Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zemřel muž, který dal Škodovce Fabii a Superb a zachránil Kvasiny

Byl víc než kdo jiný spojen s rozvojem značky Škoda pod křídly koncernu VW. Za 79 měsíců, kdy v ní pracoval, prosadil nejen Fabii a Superb, ale nastartoval třeba výrobu tříválcových motorů, vrátil značku do světa velkých rally a zachránil závod v Kvasinách. Manažer Wilfried Bockelmann zemřel letos na konci srpna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E88r53i69k 73S90a64n73e65t36r48i94k 4318520860454

Fabia aj Superb su pekné autá, Superb aj dnes ma udivuje ten priestor a prívetivosť vozidla v 1 generácií.

0/−1
13.10.2017 16:26

P19e76t80r 95Č32e79r63m53á15k 9338985549320

Však to taky bylo poprvé a naposled co se technika audi dostala do škodovek.

0/0
13.10.2017 20:55

H90o39n41z56a 34T69a11r 3809832634132

Fabia na fotce ještě hežčí než ve skutečnosti. Je škoda, že vnitřní prostor na zadních sedadlech se oproti Felicii zmenšil . Nejvíc se mi líbí mřížky výdechů topení Jak jsou v krajní poloze úplně zavřené a vytváří rovnou plochu. Stejnou palubní desku má i

VOLKSWAGEN CITI GOLF(SOUTH AFRICA,5)

https://www.youtube.com/watch?v=9URyNqSbkOQ

0/0
12.10.2017 19:19

Č67e38s34t59m21í23r 92K91u98b32á40č64e24k 2143170

Jeden z mála němčourů, co nepřišel Čechy vykořisťovat. O jeho genialitě se dají napsat stovky článků.

+1/0
12.10.2017 10:30

P63e44t47r 46B73á45č42a 8815356935915

Ten co dal vesnicanum jejich modlu ;-D

+1/−11
11.10.2017 15:18

P70e61t50r 15M61i54c73h22a66l 2970294521402

"Pane Bože, proč dáls dušu do barana?"

Stařeček Pagáč (Zdeněk Galuška).

+9/0
11.10.2017 19:28

J22i41ř98í 32E91r35b25e36n 1483694346637

Jaja, třetí nejprodávanější auto v Evropě je fakt modlou vesničanů. ;-D

+1/0
12.10.2017 11:15

P44e19t28r 70B84á12č39a 8675506605525

Je no, prodejnost je irelevantni.

0/−3
12.10.2017 20:16

J85o47s76e66f 51Š56á16t86a21v14a 2354141746239

Tvůj mozek taky.

0/0
13.10.2017 15:32

P50e55t20r 67M52i10c36h86a70l 2510364131372

Jeho co? :-D

0/0
14.10.2017 9:31

O64n67d61ř11e78j 69N54o61v54á35k 9837674309619

Evidentně škodovka měla štěstí na svého šéfa ... vypadá to, že reálně hrozilo, že skončí jako čistá montovna ..

+8/0
11.10.2017 12:29

J57i29ř37í 39S44c15h30w38a90c71h 8248494348646

a i kdyby "čistá montovna" .....pořád lepší lisovna plná robotů s kvalifikovanou obsluhou, lakovna plná robotů s kvalifikovanou obsluhou a i montážní linka plná montérů a spousta subdodavatelů než tito všichni na úřadu práce....;-)

+2/−1
11.10.2017 23:23

H24o94r50s63t 24B91r47a35u20n 8353651582223

Krásný článek.

Děkujeme!

+9/0
11.10.2017 11:31

A67n24t71o52n46í90n 52S17e58b41e17r30a 7813978720959

Budiž HTP země lehká.

0/0
11.10.2017 11:00

J46a60r54o14s40l66a14v 71D68o74š81e35k 7479938714794

Myslím, že takovýto nekrolog by si přál každý. Nechci tady u této příležitosti prudit, ale tohle by redaktor iDnes nikdy nesepsal.

+11/0
11.10.2017 10:48

J31i47ř15í 66S48c34h33w96a26c15h 8828864298806

zajímavý článek o zajímavém člověku v zajímavém úseku nedávnách škododováckých "dějin"

ale termín "převodovka MQ200 v hliníkovém obalu" ve mně evokuje převodovku zabalenou do alobalové fólie ;-)

+5/−1
11.10.2017 10:24

J26í29ř50í 88N58o79v60o28t55n63ý 2522135774639

Cest jeho pamatce

+23/0
11.10.2017 9:26

K65a15t22e85ř61i84n82a 76V40ý33b71o22r63n37á 6970569789

...splňoval tak spolu s třícestným karburátorem...

