- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ne vsichni koukaji na vykon jako jediny ukazatel kvalitniho motoru ;-)
i přesto by se to s úspěchem nesetkalo....
Velke plus za atmosfericky 4 valec a obrovske minus za 3 valec s turbem presentovany jako "top" nabidka :-D
tak prezentovat tříválec 1.0/120k jako základ a čtyřválec 1,25/84k prezentovat jako vyšší nabídku a chtít za něj více peněz by se asi nesetkalo s velkým úspěchem.
nevypadlo jim v tom nazvu jedno pismenko? Nema tam byt misto Stonic "Sto x nic"?
A nepripletlo se vám do příjmení m? Koberec?
Tak IN a COOL to možná je, ale o fešákovi jde mluvit jen těžko. A ty jízdní vlastnosti těcho aut děs ....
Těším se na elektrickou verzi, která bude dynamicky někde úplně jinde.
Od pohledu nehezké a lacině vypadající auto
Starý zlatý Forester rok 2003. Stálý pohon všech kol. Benzínové turbo 220 koní. Podvozek z Imprezy. V zatáčkách jako přibitý, v lese jako doma a když z toho člověk na dálnici oklepal bláto, tak to za sebou nechávalo kdekoho. Prodával jsem ho když měl 310t km. Dodnes se mi stýská. Měl jsem si ho nechat.
a to je jako dnes nějaký problém si pořídit auto s benzínovým turbem (nebo dieselovým) nad 200 koní s pohonem všech kol?
Tady pláčeš nad špatným "hrobem"
Tak nevím, jestli se z té nabídky motorů mám popadat za břicho, nebo jen útrpně šklebit. Asi na střídačku.
Vypada to zvenku pekne. Ale opravdu "je všechno přehlednější, logištější"? Kde jste vzali to nelogicke slovo?
Tak ta nabídka benzínových motorů je tragická, hlavně s ohledem na cenu. Budou muset hodně slevnit.