Diskuze
Kia Stonic je povedený fešák, který se jako SUV naštěstí jen tváří
Děkujeme za pochopení.
J45a59n 42D20l53o35u97h46ý
Ne vsichni koukaji na vykon jako jediny ukazatel kvalitniho motoru ;-)
J20i30ř27í 44S43c53h68w29a61c20h
i přesto by se to s úspěchem nesetkalo....
J88a72n 85D48l61o54u68h14ý
Velke plus za atmosfericky 4 valec a obrovske minus za 3 valec s turbem presentovany jako "top" nabidka :-D
J14i46ř78í 67S89c93h63w83a62c86h
tak prezentovat tříválec 1.0/120k jako základ a čtyřválec 1,25/84k prezentovat jako vyšší nabídku a chtít za něj více peněz by se asi nesetkalo s velkým úspěchem.
G25e37o31r41g 59K59o62m91b65e68r23e69c
nevypadlo jim v tom nazvu jedno pismenko? Nema tam byt misto Stonic "Sto x nic"?
M64i79l40a50n 30S80t49r59n84a64d60e23l
A nepripletlo se vám do příjmení m? Koberec?
A39n95t73o10n38í67n 56S21e15b37e49r91a
Tak IN a COOL to možná je, ale o fešákovi jde mluvit jen těžko. A ty jízdní vlastnosti těcho aut děs ....
J68o56s22e36f 84Š68o87l10t90e44s
Těším se na elektrickou verzi, která bude dynamicky někde úplně jinde.
J12o59s75e18f 12B62a84b61k63a
Od pohledu nehezké a lacině vypadající auto
P97e22t12r 63A36g39u48l81á73r
Starý zlatý Forester rok 2003. Stálý pohon všech kol. Benzínové turbo 220 koní. Podvozek z Imprezy. V zatáčkách jako přibitý, v lese jako doma a když z toho člověk na dálnici oklepal bláto, tak to za sebou nechávalo kdekoho. Prodával jsem ho když měl 310t km. Dodnes se mi stýská. Měl jsem si ho nechat.
J35i89ř25í 60S54c59h50w32a15c89h
a to je jako dnes nějaký problém si pořídit auto s benzínovým turbem (nebo dieselovým) nad 200 koní s pohonem všech kol?
Tady pláčeš nad špatným "hrobem"
J10a49n 32T31a29r18a71b50a
Tak nevím, jestli se z té nabídky motorů mám popadat za břicho, nebo jen útrpně šklebit. Asi na střídačku.
M28i54r29e65k 44G78a15j58e86r
Vypada to zvenku pekne. Ale opravdu "je všechno přehlednější, logištější"? Kde jste vzali to nelogicke slovo?
P75e95t51r 53M89a79r13š15á50l16e85k
Tak ta nabídka benzínových motorů je tragická, hlavně s ohledem na cenu. Budou muset hodně slevnit.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Bydlení v parku s výhledem na Beskydy
Slezská, Český Těšín, okres Karviná
13 500 Kč/měsíc