Třícestné nebývají karburátory, ale katalyzátory.

+2/−2
11.10.2017 8:58

V83o89k52o54u41n 45V87l23a21d60i75m82i61r 8632708699678

Ano, Melo byt spis s tristupnovym karburatorem.

+1/0
11.10.2017 9:28

K91a14t29e31ř12i45n13a 84V95ý78b76o94r52n61á 6700769789

Těžko. Třístupňový karburátor sice neznám, ale celá věta by nedávala smysl. Bylo by tam, že karburátor spolu s třístupňovým karburátorem.. Tipuji spíše ten katalyzátor.

+3/−1
11.10.2017 10:04

J62o59s32e32f 29Š26á97t74a10v19a 2984241766629

Proč tedy v odborníci píšou tohle:... 78HP, válců 4, ventilů 2, sací roura, se sítkem, karburátor, s řízeným katalyzátorem (třícestný); typ TUL

0/0
13.10.2017 15:39

A12n54t70o33n78í35n 75N47e85b66u58ž61e68l92s70k58ý 7885989146980

Byl jsem pro stavbě haly v Kvasinách,impozantní :-)

+3/0
11.10.2017 8:52

R13a47d46i47m 74K15a54l30a92s 2460876182421

Jak je vidět, škodovka mu vděčí opravdu za hodně. Čest jeho památce.

+31/0
11.10.2017 8:43

L76u31c33i29a82n 45P10a41p75a92z72i70a60n 5334377251215

Vzpomínáme, čest jeho památce! Ať žijí pracovití lidé, co jsou slušně zaplaceni!

+18/0
11.10.2017 8:31

L20a94d25i72s24l64a17v 95P28l33a15v82e11c 2967585256847

Super článek, čeští nacionalisti musí trpět...

+10/−15
11.10.2017 8:18

P46e68t51r 75T53v97r71d32ý 5204747755865

a proč ??

+15/−1
11.10.2017 8:19

L51a76d38i19s81l50a72v 44P28l21a24v37e11c 2587395266407

Zkuste si ten článek přečíst. Děkuji.

+1/−14
11.10.2017 8:24

L77i43b57o85r 23H63l85a49d66i21k 5339918625497

Ctu a co jako?

+15/−1
11.10.2017 8:28

L88a30d53i50s93l94a10v 60P34l24a96v72e32c 2417505266237

Nic jako...

0/−14
11.10.2017 8:37

P81e41t54r 75P26o89l72á87k 1907885516708

Pane Plavce, vy to mate v hlave pomotane, ze? Vy si myslite, ze cesky vlastenec je clovek, ktery nesnasi vsechny ostatni narodnosti. Asi je mimo vase inteligencni schopnosti pobrat, ze laska k vlasti neni zaroven nenavisti k ostatnim narodum. Laska k vlasti, na ktere baziroval treba i Masaryk a vsichni cesti obrozenci, znamena take respekt ke vsem ostatnim a zaroven umoznuje jednat se vsemi jako rovny s rovnym. A ne jako neci vazal. Pekny den! ;-)

+26/0
11.10.2017 9:26

L26a79d80i78s32l93a83v 59P63l44a25v79e52c 2297605226897

Pane Poláku. Já naopak pochybuji o vaší inteligenci, pokud tady píšete takový blábol a podsouváte mi něco, co jsem nenapsal. Že nechápete souvislosti je opravdu jen váš problém.

0/−11
11.10.2017 9:49

P32e44t33r 53P38o91l47á86k 1327985566658

Ja vam nic nepodsouvam, pane Plavce. Vy tady tvrdite, ze to, ze nemecky manazer byl zjevne skvelym clovekem, ktery posunul Skodu Auto zasadnim smerem dopredu, musí byt utrpenim pro ceske nacionalisty. Ja vam pisu, ze nemusi. Ja se taky povazuji za vlastence a presto ridim ceskou pobocku nemecke firmy. A Wilfried Bockelmann byl evidentne clovekem na spravnem miste, ktery ceskou znacku vratil mezi "dospele" automobilky. A to je pro me naopak duvodem k radosti a obdivu vuci panu Bockelmannovi. Takze jste si plivnul, jste tady za troubu a uz to nezachranite ani tim, ze me budete obvinovat z toho, ze jsem stejne hloupy jako vy. ;-)

+10/0
11.10.2017 9:58

L58a15d52i39s43l54a42v 28P50l38a57v89e61c 2787655606117

Ještě snad jedna věc: Znáte tu o potrefené huse ? :-)

0/−6
11.10.2017 9:52

J55i65ř76í 82K65o56c65u97r41e33k 6415924555328

JInými slovy nám tady říkáte, že člověk se nesmí bránit nařčením, ikdyby byla křivá. Jelikož tím, že se brání křivému nařčení vám pottvrzuje, že jste se nespletl. Asi by to chtělo spíš psychologa, ale i jako laik bych to nazval poruchuou osobnosti či soudnosti.

