kW by mel byt bran jako spodni hranice pro auto stredni tridy, ne jako WOW!

u bodu dve jste opomel dodat posledni slovo: rovne. ovsem tuto neochotu zatocit sdili i s dalsim prusvihem na koleckach zvanou octavia. a to uz do sve 1. generace - ta je na rozdil od dalsich generaci primo nebezpecna. ale to jsem trochu odbocil

duvod rozdilu v cene je snad zjevny, na prvni pohled

dlouhodoba spotreba 5 litru pri beznem zpusobu uzivani auta patri k souboru "legend o dehtovem nebi" a vypravi se v potemelem prostredi hospod nizsich cenovych skupiny po cele republice.

nedokazu posoudit

souhlas

insignia vinika v jednom jedinem spaktu. a sice ze je zcela impotentni. to je jedine slovo ktere ve me smerem k ni vzbuzuje nejake emoce. insignia mi byla zapujcena zamestnavatelem k ceste na skoleni. kdyz se k tomu schylovalo jeste jednou, tak jsem zamestnavatele pozadal, jestli bych nemohl jet vlastnim vozem a ze mi staci jen proplacene naklady na benzin (insignia byla na dehet). nakonec jsme byli spokojeni oba, ja nemusel jet TIM a zamestnavatel usetril na pujcovnem.

0/0
19.10.2017 14:22

D25a40v43i67d 62R85y90c71h45e92t31s29k54ý 9636791960500

Insignia mohlo být super auto, já mám Opel moc rád. Těch 200 kilo navíc oproti zbytku segmentu bych odpustil a pomalejším řidičům by to nemuselo vadit, ale využití prostoru je hrozné! Boční stěny kufru jsou snad 30cm tlusté a vůbec celé auto je zvenčí jako A6 a zevnitř jako A3.

http://www.veciautomobilove.cz/upload/ck/images/2013/Opel_Insignia_ST_2_0_CDTI_06.jpg

+1/0
18.10.2017 15:52

J24a11k94u68b 14F39e15i63f41a52r 7159849506649

Z této Insignie jsem byl nadšený do té doby, než jsem s ní pár dní jezdil.

Opravdu težké auto a místa uvnitř jako v Astře.

+3/−1
18.10.2017 15:47

R65o31b50e34r36t 75M55a31t31u88l93a 8987339626865

Mně se nelíbí ty dveře od kufru a to tak, že hodně a tudíž jsem o ní kvůli tomu nikdy ani neuvažoval. To musela vymyslet hlava...

+2/0
18.10.2017 13:11

P90e88t22r 87B71á37č13a 8285436555365

Stokrat lepsi jak naka smesna Ochcavka.

+3/−6
18.10.2017 13:09

T13o62m98á54š 48V65a60l52d65e62r 7323220549

Tady si někdo plete zařazení vozů do kategorií. Zřejmě amatér s dobré stáje.;-)

+1/−1
18.10.2017 13:43

P70e74t68r 78P72e78t19r 8401808118542

Hrdí škodofkáři, přece tvrdí že Oktávka patří do vozů kategorie střední třídy, tedy stejné jak Insignia ;-D

+2/0
18.10.2017 13:54

P61e26t71r 61B91á38č28a 8315906795485

;-DR^

0/0
18.10.2017 22:05

J51i68ř32í 43S55c42h72w19a30c37h 8658104438116

aha, takže jsi hrdý škodofkář.....hrdý Budžes......

0/0
18.10.2017 23:54

J62i44ř49í 69S76c26h71w80a96c10h 8868494888906

srovnávat Insignii s Oktou (uvedenou samozřejmě s nezbytným odborným přejmenováním na úrovni mateřské školy) může jen "odborník", předseda škoda-hater-clubu, následovaný plusujícím místopředsedou....

0/0
18.10.2017 13:45

J73i33ř14í 89S63e89h35n26a20l 6505448632976

Tak srovnavat se da cokoliv. Oktavka je ve skutecnosti vetsi nez Insignia, a to nejen v kufru, ale i v interieru. Jeden znamej kdyz presel z OII na tohle, tak ho s tim zena malem vyhnala ze je to moc maly. Oktavka je o dost lehci, takze se stejnou motorizaci jede lip. Co se tyka ojetiny tak udrzovat starou oktavku bude podstatne levnejsi nez udrzovat tohle. Insignia zas bude mit lepsi podvozek a pokud bude mit vybavu, pak bude mit par serepeticek navic. Kdo si je zaradi do jaky tridy je celkem jedno, ale realne srovnani snesou a zajemce o ojety auto pro rodinu se klidne muze mezi temahle dvouma autama rozhodovat. Ja osobne bych si z nich jednoznacne vybral oktavku (i dvojkovou, kdyby mela bejt ekvivalentne stara).