+3/0
11.10.2017 17:45

J47a27n 11C58h90o85b45o97t 5853428719617

Právě...

0/0
11.10.2017 10:00

J73a54n 70C73h72o40b46o40t 5653318739107

Proč by měli? Chlap Čechům věřil a bojoval za ně. To je prima. Ale proč by tím měl kdokoliv trpět? Trpíte vy?

+10/0
11.10.2017 10:00

O12n49d54ř96e19j 23K49n71í27ž90e39k 7888137875794

To bude ono. ;-)

+1/0
11.10.2017 11:07

R25u12d69o33l15f 30K90o12m93á34r68e92k 7938629882119

mimoradny clovek

+11/0
11.10.2017 8:14
Foto

M72i27r98o19s45l87a35v 84S46t69e53i70n44e64r 4670852910256

Bockelmannovi musí v Quasinách postavit pomník. Na současnou dobu zemřel příliš brzo, německý průměr je o pár roků vyšší. Že by na něj tak zapůsobila ta nejnezdravější země světa? Spíše bych si mohl představit, že US bashing proti VW, jako největšímu zahraničnímu konkurentovi US automobilek, mu zvýšil stres.

VW začínal jako automobilka s cílem, vyrobit auta pro obyčejné lidi, především za dostupnou cenu a úsporná. Tento cíl neztratila ani dodnes a Škoda se k němu připojila.

+5/0
11.10.2017 8:03

J43i69ř42í 26K52o18c98u54r30e37k 6265284855818

Určitě za to můžou USA! Vždyť už v době Favorita měli přísnější emisní limity než Evropa. Je to napsané v článku.

0/0
11.10.2017 17:46

M27a21r88t93i51n 90H88r27b33a63c 7602595552466

Halo !!! Celý titulek je špatně , to tam fakt tak necháte celý den co těm autům dal ???

0/0
11.10.2017 7:46

J36a47n 76M77o60t91ů56r84e30k 7190982631259

ano, dal společnosti Škoda model zvaný Fabie a Superb. Chápu, taky jsem to četl 5x, než jsem pochopil, co jim dal :-)

0/0
11.10.2017 9:02

J60e19n65d59a 87B37e52n32d75a 9731442116358

Za motor 1.2 HTP by se měl na věky smažit v pekle, ale jinak upřímnou soustrast.

+2/−26
11.10.2017 7:07

M26i46c77h64a92l 61N62a28j81m60a48n 7679923346400

Co je motoru 1.2 HTP ta špatného? Berte v úvahu jaké motory nahradil (1.0 MPI a 1.4 MPI). Samozřejmě od 1.2 HTP nelze očekávat stejné výkony jako od 1.8 Turbo....

+18/−1
11.10.2017 7:16

J96i12n88d39ř35i40c79h 60Š72k74o32p16e32k 4695611130745

špatný je to, že s ním nahradili bezproblémovou 1,4 MPI

+6/0
11.10.2017 7:46

M51i43c54h77a29l 36N56a46j45m43a98n 7699973666620

Sice byla možná bezproblémová, ale kultivovanost byla bídná a spotřeba vysoká.

+2/−5
11.10.2017 7:49

J95i55n30d85ř44i18c70h 54Š64k73o12p42e85k 4395911650775

za to 1,2 byla kutlivovaná a úsporná...

Papírově nepochybně, reál byl trochu horší.

+4/0
11.10.2017 7:53

J84a95k33u47b 55S21e69k55e52r93a 6916400206615

Kultivovanosti 1.4 motor 1.2 HTP nikdy nedosahnul. 3val se trepal, kvicel a tocil absurdni otacky. Navic se s uzivatelem mohl bez varovani kdykoliv rozloucit.

+5/0
11.10.2017 8:23

V16í22t 35B59r12z83o27b93o14h95a78t80ý 7740862493271

Jezdil jsem s oběma motory ve stejném autě - Fabii a docela by mě zajímalo, kde jste tuhle hloupost vzal?

+2/0
11.10.2017 11:18

P53e78t64r 23Č72e74r28m16á84k 9858745429490

To sice ano ale v obou parametrech byla 1,2 ještě horší. Skutečný důvod se jmenoval emismí normy R^

0/0
11.10.2017 13:30



Najdete na iDNES.cz