Takze "odbornici" si muzou rikat co chtej, ale realne jako ojetina se Insignia na oktavku moc nechyta a proto taky je tu ten clanek. To auto se da provozovat jako funglovka na operak, kde kdyz vam treba musej 2x vymenit rozpadlej haldex tak vas to az tolik netrapi, ale jako ojetina je to dost velky riziko a nic zazracnyho vam nenabidne.

+6/0
18.10.2017 14:57

M18a90r33t33i60n 70F28i89l75i82p81c30z13y32k 3791861345433

Nebojte, dá se to léčit. Jakmile někdo používá foskuli "můj známej", tak je mi jasné, že neví, o čem mluví.

0/0
19.10.2017 9:58

J68i92ř82í 28S56e13h60n20a78l 6205368282386

Je to soused pres ulici kteryho osobne znam asi 30 let, to auto znam, ma dokonce uz druhy stejny protoze ten operak stihnul uz otocit. Auto je samozrejme sluzebak a vybral si ho kvuli jizdnim vlastnostem, se kterejma je spokojenej. Proste se mu s tim dobre jezdi a ze je to maly skousne. Mimochodem to jak nekde pisu o vymene haldexu, tak to taky neni bachorka vycucana z prstu. V soucasnym aute uz ma ten haldex treti, 2x uz mu ho menili. Podle posledni diskuze s nim uz je z Opelu vylecenej a pri pristi obmene auta se asi vrati ke Skodovce. Takze asi tak. Mozna o tom aute vim vic nez vy s najetejma 12 tisicema. V kazdem pripade Vam preji hodne stesti s udrzbou.

Ja si zas muzu myslet svoje o te vasi spotrebe. Na spritmonitoru je nejmensi udaj 4.54, podle nicku asi je to ten vas. Nicmene prumer je 5.88, a to jeste myslim ze tam lidi postuji spis kdyz se jim povede zajet nizsi spotrebu, nez vyssi (se kterou tam machrovat nebudou), takze rict ze to auto jezdi za 4.5 je evidentni pitomost. Verim i ze se vam to povedlo zajet, to nezpochybnuju, ale neni to bezna spotreba danyho auta, ale evidentne je to extrem. To vam taky muzu napsat jak jsem s Oktavkou dojel do Italie se spotrebou 4.2. Skutecne se to povedlo a je to pravda, ale nebudu tohle cislo vydavat za beznou spotrebu danyho auta.

0/0
19.10.2017 12:11

M29a41r62t72i72n 15F75i63l88i27p72c82z57y31k 3171421865133

Na zatím odjetých 12tkm mám průměr podle tankování 4,5l/100km a já tímto v žádném případě neříkám, že všichni s touto motorizací takto musí s takovým průměrem jezdit, jak se mi snažíte podsouvat.

Je to má reálná kombinovaná spotřeba. Víc, k tomu, co hloupě nazýváte pitomostí, aniž byste dokázal rozlišit, čeho se to týká, není potřeba říkat.

0/0
19.10.2017 12:42

J45i33ř25í 11S94e15h34n72a76l 6295988602486

Jasne. A vy zase bezpecne vite ze nevim o cem mluvim pouze na zaklade pouziti terminu "muj znamej". Zrejme jste ded vseved.

0/0
19.10.2017 13:59

M79a48r63t53i11n 71F68i16l23i29p66c15z13y64k 3551731555393

Jasně. No nevíte toho moc, protože vlastní zkušenost nemáte. Problémy specifického pohonu aplikujete na Insignie jako celek, to samé se spotřebou a melete nesmysly o tom, že vnitřní prostor Insignie je menší než Octávie, apod.

0/0
19.10.2017 14:14

J12i46ř33í 33S82e15h13n39a66l 6675478422986

Tak mohl bych vam tu napsat jiny problemy s jinou insignii od kolegy z prace co sedi vedle me a systematicky opakovane resi poruchy jakejchsi teplotnich cidel, shodej motor do nouzovyho rezimu za kteryho to proberou az v servisu. Opet je rec o novym aute (ma ho taky na operak od novoty, momentalne asi 2 roky). Naftak, nejakej silnejsi, nevim presne kterej, ale rikal ze tohle je taky bezna zavada. Vy mate pomerne kratkodobou osobni zkusenost s jednim konkretnim autem ktery se jeste neposralo. Budte rad ze to tak je, ale nemyslete si ze o ty Insignii za par mesicu vite vsechno.

To o velikosti vnitrku insignie neni jen muj nazor. Prectete si tu diskuzi celou, prectete si i jakoukoliv recenzi. Ja srovnaval s oktavkou, jini prirovnali Insignii k A3 nebo Astre, tedy napsali de facto totez co ja. Pravda je takova ze ve svy tride patri Insignia bezpecne k nejmensim, co se tyka vnitrku. I kdyz zvenku je obrovska. Srovnani velikosti se Superbem je k smichu, zkuste si do nej nekdy vlezt dovnitr. At uz do dvojky nebo trojky, to je jedno.

0/0
19.10.2017 14:44

M43a88r66t33i12n 18F66i63l40i25p43c38z19y95k 3431891115693

Na každém modelu najdete kus od jednoho "známého", který vám odpřísáhne, jak se mu právě jeho Passat, Mondeo, Avensis, apod. neskutečně kazí pod rukama. Vy jste si dnes vybral Insignii, ok.

Mně nezajímají vaše subjektivní dojmy z prostoru. Uvedl jsem zde výsledky měření vnitřního prostoru z testů na auto.cz. Ok, jsou k ničemu, váš subjektivní pocit, je něco víc, s tím opravdu uspějete někde u hospodského stolu IV. cenové.

0/0
19.10.2017 15:16

M27i12c72h69a58l 11N56a25j80m47a96n 7419113476740

Tak Octavia je srovnatelná s Astrou. S testovanou Insignií je srovnatelný Superb. A o tom jak dobrý je jaký vůz rozhodují zákazníci - při pohledu na silnice v ČR mi přijde, že Opel vítězem rozhodně není.....

+1/−3
18.10.2017 13:55

P86e67t70e24r 97T31l70u46č71h47o15ř 3174892536941

Máme doma 2.0 CDTI 4x4 2011. Auto je perfektní, máme s ním za sebou i dovolené na jihu Evropy (2 dosp + 2 děti). Kromě rychleji opotřebovávajících se brzd nemám k autu výhrady. Flexi podvozek nedělá sice žádné zázraky, ale ve vyšších rychlostech je znát. Sport program dělá z tohodle těžkého auta rychlé žihadlo a na plyn reaguje okamžitě a velmi dynamicky. Insignie v dízlu prej trpí na podtáčení, takže jezdíme +/- 2tis ot/min a víc, kombi spotřeba dle palub.počítače 6,4/100km (reál počítám do 7l). Za mě totál spokojenost. I v okolních servisech mi potvrdili, že na těchto autech dělají max provozní údržbu. Jediné, čeho se děsím, jsou ty jejich spešl ND sehnatelné jen u Opelu - např. tlumiče Flexi podvozku +/- 20tis/1ks.

Vnitřní prostor je menší, ale ne omezující, vzadu je to jak jinde.

Pravdou je, že za tu cenu neměla konkurenci.

Za sebe doporučuju.

+5/0
18.10.2017 10:36

P17e95t76r 66S77t24e95j69s29k17a32l 3559928844256

Ano to v clanku neni. Priserne drahe originalni dily, jako pro Mercedes. Jejich prodejni strategia je jasna. Prodat co nejvic aut, i kdyz se slevou (fleet slevy, nakupni akce opel 24, opel 500, slevy pro vozickare, pro lekare,...) a potom si to vsechno vybrat na dilech. Pro kupujiciho ojetiny strasna sprava. Ten si to totiz vyzere, az bude kupovat PDF, Turbo, nebo elektronicke tlumice.

0/0
18.10.2017 15:58

J42a83n 41S90z43a19m74a28r86á70n95s41z35k96ý 1202952487348

Na jih evropy dojede i fabia jednickova :-D

+1/0
18.10.2017 19:23

J37a51k89u44b 34S80e96k71e70r10a 6936890986245

Coz jsem si prozil a 1.2htp. Je to ocistec :D

0/0
19.10.2017 20:52

M53a86r32t71i32n 58F62i61l97i30p58c79z16y27k 3631431325963

Mám Insignii a jsem spokojen. Pár poznámek:

+ komfort

+ spotřeba v kombinaci 4.5l/100km 2.0 CDTi 103kW Ecoflex

+ odhlučnění, ticho

+ robusnost, pocit bezpečí

- kufr. Papírově není malý, ale je nepraktický tím, že na rozdíl například od Octávie má vysoké dno. Litry pod tímto dnem, kde je organizér, se do objemu kufru započítavají, i když nejsou prakticky využitelné. Organizér sice jde vyjmout, ale koberec ne, takže opravdu nelze litry využít ani vyjímečně. Rovněž někdy chybí v kufru praktické schránky, či výkroje

- ceny některých ND. Za DPF chtějí 72tKč s DPH, to je v dnešní době, kdy DPF na Mercedes stojí 19tKč, skutečně hodně. Servis v autorizácích je taky drahý, cena prohlídky po 2 letech s výměnou filtru a oleje je kalkulována na 7000-8 000Kč. Za 1l oleje si Oepl servisy stále účtují 600-650Kč/l

+4/0
18.10.2017 9:53

P36e16t67r 57S73t52e48j17s19k46a46l 3139278914806

4.5 ani mozna z kopce, real bude kolem 7, jak je v clanku. Zajimave, ze nova lehci Insignia s 2.0d a automatem, ma v testech stejnou spotrebu, jako stara tezka. To asi inzenyri resi NOx pridavanim nafty do vyfuku.

S vysokou cenou dilu souhlas.

+1/0
18.10.2017 16:01

M26a81r19t87i33n 25F75i74l89i90p23c74z11y89k 3541161655713

Dovolte mi dotaz, kolik máte se zméněnou motorizacví najeto km. Já mám zatím něco přes 12tkm, takže o tom něco vím, na rozdíl od vás. Papírová kombinace této motorizace je 3.7l/100km, díky dlouhé 6. točí necelé 2000ot. při dálničních 130 km/h, při 100 km/h na rovince spotřeba osciluje kolem 3.5l/100km. Čili toliko reálných čísel protí vaší "teorii".

0/0
18.10.2017 22:35

P91e71t17r 84S39t57e29j83s51k52a24l 3619268404876

"při 100 km/h na rovince spotřeba osciluje kolem 3.5l/100km"

presne to jsem myslel, tedy ve meste 7 a 130 7/100. A myslim real, ne co ukazuje PP -0,7litru

0/0
19.10.2017 9:26

M35a30r47t61i22n 19F12i90l91i81p82c60z35y41k 3181551915963

Promiňte spletl jsem se, Na rovince při 100km/h díky dlouhé šestce osciluje kolem 3l/100km, ne 3.5, jak jsem psal ... dálničních 130km/h ukazuje 4.5l/100km a v tuto chvíli šestka točí 1900ot. Ve městě (Ostrava) jsem se přes 6l nedostal ani se studeným motorem.

Pokud máte návod, jak v této situcaci při jízdě měřit reálnou spotřebu, tak sem s ním, rád se dozvím něco nového. Spotřeba dle PP se proti reálné měřené podle skutečného dotankovaní lišila maximálně o 0,2l (PP ukazoval max o 0,2l méně). Většinou je to o 0.1l, někdy výjde i stejná. Tankuji vždy do plna. Nádrž má 70l, tankuji po vyjetí cca 60-63l.

Další otázky, pochyby? Možná byste se míst nich mohl počíst nějaký test 2.0 CDTI 103kW ecoflex. Tam je nízká spotřeba taky vyzdvihována.

+1/0
19.10.2017 10:20

O61n29d87ř34e19j 95F79r39a14n41c 4339321758

Dočetl jsem to k pasáži o malém kufru a "propastnému rozdílu" 65 litrů oproti konkurenci. To je fakt trága ;-D;-D;-D

+12/0
18.10.2017 8:23

P39e96t44r 22H64á33j68e14k 4590822691264

65 litrů podle papíru. Když vedle sebe ty dvě auta postavíte a kouknete jim do kufru, pochopíte, že rozdíl je daleko větší.

Do objemu kufru v insignii se totiž započítává i objem "pod podlahou" který je v praxi nevyužitelný. Na fotce to nevypadá, ale kufr je opravdu nízký a úzký.

Úzkým dojmem uvnitř ostatně působí celé auto.

+3/0
18.10.2017 11:25

O91n56d74ř67e57j 19F43r67a68n29c 4789671468

I kdyby to v součtu bylo 100, tak auto s pětisetlitrovým kufrem bez problému vyhoví 95% čtyř a méně členných domácností. To už je zajímavější to, že se dělala Insignie 4x4.

0/0
18.10.2017 20:14

D94a38v64i41d 78R97y58c67h59e17t30s38k95ý 9946901670370

No kufr malý není, ale s trochu rozumným uspořádáním prostoru mohl mít +100L a ne -65L oproti konkurenci. Je to škoda.

0/0
18.10.2017 15:54

J57a69r15e64k 91W14o32l63f 5450829230

Hlavní problém je především nespolehlivost a drahé díly, do ojeté Insignie bych nikdy nešel, stačí se zeptat v servisech!!

0/−3
18.10.2017 7:37

J87a17n 70H76á65l54a 8285375400487

Z toho, co vím od lidí ze servisů byly problémy hlavně s první generací.

0/0
18.10.2017 9:20

T27o13m70á66š 33V96a67l46d29e23r 7483760119

A o té se tady píše.:-)

0/0
18.10.2017 13:46

P91e30t96r 41P40e45t60r 8181248628742

pravda, známí si ojetou pořídili a už tam vyměnili snad všechno co se pokazit dá.

0/0
18.10.2017 10:32

P54e71t98r 59A60g40u50l71á39r 4957188520114

O verzi OPC jsem uvažoval. Narazil jsem však na zmiňovaný problém s diferenciálem, který prý neumí pořádně vyřešit ani značkový servis.

0/0
18.10.2017 7:16







Najdete na iDNES.cz